21. BÖLÜM

1.8K 82 30
                                    

Yine ve yine ben.

Sizi en çok seven kim. Ben tabiki<3

Sınır = 50 Oy ⭐ ve 50 Yorum💌

Yoksa bölüm gelmez.
______________________________

Besteden

Sevdiğim var. Lan ben demiştim. Bu çocuğun birisine aşık olduğu belliydi. Sonra sohbet kaldığı yerden devam etti felan sonra yanımıza Yusuf abim ve bir kız geldi. Kız abimle yaşıtı galiba. Güzel ve tatlı kızdı.

-"Abi." Dedi Berke.

-"Abi ya abi. Salak çocuklarım benim. Arazgilin daha dersleri bitmemiş. Sizin evde olmanız gerekiyordu. Ama ben sizi burda buldum. Şansa bak." Dedi abim de.

-"Biz sohbet ederiz diye düşündük ve buraya geldik abi de sen neden burdasın ?" Dedim. Abim bana baktı ve gülümsedi.

-"Okul müdürü beni aradı. Benimle konuşacak. Konuştuk. Sonra da Yağmur ile karşılaştık. Sonra da sizin burda olduğunuzu öğrenip sizi Yağmur ile tanıştırmak istedim." Dedi abim. Herkes ayağı kalktı. Abim ve Yağmur abla ile sarıldık. Onlarda oturdu.

-"Ee abi Yağmur abla kim ?" Dedi Ege. Abim gülümseyerek bir bana birde o kıza baktı.

-"Yengeniz." Dedi abim. Ay ikinci bir yenge hemde aynı günde. Sevdim ama güzel kızdı. Abimin bahsettiği kız bu olmalı galiba. Sohbet ettik biraz. Yağmur abla hakkında felan.

-"İkinci bir yenge şoku daha." Dedi Eren gülerken. Bende güldüm. Diğerleri de güldü. Yağmur abla heyecanla abime baktı.

-"Ali tanıştırdı mi ?" Dedi abimin kolunu tutarken.

-"Ben sana ilk beni tanıştır demiştim ama Yusuf." Dedi sessizce ama biz duymuştuk. Kollarını önünde bağladı. Bu haline güldük. Abim yanağını öptü. Bizde varız ya hani burada. Kaşlarımı cattim ve abimgile bakmaya devam etti. Kulağımda bir nefes hissettim.

-"Birileri kıskanmış sanırım." Dedi Ateş ve sonra kimseye çaktırmadan yanağımı öptü. Lan koçum abim var abim. Ne bu cesaret. Ateşe baktim. Siritiyordu.

-"Yok zaten onlar bu kadar ayrıntılı tanismadilar." Dedi abim. Yağmur abla bana baktı hemen. Gülümsedim, gülümsedi.

-"Gerçekten mi ?" Dedi Yağmur abla bana sormuştu. Kafamla onayladım. Kocaman gülümsedi.

-"İyi bari." Dedi. Güldük hepimiz. Aslan buradaydı ya. Çocuk duyuyor her seyi.

-"Ee abla sen çalışıyor musun, ailen felan ?" Dedi Demir. Bu soruyla herkes Yağmur yengeme baktılar. Yengemin yüzü düştü bir anlığına. Abim elini tuttu ve yine öptü onu. YANAĞINDAN GENCLER SAKİN. Yengem abime baktı ve neşesi yerine geldi. Bize döndü sonra.

-"Ailem ben 15 yaşındayken vefat etti. Abim, eşi yani yengem ve yiğenlerim ile yaşıyorum. Ve mankenlik yapıyorum. Yusuf ile ciddi düşünüyor gibiyiz tabi ki siz olumlu olursanız bu konuda. Evleneceğiz gibi. Siz benim ailem olacaksınız eğer evlenirsek. Ve ben bunu çok istiyorum." Dedi Yağmur abla. Duygulandım ln. Yerimden kalktım ve yengemin yanına oturdum. Ellerini tuttum.

-"Biz senin ailen oluruz. Her zaman." Dedim dolan gözlerimi umursamadan ve gülümsedim. Bana baktı ve o da gülümsedi.

-"Ya kıyamam ben sana ya." Dedi ve göz yaşlarımı sildi yengem. Sıkıca sarıldım ona. O da bana sarıldı. Abime baktım. Gülümsüyordu. Gülümsedim. Bu mutluluğu kimse bozmasın lütfen. Yengem geri çekilirken birşey dedi.

-"Ateş ve Oğuz gözlerini ayırmadan seni izliyor bu arada." Dedi. Kaşlarımı kaldırdım ve ona baktım. Gülümsedi yengem. Sonra da Ateşe baktim. Gülümsüyordu. Gülümsedim. Oğuza baktım sonra o da gülümsüyordu.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin