14. BÖLÜM

3K 120 3
                                    

GÜNAYDINN

NASILSINIZ ?

*******
Medya = Beste
Beste'nin saçları uzadı ve yüzüne canlanma geldi. Yeni hali medyada arkadaşlar.

Ateşin ağzından
Dün gerçekten çok kötü bir gündü. Beste Oğuzla yakın oldukça delirecek gibi oluyorum. Dün akşam evde otururken Berke mesaj atmıştı. Oğuz ile Alp abi geldi diye. Bizde hemen oraya gitmiştik tabiki. Orada telefonla ilgilenirken bir ara Beste kafasını Oğuzun omzuna yasladı çok sinir olmuştum. Neyse Oğuzgil gittikten sonra Yusuf abimgil ile konuşacaktık. Besteyi odasına yollamıştık bu yüzden bize biraz kızmıştı. Yusuf abimgil ile konuştuk.

Konuşma

-"Abi. Ateş." Dedi Berke. Yusuf abim bana baktı.

-"Ateş. Besteyi bulmadan önce hani Besteye aşıktın her daim bana onun fotoğraflarını atıyordun. Diğerlerine de öyle. Peki şimdi. Ona aşık mısın daha ?" Dedi Yusuf abi. Kafamla onayladım.

-"Evet abi aşığım. Deliler gibi seviyorum. 2-2.5 yıl oluyor. Ama eğer ki siz istemezseniz, uzaklaşabilirim." Dedim.

-"Hayır biz sadece Besteyi kıskanıyoruz. Kimseyle olmasını istemem ama sen ona deliler gibi aşıksın ve kaç yıldır seviyorsun. Sırf bizim kardeşimiz diye vazgeçme. Ben hemen pes eden damattan hoşlanmam." Dedi Kağan abi.

-"Bizde." Dediler diğerleride. Güldük. Yani kabullenmislerdi. Sonra kalktık Besteyi öptüm ve eve doğru yol aldık.

Konuşma son

Mutluydum ama bir yandan sinirliydim. Gece hiç uyumadım. Şuan saat 06:30'du. Diğerlerini uyandırdım. Sonra kahvaltıya Bestegile gidecektik.

Beste'nin ağzından

"Abi yeter artık gidin başımızdan ya." Dedi Berke. Şuan ne mi oluyor. Araz,Ayaz ve Arda abim bizi gıdıklıyorlardı. Ve bizde artık bıkmıştık.

-"YETER ARTIK YA. Bİ GİDİN SALIN BİZİ YA." Diye bağırdım. Abimgil de çıkmıştı. Yeter ya bıktım. Berke hemen boynuma atladı.

-"Allah razı olsun ikizim ya." Dedi Berke. Güldük hep beraber sonra onlar odalarına gittiler üstlerini değiştirmek için. Bende elimi yüzüm felan yıkadım. Ve kıyafetini giydim. Aynanın karşısına geçtim ve saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Saçlarım uzanmıştı. Baya değişmiştim. Bu aile beni değiştirdi. Neyse duygusala bağlamayalim. Eyeliner (İnşallah doğru yazmışımdır.) Ve lipbalm sürüp odamdan çıktım.

Berke'nin kapısının önüne geldim ve kapıyı tıklattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Berke'nin kapısının önüne geldim ve kapıyı tıklattım.

-"Gel." Dedi Berke ve içeri girdim. Tişörtünü giyiyordu. Valla ikizim  diye demiyorum ama abimgil gibi o da kaslı aq. Bu yaşta ne kası ve Berke. Benim kıyafetime benzer bir kıyafet giymiş. Şimdi tam ikiz olduk.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin