18. BÖLÜM

2.1K 89 21
                                    


Evet başladık yeni bölüme hadi hayırlısı.

Nasılsınız ?

Sevmediğiniz bir şey varmı ?

-------------------------------------

Beste'nin ağzından

-"Abla, abla, abla, abla, abla. Hadi kalk artık ya kış uykusuna mı yattın. Bu ne yaa. Ablaaa." Diye biri başımda geveliyordu. Lan saat kaç saat. Karga bokunu yemeden kimsin ya sen.

-"Şuan kaçman için beş saniyen var. Yoksa senin o kafanı yere sürte sürte kıvılcım çıkarır. Sonra da o kıvılcımla seni yakarım. Bu siktir git ya. Bune böyle karga daha bokunu yemeden AAA." Dedim sert bir şekilde ve sese kıçımı döndüm. 

-"Of abla ya yemin ederim bıktım. Kahvaltı yapcaz ya. Abim çağırıyor. Hem saat 1. Kalk valla yoksa Arda abimi çağırıp seni uyandırmasını isterim. O zaman görürsün." Dedi o ses. Galiba bu Egeydi. Direkmen yataktan kalktım.

Arda abim kaldırsaydı şöyle olacaktı. Ya üzerine atlar, ya tencereleri devreye sokar ya da suyla hallederdi işini. Ege gülmeye başladı. Ona en sert bakışlarımı yolladım. Ardından odaya Yusuf abim girdi. Bu ne yüzle geldi buraya be. Galiba o kız meselesi yalan olunca kendini bana affetirecek. Yemezler canım. Ne var anlamında ona baktim. Ege de boş gözlerle abime baktı.

-"Şey uyandınız mı diye bakmaya gelmiştim ben." Dedi elini ensesine atarken.

-"Evet şimdi çıkabilirsin ?" Dedim. Gözleri doldu biraz sonra da hemen çıktı odadan.

Biraz sürünsün canım AAA.

-"O zaman sen aşağı in. Bende üstümü değiştirip geliyim ablacım." Dedim ve gülümsedim. Ege de gülümsedi ve başıyla onaylayıp odadan çıktı. Hemen banyoya gittim. Kısa bir duş aldım ve çıktım. Giyinme odasını girdim ve giyecek birşeyler aradım. Sonra üzerinde kelebek olan bir kot pantolon buldum ve üstüne de kelebekli bir crop giydim.

( Arkadaşlar ben böyle kafama göre koyuyorum ama beğeniyor musunuz ? Yada koyayım mi yoksa kendiniz mi hayal edersiniz ? )

Bugün okul yoktu. Okulda bir çalışma mi varmış ne varmış bu yüzden okula yarın gidecektim.
Saçımı taradım ve öyle bıraktım. Yüzüme de sadece lipbalm  ve Eyeliner sürdüm. Başka bir şey yapmadım. Ayağıma da evde giydiğim terlikleri giydim, telefonu aldım ve odamdan çıktım. Cikmamla havaya uçmam bir oldu. Sessiz bir çığlık attım. Arda abim olduğunu görünce sustum.

-"Abi ya korktum." Dedim yanağından öperken abimin. Abim gülümsedi.

-"Korkma korkma. Günaydın bakalım uykucu." Dedi ve yanağımdan öptü o da. Beraber aşağı indik. Tabi ben hâla abimin kucagindaydim. Salona böyle girdik.

-"Günaydın Doğanlar." Dedim. Hepimiz beraber güldük. Kısa bir günaydın faslından sonra herkes koltuklara yayıldı.

-"Çok güzel olmuşsun bebek." Dedi Berke ve yanağımdan makas aldı.

-"Evet çok güzelsin." Dedi diğerleri de.

-"Biliyorum teşekkürler." Dedim. Gülmeye başladılar.

-"Yürüyen ego." Dedi Araz abim. Ona en sert bakışlarımı gönderdim.

-"Sen sus." Dedik Ayaz abimle ikimiz aynı anda. İkimizde birbirimize öpücük attık. Araz abimde bize göz devirdi. Salona Yusuf abim girdi. Bu sefer ben devirdim gözlerimi.

-"Hadi masaya geçelim." Dedi. Bir dakika ya Annemgil.

-"Annem ve babam." Dedim. Herkes suratını astı.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin