10. BÖLÜM

3.7K 125 14
                                    


MEDYA = ÖYLESİNE DİNLEYİN DİYE

Ege'nin ağzından

Sabah olmuştu. Ama biz film izlerken uyuya kalmıştık. Gözlerimi açtım ama kendi odamdaydim. İyi de ben en son yukarda uyuyordum. Galiba abimgil  getirmişti. Dün ablama bagirdik bir anlık. O yüzden ablam bize küsüp gitmişti. Ağlamıştı da. İstemsizce o zaman gözümden bir damla yaş gelmişti. Sonra Berke abim kalkıp bize kavga etti. Ablamın hıçkırıklara arttıkça bizde ağlıyorduk. Neyse unutalım bunlara ablam bizi affetmisti. Ama affettigi sırada Yusuf abim ve Kağan abim yoktu. Çünkü Yusuf abim sinirlenip evden gitmişti. Kağan abimde odasına gitmişti. Ama orada ağladığına yemin edebilirim. Neyse yatağımdan kalktım ve düzelttim. Sonra kısa bir duş alıp üstümü giyindim. Ablamı kaldirmaya gidecektim. O da odasinsadir galiba. Odasına indim o sırada Berke abimde odasindan çıkmıştı. Hemen abimin yanına gittim. Beni kolunun altına aldı.

-"Günaydın len." Dedi abim.

-"Günaydın abi." Dedim ona. Sonra ablamın odasına girdik. Lann ablam odasında yoktu. Nerede ya ablam. Abime baktım hemen.

-"Abi, ablam ?" Dedim. Sonra kapıdan içeriye Arda abim girdi. İlk yatağa baktı sonra bize baktı.

-"Beste nerede ?" Dedi. Bizde bilmiyoruz ki abim.

-"Bilmiyoruz." Dedi Berke abimde. Sonra ardından Araz abim,  Ayaz abim ve Burak abim girdi. Lan ne oluyor.

-"Gelin gelin." Dedi Kağan abim arkadan. Onu takip ettik. Yusuf abimin odasına götürdü bizi. Kapıyı açıp içeri girdik. Abim, Besteyi yanına almış beraber yatıyorlarmış. Herkes derin bir nefes aldı.

Beste'nin ağzından

Gözlerim benden izinsiz açılıyordu. Çok rahat uyumustum bugün. Gözlerimi açtım ve altımda baklavalar pardon abimin karın kasları vardı. Ben abimin yanındaki yatmisim lan. Hemen yerimde doğruldum. Tabiki bu Yusuf abimdi. Abim beni yine kendisine çekip iyice sarıldı. Kulağıma gülme sesleri geldi. Hemen oraya baktım. Abimgil bana gülüyordu.

-"Sesinizi kesin uyuyoruz biz burada demi abicim." Dedim Yusuf abime bakarak. Kafasını salladı.

-"Hadi kalkın artık kahvaltı yapacağız." Dedi Kağan abim. Bana bakmıyordu.

-"Tamamm." Dedim ve yerimde doğruldum. Yusuf abimde doğruldu.

-"Abicim git üstünü değiştirip gel." Dedi abim. Kafamla onayladım. Sonra odadan çıktım. Abimgile benimle birlikte çıkmıştı. Odama gittim duşumu felan aldım. Üstümü giyindim ve odadan çıktım.

Bunu giydim ve çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giydim ve çıktım. Diğerleri koridorda beni bekliyordu. Onların yanına gittim.

-"Beste hadi giyinsene." Dedi Berke. Gözlerimi devirdim. Kıskançlık the loading.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin