11. BÖLÜM

3.2K 143 22
                                    

Arkadaşlar ben kitap karşılığını alamıyor diye düşünüyorum. O yüzden sınır koymayı düşündüm.

Vote = 15

Bu bence az arkadaşlar. Lütfen destek olun.

Bestenin ağzından devam

Havuzun başındaydı herkes. Bende şezlonga gidip havlumu koydum kenara. Ayaz abim hemen yanıma geldi. Beni otutturdu.

-"Abi noluyo ya ?" Dedim hemen.

-"Bebeğim bu ne ya bu mayo mu ?" Dedi kaşlarıni çatarak.

-"Ya abi kuzenlerimiz ve çete var sadece ya." Dedim bu kadar da kıskançlık yani. Araz abimde yanıma geldi.

-"Tamam tartışmayın. Ayaz, Beste'nin cildi hemen yanar. Güneş kremi sürelim." Dedi Araz abim. Ayaz abimde kafasıyla onayladı. Güneş kremini aldılar ve bana sürmeye başladılar birşey demeden hızlı bir şekilde.

-"Ya benim elim kolum tutuyor ya. Bende sürebilirim." Dedim itiraz ederek. Arda abim yanımıza geldi. Burnuma hafifçe vurdu.

-"Sus bakiyim sen ?" Dedi abim. Diğerleri de yanımıza geldi.

Size bir sır veriyim mi. Ben kuzenlerin bazılarının adını unuttum yani zorlandım biraz. Gülmeyin lenn.

Şu anda herkes havuzun başındaydı. Atakan abi ve Aslan bir yanda. Samet abi, Deniz abi ve Demir bir yanda. Çete bir yanda. Ben, Arda abim, Ayaz ve Araz abim, Berke ve Ege  bir yandaydik. Şarkı çalıyordu ve biz deliler gibi havuzda eğleniyorduk. Aynı anda hepimiz havuza atladık. Deli gibiydik. Bir ara birbirimizi suyun altına batırıyorduk. Nefes tutma yarışı yapıyorduk. Şuanda da Ben Görkem'in omzunda, Eren de Ateşin omzundaydı. Tabi ki de biz yenmistik.

-"Sikicem belanı Eren ya." Dedi Ateş, Ereni boğmaya çalışırken. Hemen Görkemin omzundan atladım ve Erengilin yanına gittim. Ereni, Ateşin elinden kurtarmıştım. Yanağını öptüm sonra Eren'in. O da benim yanağımı öpmüştü. Ateş sinirli bakışlarının hedefi olduk ikimizde. Diğer herkes gülmeye başladı.

-Kızım sen onu niye kurtarıyon." Dedi Ateş kaşları çatılmıştı. Saçımı savurdum ve havuzdan çıktım. Arda abim, Atakan abi, Samet ve Deniz abi, Arda,Ayaz ve Araz abimgil köşede bir şey konuşuyorlardı sessizce. Yanlarına yaklaştım fakat benim geldiğimi duymadılar. Duyduklarım ile bir şok geçirdim.

-"Yusuf abim ve Kağan abi geliyormuş. Ama çok sinirlenmişler  o fotoğraf yüzünden. Abimgil arkalarından geliyormuş ama hızlarına yetişebilen yokmuş. Bizde toplanalım artık. Yusuf abim geldiğinde Besteyi ne yapar bilmiyorum." Dedi Atakan abi. Noluyor ya. Ne yapmışım ben. Abim sinirli halini hiç görmedim ama bakışlarından bile korktuğum adam sinirlenince ne yapar bilemiyorum. Neyse abimgile birşey demeden diğerlerinin yanına gittim.

-"Hadi çocuklar herkes yukarı, yeter bu kadar eğlence. Abimgil geliyormuş zaten." Dedi Arda abim. Abi tayfası gitti. Ama hiç biri bana bakmadı. Off Off.  Herkes yukarıya çıkmıştı. Ben odama gidip kapımı kilitledim. Kıyafetlerimi ayarladım. Sonra duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra direkmen üstümü giyindim.

 Duştan çıktıktan sonra direkmen üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*********

Aşağıdan bağırış sesleri geliyordu. Yine ne oldu acep. Tam kapıya gidiyordum ki. Koşma sesleri geldi. Sonra aniden kapı yumruklanmaya başladı. Sanki kırılcak gibiydi. Çok korkmuştum.

-"BESTE KAPIYI AÇ." Diye bağırdı Yusuf abim. Ben hiç bir şey yapmadım bana bağırmamalıydı.
Kapıyı açtım. Abim hemen içeri girdi. Sonra odamda hep hazırda bulunan bavulumu aldı ve benimde kolundan tuttuğu gibi sürüklemeye başladı. Aşırı derecede öfkeliydi ve kolumu çok sıkı tutuyordu. Annemgil evde değildi galiba. Annemgil, Amcamgil, çete, Berke, Ege, Arda abim, Araz ve Ayaz abim, Demir, Aslan yoktu. Diğer herkes buradaydı. Abim aşağı getirdi beni sonra dış kapıya kadar sürükledi. Bavulumu da alıp beni dışarıya attı. Ve bağırmaya başladı.

-"SİKTİR GİT EVDEN. SANA KİM  İNANIR LAN. OYUN BİTTİ KÜÇÜK." Dedi ağlamaya başladım.

******

-"Beste, Beste güzelim aç gözünü, Beste." Dedi birisi. Gözümü direk açtım ve yataktan fırladım. Odamdaydim ve yatıyordum. Lann o kabusmuydu. Sikeyim böyle kabusu ya. Az daha kalbime iniyordu. Ateş ve Batu hemen yanıma geldi. Batu bana su içiriyordu. Ağlıyordum daha. Ateş hemen gelip bana sarıldı.

-"Noldu bana Ateş, Batu ?" Diye sordum.

-"Bebeğim banyo aldıktan sonra uyuya kalmışsın bende senin yanına geliyordum.  Kabus gördün galiba. Ama bak geçti ben, biz yanındayız." Dedi Ateş. Ona sıkıca sarıldım. Sonra ondan ayrılıp Batuya sarıldım. Kabusu da anlattım.

-"Abimgil, Yusuf abim o nerede ?" Diye sordum.

-"Aşağıdalar bebeğim. Ebeveynler işleri varmış. O yüzden  bir yere gittiler. Abimgil Aşağıdalar oturuyorlar." Dedi Batu. Kafamla onayladım. Beraber aşağı indik. Yusuf abim geldiğimi görünce hemen ayağı kalktı ve yanıma gelmeye başladı. Ondan korkuyordum ve kızgındım.  Hemen Arda abimin kucağına attım kendimi. Ve ona iyice sokuldum. Abimde bana sarıldı. Yusuf abim daha ayaktaydı. Sinirlenmişti galiba çünkü nefesi her şeyi anlatıyordu. Tam benim yanıma geliyordu ki Ateş onun kulağına birşeyler dedi sonra durdu ve yerine geçti abim. Kağan abime, Yusuf abime, Burak abime, Salih ve Ali abiye bakmıyordum. Kızgındım onlara. Kabusda olsa kızgınım.
Abimin boynuna gömüldüm.

-"Hadi film izleyelim." Dedi Aslan. Herkes kafasıyla onayladı ve bir komedi dizisi açtık. Yiyecek ve içecek felan koyduk. Işıkları kapattık. Ve film izlerken aşırı eğleniyorduk. Küs olduklarıma baktım. Onlar bir köşede sigaralarını almışlar bana bakıyorlardı. Yusuf  abimle göz göze geldik. Gözlerine uzunca baktım. O da bana bakıyordu. Ve gözlerinden bir damla yaş düştü hemen sildi ve bakışlarını benden çekti. Bende filmime geri döndüm. Bende sigara içiyordum. Ama uzun zamandır içmiyorum. Hasretim sigarama. Küs olduğum tayfa kalktı. Seslere göre buraları da almışlardı.

-"Biz bahçeye çıkıyoruz." Dediler. Sonra çıktılar. Ben abimin kucağında uyuya kalmışım.

---------------------------------------------------

BÖLÜM SONUU

NASILSINIZ ?

BÖLÜMLER NASILL ?

SİZİ SEVİYORUM VE BİLİYORSUNUZ Kİ SINIR KOYDUK. SINIR GEÇİNCE ATICAM BÖLÜMÜ 
 
VOTE = 15

İYİİ GECELERRRR ♥️

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin