16. BÖLÜM

2.8K 114 26
                                    

Hellooo 💗

Arkadaşlar VOTE ve Yorum atmayı unutmayın Lütfen Sizi seviyorum ♥️

***

Ateşin ağzından
Şuan kapıyı alacaklı gibi çalıyordu Yusuf abi. Semih amca Beste'nin, Berkay abinin yanında olduğunu söylediğinde Yusuf abi, Kağan abi, Burak abi , Arda abi, Ayaz ve Araz abi, Berke, Ege ve çete direkmen arabalara atladik. Çünkü Yusuf abi, Berkay abi ile çok yakınlaşmasından korkuyordu. Diğerleri de öyle. Bu yüzden bunu durdurmak için Berkay abinin evine geldik ve şuan kapıyı kıracak gibi çalıyorduk. Kapıyı Berkay abi açınca direkmen içeri girdik.

-"Bir şey söylemedin demi ona. Bak ben sana dedim demi söylemiyeceksin diye ya." Dedi hafif bağırarak Kağan abi. Beste içeriden kucağında 5-6 yaşlarında bir çocuk ile geldi. Onu görünce farkında olmadan tebessüm ettim. İtiraf etmek gerekirse onu görünce sakinlesiyordum. Korkarak bakıyorlardı bize kucağındaki çocuk ile. Benden başka biri farketmedi. Çünkü baya uzaktaydı bize. Yanına gittim.

-"Beste iyimisin güzelim ?" Dedim sessizce. Kafasıyla onayladı beni. Sonra diğerleri de fark etti. Bu arada kucağındaki çocuk Berkay abinin yanına gitti. Biz Berkay avı ile Beste'nin yakın olduğunu biliyorduk. Yani eski olayları biliyorduk. Beste ile yakın olmasından korktuğumuz için birşey demedik Besteye. Ama Beste o zamanları unutamadığını tam bilmiyordum ben. Görkem hariç herkes etrafına toplandı.

-"Siz biliyordunuz ve bana söylemediniz mi ?" Diye sorunca hepimiz afalladik. Gözünden bir yaş düştü ve koşarak Görkemin yanina gitti. Ona sarıldı.

-"Bebeğim." Dedi Görkem. Kaşlarım çatıldı. Ya rabbim sen bana sabır ver. Derin nefes aldım ve onlara bakmaya devam ettim.

-"Görkem a-abim." Dedi. Cümlesini bitiremeden Görkem onu susturdu. Sonra Berkay abiye baktı.

-"Sen biliyor muydun ?" Dedi Beste geri çekilirken. Ağlıyordu.

-"Hayır bebeğim bilmiyordum." Dedi Görkem. Diğerlerine baktim. Berke ve Ege'nin gözünden yaşlar süzülüyordu. Araz ve Ayaz  abi onların yanındaydı ve onları sakinleştirmeye çalışıyordu. Arda abi Kağan abinin, Burak abi Yusuf abinin yanındaydı. Onlarda kendilerini ağlamamak için zor tutuyorlardı.

-"Geç içeri Berkay konusucaz." Dedi Yusuf abi. Berkay abi önden yürümeye başladı ve onlar diğer odanın birine geçtiler. Bizde salona geçtik. Hepimiz bir kenardaydik. Beste ise Görkemin yanında oturuyordu. Ve daha gözünden yavaş yavaş yaşlar süzülüyordu. Bize bakmıyordu. Küçük çocuk Besteye bakıyordu ve sessizce ağlıyordu. Beste ona baktı ve kucak açtı. Küçük çocuk Beste'nin kucağına gitti ve oturdu. Beste'nin göz yaşlarını sildi.

-"Ağlama halacim." Dedi o küçük çocuk. Berkay abinin bir zamanlar evlatlık edindiği çocuktu bu galiba. Adı neydi Miraç mıydı neydi.

-"Ağlamıyorum bebeğim ben sen neden ağlıyorsun sende ağlama." Dedi Beste ve onun gözyaşlarını sildi. Onu göğsüne yatırdı. Bir süre sonra Miraç uyudu. Onu yanına yatırdı. Bu arada Kağan abi, Burak abi, Arda abi, Ayaz ve Araz abi de gitti Yusuf abimgilin yanında. Yani biz şuan burada 7 kişi oturuyorduk. Beste daha ağlıyordu. Yerimden kalktım ve yanına gittim. Önünde diz çöktüm.

Çenesinden tuttum ve bana bakmasını sağladım. Gözyaşlarını sildim. Yanağını öptüm ve ona baktım.

-"Ağlama. Biz senin onunla daha yakın olursun bizi unutursun diye söylemedik. Ama eğer unutmadığını bilseydik. Hemen söylerdik sana. Abinlerle veya diğerlerine kızma lütfen baksana onlara." Dedim Berke ve Ege'yi göstererek. Onların başı yerdeydi ve sessizce ağlıyorlardı. Onlara baktı ve sonra yeniden bana döndü. Sarıldı. İlk başta kaskatı kesildim ve beklemedigim için şok olmuştum. Sonra bende sardım ona kollarımı. Yerime geçtim ve oturdum. O  da yerinden kalkıp Ege ve Berke'nin yanına gitti. Sarıldı ikisine de birden. Berke ve Ege ilk başta şaşırsalar da sarılışına karşılık verdiler.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin