7. BÖLÜM

4.6K 153 31
                                    


Medya = Beste

*************
Ege, ben, Berke ve Görkem hep birlikte odama gitmiştik. Ben yine ilk yardım çantasını alıp Görkem'in önüne oturdum. Üstümde crop vardı.

-"Görkem, crop yapmana engel olurmu ?" Dedim Görkem'e dönerek.

-"Hayır bebeğim." Dedi Görkem de. Kafamı salladım ve önüme döndüm.

-"Eee aşağıdaki en büyük abi kimdi ?" Dedi Görkem.

-"En büyük abimiz Görkem abi." Dedi Ege.

-"Yani senin şimdi 6 tane abin var demi ?" Dedi Görkem.Kafami salladım.

-"Berke hani sen bizim okul dedin ya babamın okulumu orası ?" Dedim Berke'ye bakarak.

-"Evet ikizim. Babamın." Dedi kafamı salladım.

-"Görkem."

-"Efendim güzelim."

-"Şimdi ben okulumu değiştircem. Yani sen de bizim okula gelsene." Dedim.

-"Hmm abimle konuşayım bebeğim ona göre ben sana söylerim." Dedi. Kafamı salladım.

-"Berke senin hiç arkadaşın yokmu ?"

"Var. Yani çocukluk arkadaşlarımın olduğu bir çetem var. Hatta bugün gelicekler. Seni merak etmişler." Dedi.

-"Bizim Berke ve çetesi." Dedim gülerek.

-"Çetemiz." Dedi bana bakarak. 

-"Derken ?" Dedim ne yani benide mi  çetenin içine sokacaktı.

-"Seninde bizim çeteye gelmeni istiyorum yani yanlız kalmaman icin." Dedi tebessüm ettim. Kapı sesi duyuldu o sıra. Bir ses duydum 2. Katta olmamıza rağmen.

-"NERDE ACABA BENİM BESTEM." Diye bağırıyordu. Hepimiz güldük. Sonra ayak sesi gelmeye başladı ve içeriye bir çocuk girdi. O sırada Görkem pansumanı bitirmiş boynumu öpüyordu.

-"Oww Shettt." Dedi hepimiz güldük. Sonra oturduk ve tanıştırmaya başladı Berke bizi.

-"Bu Eren. En deli olandır." Dedi göz devirerek Berke. Eren yüzünü astı. Yanına gidip elimi onun omzuna attım.

-"Ben sevdim ya benim kafa dengim." Dedim Erene bakarak. Gülmeye başladık.

- "Bu Batu. En sakinimizdir." Dedi Batu'ya bakarak. Bende Batu'ya baktım. Bana tebessüm etti. Bende tebessüm ettim.

-"Bu da Ateş. En sinirlimizdir. Aynı zamanda sinir hastasidir. " Dedi Ateşi göstererek. Allah'ım yakışıklı topluluguna girmişim ya ben.

-"Benim gibi mi ?" Dedim Berke'ye bakarak. Kafasını salladı. Ateşe döndüm. Bana gülümsedi. Bende karşılık verdim.

-"Çocuklar bu da Beste yani benim İkizim." Dedi Berke bana bakarak. Sonra Ateş kafasıyla Görkem'i gösterdi. O sırada ben Görkemin kucağında oturuyordum. O benim boynumla uğrasiyordu.

-"Bu da Görkem. Beste'nin çocukluk arkadaşı yani yakın arkadaşlar." Dedi Görkeme bakarak.

-"Size bir şey dicem." Dedim onlara bakarak.

-"De kız." Dedi Eren. Yalandan üzüldüm.

-"Ben daha kahvaltı yapmadım yani açım aç." Herkes gülmeye başladı Ateş hariç.

-"Ne gülüyonuz aq kız acıkmış işte. Eren sen git Sultan teyzeye söyle Beste'ye  kahvaltılık birşeyler hazırlasın." Dedi Ateş. Görkem'in kucağından kalkıp Ateşin yanına gittim.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin