Beste'nin ağzından
Sabah güneş ışınlarının gözüme vurmasıyla uyandım. Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Yavaşça yatakta doğruldum ve saate baktım. Saat daha 06:00. Ben bu saatte kalkmazdım. Neyse hem bugün okul vardı iyi ki de erken kalkmışım. Hemen banyoya gittim kısa bir duş aldım hemen ve kıyafetlerimi giydim.Okulda serbest giyiniliyomuş. O yüzden sorun etmedim. Sırtıma çantamı da aldım ve odamdan çıktım.
Kırtasiye eşyalarını felan almıştım Berke ile birlikte.
Odamdan çıktım ve aşağı indim. Mutfağa baktım ilk olarak sadece Sultan teyze ve diğer çalışanlar vardı. Onlara selam verdim.
-"Günaydın." Dedim hepsine.
-"Günaydın Bestecim." Dedi diğerleri. Çok iyi ve samimi kişiler hepsi.
-"Günaydın kızım da hayrola sen niye bu saatte kalktın. Normalde 12-1 gibi kalkardın." Dedi Sultan teyze. Ah teyzecim bende bilsem niye erken kalktığımı. Ama doğrusunu demek gerekirse uyumayı denedim yukarıda ama uyuyamadım.
-"Bilmiyorum valla Sultanım. Ama zaten okul var iyi ki de kalkmışım." Dedim gülümseyerek. Onlar da gülümsedi ve geri işlerine döndüler. Bende 1 kupa çay alıp salona geçtim. Salona baktığımda Yusuf abim, Kağan abim, Burak abim, Salih abi ve Ali abi vardı. Koltukta uyuyorlardı. Kül tabağı ( Hani şu sigara şeyi. ) 20 den fazlaydı sigara külleri. Ve masanın üstüne bira şişeleri vardı. Valla babam görmesin ha.
Dün onlarla konuşmadığım için mi acaba böyleler. Neyse çantamı koltuğun birine attım ve çayımı da masanın üstüne koydum. Ve Ali abinin yanına gittim ilk başta. Dürtmeye başladım. Hemen uyandı zaten. Bana baktı ve gülümsedi. Hepsi sarhoştu galiba ya. Offf.
-"Ali abi kalksanız mı diyorum. Babamgil sizi bu halde görürse ne yapar ya. Hadi kalk yatağına yat." Dedim. Ama ona bakmadım. Yavaşça kalktı ve dışarı çıktı. Nereye gidiyor acaba. Aman neyse ne ya. Ali abinin arkasından bakarken. Biri beni yanına çekti. Kim diye baktığımda Demir'di.
-"Gel buraya. Pis kokuyu soluma. Dedi Demir.
-"Ama abimler." Dedim.
-"Boşver onlar kafalarını dağıtsınlar. Biraz uyusunlar. Hiç uyuyamıyorlar." Dedi kafamla onayladım. Çantamı ve çayımı alıp Demiri takip ettim. Büyük salona geldik. Abimgilin oturduğu oda gençlerin oturma alanı. Burası ailecek oturduğumuz alan. Ben ikili koltuğa oturdum. Demirde beni yanına çekti. Kolunun altına aldı beni ve telefonuyla oynamaya başladı. Bende kafamı ona yasladım. Hem çayımı içiyordum. Hem de telefon bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYATIM
Random17 yılın sonunda gerçek aileme kavuşacağım. YENİ HAYATIM VE ÖZ AİLEM