2. BÖLÜM

7.6K 248 55
                                    


Ege'nin ağzından 
Beste ablam ilk andan beri bana ablalık yapıyordu. O kız bana hep zarar veriyordu. Ablamin abimlerle anlasacağını umuyorum. Yemeğe kadar beraber yatacaktık. Ben bağırış seslerine kalkmıştım. Saate baktığımda yemeğe az kaldığıni gördüm. Ablamı uyandırmadan aşağı indim.Abimgil gelmisti ve annemgile bağırıyorlardı.

-"EGE BEYE BAK SEN YA. O KİZLA BİRLİKTE SARMAS DOLAS YATİYORDU. O KIZ DA DİĞER KIZ GİBİ OLACAK ANLADİNİZMİ?" dedi Arda abim.

-"HAYIR ABİ, ABLAM O KIZ  GİBİ DEĞİL YA DEĞİL. BELLİ ZATEN HAREKETLERİNDEN DAVRANİSLARİNDAN O KİZ GİBİ OLMADİGİ BELLİ. O KİZİ SUCLAYİP DURMAYİN. BERKE ABİME SORUN ARABADA GELİRKEN ABLAM NE YAPTİ?" dedim abime. Bunu dediğimde gözümden bir yaş aktı. Ben onların beraber mutlu olmalarını istiyordum. Arda abim gelip bana sarıldı.

-"Abicim özür dilerim. Gerçekten özür dilerim. Böyle düsünmemeliydim." Dedi abim sımsıkı sarılırken bana. Bende ona sarıldım.

-"Abim."dedi Burak abim. Gittim ona da sarıldım.

-"Abi bak valla ablam öyle değil sizde anlicaksiniz tanıyınca." Dedim abilerime.

-"Tamam abicim tamam.Sen üzme kendini abim biraz sinirlide o yüzden öyle dedi demi abi."dedi Burak abim Arda abime bakarken. Arda abim kafasını onaylarcasina salladı.

-"Ne yani şuan bizim gerçek kız kardeşimiz yukarıdami yatıyor."dedi Ayaz abim.

-"Evet abi." Dedim onlara da sarılırken.

Şimdi ise hep birlikte sessizce oturuyorduk.

     _____________________________

Beste'nin ağzından
Göz kapaklarım benden izinsiz açılıyordu. Yanıma elimi attiğimda boşluk hissettim. Gözlerimi acip  baktığımda Ege yoktu. Odada göz gezdirdim ama uyanmıştı galiba. Yataktan kalktım ve banyoya girdim. Orada elimi yüzümü yıkadım ve tuvalete girdim. İşimi halledince, hala okuldan geldiğim kıyafetlerle durduğunu farkedince gelen bavullara baktım. Galiba ben uyurken getirmişlerdi. İçinden rahat bir kıyafet aldım ve giydim.

( Bu Beste'nin  giydiği kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Bu Beste'nin  giydiği kıyafet. )

Asansör  yerine merdiven kullanmayı tercih etmiştim ve merdivenden iniyordum. Assagi geldiğimde enfes kokular geliyordu. Yemek hazırdı galiba. Tam merdivenleri bitirmiştim ki Berke ile karşılaştım. Berke beni ilk süzdü sonra söze girdi.

-"Babam seni çağırmamı  istedi. Yemek yicez hadi gel."dedi soğuk bir şekilde. Ay götümm. Bende ona soğuk davranan bu ne ya.

-"Tamam." Dedim bende soğuk bir şekilde.

Konuşmadan yemek odasına gidiyorduk. Ki Sultan teyze elinde sarma tabağı götürüyordu üç tane. İkisini ben aldım hemen elinden.

-"Gerek yoktu kızım.Yinede  teşekkür ederim."dedi içten bir gülümsemeyle. Bende ona gülümsedim.

-"Rica ederim." Dedim bende.

Yemek odasına tam girdiğimde girdiğim gibi çıkıyordumki Berke kolumdan tuttu. Çok sert bir şekilde. Tuttuğu yerde bıçak yarası vardı. Ve üstüne bastığı gibi çok acıdı. Acı dolu kücük bir inleme çıktı kulağımdan. Gözlerim dolmuştu. Bunu gören Ege geldi ve tişörtümün kolunu sıyırdı. Yara kanıyordu.

-"Abla iyimisin?" Diye sordu hemen Ege.

-"İyiyim ya sorun yok. Acımıyor."Dedim ona içten bir gülümsemeyle. Sonra elimdeki sarma tabaklarını biraktim masaya. Sıla Hanım ve Semih Beyde kalkmisti masadan ve yanıma gelmişlerdi.

-"İyimisin kızım ?" Dedi Semih bey.

-"Neden noldu neden kanadi orası ?" Diye sordu Sıla Hanım.

-"Yok bıçak yarası var orada da ondan bi an şey oldu. Ondan kanadı. Zaten durduk yere kanıyo ara sıra."dedim onlara gülümsemeye çalışarak. Son cümlemi söylerken Berke'ye baktım. O da bana endişeyle bakıyordu. Ama benim ona baktığımı görünce gözlerini kaçırdı.

-"NE DEMEK BIÇAK YARASI YA SEN BUNU NASIL KOLAY BİR ŞEKİLDE SÖYLERSİN. BIÇAKTAN BAHSEDİYORUZ. BERKE SENİNLEDE GÖRÜŞECEZ." Diye bağırdı adı neydi Burakmiydi neydi evet evet Buraktı.

-" Odana git Berke." Dedi Burak.

-"Hayır gitmesin yani o birşey yapmadıki ben düsücektim o nazikçe tuttu kolumdan. O ara sıra öyle kanıyor. Boşuna kızmayın ona yani aranızı bozmayın. Sizde lütfen bağırmayın Berkeye."dediğimde hepsi şaşkın bir şekilde.

-"Şey Sıla Hanım ilk yardim çantası varmı acaba." Dedim nazik bir şekilde.

-"MELEK İLK YARDIM ÇANTASINI ALIP GELİRMİSİN HEMEN." Diye bağırdı Sıla Hanım. 35 yaşlarında bir abla girdi içeriye. Elinde ilk yardım çantasıyla. Elinden alıp teşekkür ettim.

-"Teşekkür ederim Melek abla." Dedim gülümsemeyle. Kanamam az kanıyordu o yüzden pek sorun etmedim. Tam odadan çıkıyordum ki elimden ilk yardım çantasını biri aldı ve belimde bir el hissettim. Kafamı çevirip baktığımda Ardayi gördüm.

-"Gel buraya hadi salonda yapalım pansuman." Dedi Arda.

-"Gerek yok ben yaparım teşekkürler." Diyerek ilk yardım cantasini  alıp merdivenlere ilerliyecegim vakit bir anda havalandım. Ufak bir çığlık çıktı ağzımdan.

-"Sende Berke gibi ne kadar inatçısın ya." Dedi.

Beni koltuğa otutturup. Koluma pansuman yapmaya başladı. Ama bir anda bastırdı bende o anki acıyla çığlık aticaktim ki eliyle ağzımı kapattı.

-"Çok güzel rol yapıyorsun. Ege ve annemgil yer ama ben yemem küçük. Bu yaraları da kendini ettin. Çok güzel yapmışsın tebrik ederim."dedi pamuğu bastırırken. Artık zorlamisti beni.

-"YA YETER BE YETER. ROL FELAN YAPMİYORUM BEN YA. HADİ SİZİDE ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM O KIZ YÜZÜNDEN BÖYLELER DİYE AMA SİZ ÜZERİME GELDİKCE GELİYORSUNUZ YA. BEN ZATEN SİZİN İÇİN BURADA DEĞİLİM. EGE VE SEMİH BEYLER İÇİN BURADAYIM. SİZİ UMURSAMİYCAM VE GÖRMEZDEN GELİCEM BEN TAMAMMİ SENDE ÖYLE YAP. VE BU YARALARI BİLEREK YAPMADIM ESKİ AİLEMDEN ŞİDDET GÖRDÜĞÜM İCİN O YARALAR." Dedim bağırarak. Bagirmamin üstüne bütün aile fertleri salona geldi. Islak mendil alarak ayağımdaki fondoteni sildim. Bu sayede yaralım görülüyordu.

-"Bak bunlar o pic herif yüzünden oldu ve daha bir sürü var sırtımda kanımda kollarımda. Ama ben kimse görmesin diye saklıyorum. İster inan ister inanma." Dedim hıçkırıklarımın  arasından. Sonra Semih Beye bakıp,

-" İzninizle size afiyet olsun ben odama çıkıyorum." Dedim ve odama çıktım. Ve hickirarak ağlamaya başladım. Sonra uyumuş kalmışım.


                        SON
  _______________________________

           

Sizce bölüm nasildi ?

Yeni bölümde ne olacak ?

Beste abileriyle anlasabilecekmi ?

Rica etsem alttaki yıldıza basarmisiniz ?

SİZLERİ COK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN...

İYİ GECELERRRRR ♥️♥️♥️

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin