4. BÖLÜM

6.5K 220 20
                                    


Medya = Kağan abimizz

En son biri odaya dalmıştı. Ben gözlerimi sımsıkı kapatmıştım.

-"Gözlerini aç yemicem seni." Dedi korkunç bir sesle. Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Berke ve Ege'yle  sarılıyordu.

-"Hadi kahvaltıya inelim artık."dedi Araz abi. Herkes çok durgundu ve üzgündü.

-"Aynen aynen bencede hadi gel ablacım biz önden gidip yerimizi alalım." Dedim Ege'nin koluna girip çekiştirirken. Egenin gülme sesi geldi.

-"Tamam abla gidelim yoksa sen bizi yersin hadi." Dedi Ege gülerken. Durdum ve ona baktım.

-"Öylemiiii bak sen iyi git kendi başına sen bizde Berke'yle gideriz hıh." Diyip saçıma savurarak Berke'nin yanına gittim.

-"Gel Berkecimmm biz ikimiz gidelim." Dedim Egeyi kiskandirarak. Ege'nin kaşları çatilmisti. Berke güldü.

-"Gel gidelim o zmn. " Dedi ve beni kucağına aldı. Bir anlık çığlık attım. Sonra  Berke'nin boynuna tutundum düşmemek için.

-"Lan korktum. Hem ben kendim yürüyebilirim indir beni." Dedim inmeye çalışırken tabiki beni indirmemisti.

-"Sen hiç birşey yemiyomusun ya. Ne bu zayıflık." Dedi Berke. Bende güldüm.

-"Ohoo ben senden bile daha fazla yiyorum bir kere canım."dedim Berke'ye bakarak. Herkes gülmeye başlamıştı. Berke zorla da olsa beni bırakabilmişti. Asansöre binip aşağı indik. İndiğimizde Sultan teyze elinde çay bardaklarının olduğu tepsiyi taşıyordu. Hemen gidip elinden aldım.

-"Günaydın Sultanım." Dedim Sultanımın yanağından öperken.

-"Günaydın kızım." Dedi o da. Diğerleri arkada konuşuyorlardı. Yemek odasına girdiğimde Sıla Hanım ve Semih Bey oturuyorlardı.

-"Günaydınlar." Dedim ve tepsiyi masaya koydum. Sultan teyze gerekenleri yapıp gitti. Bende Sıla Hanımın yanina oturuyordum ki Berke oraya oturdu. Herkes yerleşmişti. İçimden bir his bunu bilerek yaptı diyordu. Tek boş olan yer Korkunç olanın yaniydi. El mecbur korka korka yavaş adımlarla oraya gittim ve oturdum. Sandalyemi ondan olduğunca uzaklaştırdım.

-"Günaydın kızım. Nasılsın daha iyimisin ?" Dedi Semih Bey.   

-"İyiyim efendim. Teşekkür ederim." Dedim. Biraz durgunlasti ama geri aynı ifadesine döndü.

-"Bak kızım bu en büyük abin Kağan." Dedi Sıla Hanım. Çocuğun adını hep unutuyorum ben ama ya. O yüzden korkunç diyorum ama bundan sonra Kağan abi derim. Sıla Hanımı kafamla onayladım. Sıla Hanım, Semih Beye birşey söylemişti ama herkes duymuştu bunu.

-"Baksana Semih ailemiz tamamlandı. Herkes eksiksiz. Biraz daha zaman geçse daha mutlu bir aile olacağız inşallah." Dedi ve herkesten inşallah nidasi yükseldi. Bu sırada kahvaltıya başlamıştık.

-"Tabi bu kızda diğer kız gibi değilse." Dedi Kağan. Çok mutlu yapiyordum kahvaltımı herkes öyleydi ama o bunu bozmuştu.

-"Merak etme o kız gibi değilim ve olmayacağımda eğer beni istmessen ben giderim sıkıntı yok efendim." Dedim ona dönerek.

-"Hayır ben o anlamda demedim. Ben o kız yüzünden öyle dedim. Senin onun gibi olmadığın belli zaten. O pic gibi değilsin. Bir an sinirlendim ağzımdan kaçtı." Dedi  o da bana dönerek. Bakışları bir çok duyguyu andırıyordu. Kafamla onayladim. Sonra kahvaltımı iştahla yapmaya devam ettim. Çayda 4. Bardağım olmuştur. Çaya aşığımdır.

-"Baba, Beste artık bizim okula gelicek  demi." Dedi Berke.

-"Evet, oğlum. Tabi Beste nasıl isterse." Dedi bana dönerek.

YENİ HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin