#30

85 11 0
                                    

Ø Dani point of view.

Ik had dit zó erg gemist, dat ging ik niet eens ontkennen. Niemand kon zoiets ontkennen, als je een jaar lang niet iets met iemand anders had gedaan. Zulke stiekeme, intieme momenten waren één van mijn favorieten met Michael. Aangezien we het niet te luid moesten maken, werd het dan ook niet ruig. Eerder zacht en teder, zoals Michael in het alledaagse leven is. Zo inhoudend altijd, alsof hij echt goed moest nadenken over zijn acties. En eenmaal wanneer hij loskwam, was hij naar mijn ervaring niet meer te stoppen.

Ik had hem tegen de deur aangedrukt en liet mijn handen voorzichtig en langzaam langs zijn borst en lager glijden, bijna tot de rand van zijn jeans. Maar om het hem niet te makkelijk maken, haalde ik die hand weg en draaide ik de deur op slot.

'Voor ongewenste gasten die misschien binnen kunnen stormen,' mompelde ik in zijn oor, maar toen ik hem weer aankeek, leek hij wel gehypnotiseerd door naar mij te kijken, dus gokte ik erop dat hij me niet had gehoord. Een grijns verscheen er op zijn gezicht en voor ik het wist, had hij zich van de deur geduwd en stond ik er tegen aan. God, zei ik 'niet ruig'? Ik had het mis, maar geen spijt.

De lust die in zijn ogen stonden, weerspiegelden waarschijnlijk ook mijn blik. We wisten beide van elkaar hoe erg we dit weer wilden doen, dus liet ik hem zijn gang gaan en werd hij de baas over mij.

Mijn armen werden omhoog gedaan door Michael zelf en niet snel daarna, werden zijn lippen op die van mij geplant. Het was een hongerig en gretig gebaar, waar ik met een kleine glimlach op in ging. Wat deze jongen mij allemaal wel niet liet doen.

Aangezien mijn armen lui werden, legde ik ze rond zijn nek voor zover ik dat kon en maakte ik de zoen wat intiemer. Kleffe geluiden ontstonden en we lieten beide zo af en toe een kreun los, maar de muziek was harder en dat was maar ook.

Zijn handen legde hij op mijn heupen en trok mij naar zich toe, zodat hij zijn armen rond mij kon leggen. Mijn handen ging al snel naar zijn haren en ik liet mijn vingers door zijn rode haar gaan. Normaal was Michael erg graag met zijn haar bezig, dat alles goed zat en het niet een mess werd. Was dit even pech voor hem.

Michael zijn vingers klemden zich in mijn shirt en niet snel daarna werd het stof van mij afgetrokken. Ik kon het niet laten om hetzelfde te doen en trok ook zijn shirt uit. Ik gooide hem ergens aan de andere kant van de kamer op de grond en verwikkelde onszelf weer in een zoen.

Hij draaide ons weer om en zonder mijn lippen te verlaten, kreeg hij het voor elkaar om ons veilig op het bed te laten vallen. Hij lag bovenop mij, maar één snelle beweging en nu lag ik bovenop hem. We hadden ons verplaatst, zodat onze lichamen volledig op het bed lagen en ik mijn heupen langs zijn heupen liet glijden. Mijn bovenlichaam had ik tegen die van hem aangedrukt en mijn handen lagen op zijn schouders.

Een zachte drein verliet zijn mond en met iedere beweging die ik maakte met mijn heupen, werd het dreinen omgezet in gekreun. Hoe langer ik doorging, hoe harder ze werden.

Ik plaatste mijn lippen in zijn hals en begon er zachtjes een te zuigen, om vervolgens mijn tanden er heel voorzichtig in te zetten. Mijn mond verplaatste zich naar verschillende plekken in zijn hals en terwijl ik daarmee bezig was, voelde ik hoe Michael probeerde onze jeans' uit te krijgen.

Zijn handen friemelden met mijn jeans en hij duwde hem naar beneden voor zover hij kon. Vervolgens begon hij aan zijn eigen jeans en ook die deed hij uit voor zover dat kon.

Ik kwam overeind en keek tevreden naar de verschillende zuigzoenen, die er nog wel voor een tijdje zullen zitten. Vervolgens trok ik onze jeans' uit en ging ik weer bovenop hem liggen. Toen ik weer verder wilde gaan met meer zuigzoenen plaatsen, draaide Michael ons om en gilde ik kort en zacht, om daarna te giechelen.

Resurrection 》Hemmings & CliffordWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu