AYA:
„Ann, myslíš, že bych se mohla zúčastnit soutěže?"
„Proč by si nemohla?" Divila se a já se hned dala do vysvětlování.
„Victoria's secret hledají novou modelku," řekla jsem. „A já to vždy chtěla zkusit, ale mám jizvu přes celé břicho a dnes je poslední termín, kdy jim můžeme poslat fotky na mail. A pak vítězce zavolají..."
„Kde je problém," zeptala se Anna nechápavě a já protočila oči.
„V mé jizvě," odpověděla jsem ji.
„Zlato, to není žádný problém," řekla s úsměvem.
„A vyfotila by jsi mě?" Odpovědí mi byl její smích. Za pár minut jsem měla fotky a Ann mě uklidňovala, ze mi to na nich vážně sluší. Seděla jsem u netbooku a nemohla se rozhodnou zda to mám odeslat. Ann už to nevydržela a odeslala za mě. Otevřela jsem pusu, abych ji něco řekla, ale ona mi gestem tuky naznačila ať mlčím.
„Ty by jsi to nikdy neposlala," řekla a sedla si vedle mě na gauč. Pustila televizi a obě jsem se do toho filmu, který dávali zakoukali, že jsme nepostřehli, že je už deset večer. Ann zavolala domů, že přespí u mě a dál jsme se dívali.
„Miluji tě," zašeptal ji muž do ouška a žena mírně zčervenala.
„Já tě... Taky miluji," odpověděla mu žena s mírným záváháním. „Doufám, že tě ještě uvidím."
„Já se ti vrátím, lásko," řekl, pohladil ji po tváři a odešel.
Na konci filmu jsme obě brečeli. To mě překvapilo. Já nikdy u filmu nebrečela, ale bylo to možná i tím, že jsem se nedívala na romantické filmy, které podle mě jsou totální slaďárny. „On ji slíbil, že se vrátí," fňukala jsem.
„Já taky," brečela Ann. „Ale byl to boss mafie..."
„Byl tak sladký," řekla jsem. „A to jak ji miloval..."
„Máš pravdu," řekla Ann a utrpěla si slzu. „Jak ji zachránil... A ona se po tom k vůli němu zabila."
„Hmm..." Řekla jsem na to, protože jsem si všimla, že v televizy dávají něco jiného než mělo jít. „Nepřepla jsi televizy, Ann?"
„Ne, proč," zeptala se udivěně.
„Dávají něco jiného-" Zasekla jsem se v polovině věty, protože...
„Omlouváme se za změnu pořadu, ale Victoria's secret pořádali soutěž o novou modelku, která by předváděla jejich oufity..."
To jsem málem dostala infarkt, protože se tam objevila moje fotka bez hlavy, ale pořád jsem to bylo já. „Jdu se zahrabat-"
„Pšš. Máme napsat smsku s číslem dívky, která se nám nejvíc líbila a do deseti minut vyhlásí výsledky," řekla mi Ann s úsměvem a odeslala smsku. „Neboj, to přežiješ, Ayo."
Praštila jsem sebou do gauče, když se na obrazovce objevil Harry. Ano, Harry Styles.
„Která dívka se ti nejvíc líbila," zeptala se ho moderátorka.
„Ta s číslem devatenáct-"
„To jsi ty, Ayo," vykřikla Ann a já se chtěla jít vážně zahrabat.
„ ...vážně moc sexy." Usmál se Harry.
Moderátorka se také usmála (Na Harryho úsměv samozřejmě vůbec neměla.) a řekla: „Tak slyšeli jsme názor jednoho z nejkrásnějšich mužů planety a podíváme se na výsledky."
„Tak vyhrála dívka s největším počtem hlasů a bodů od poroty... S číslem," řekla a začala vytahovat kartičku z obálky. „Devatenáct. Gratulujeme!"
Nemohla jsem tomu uvěřit. Já vyhrála i se svojí jizvou? Já vážně vyhrála? Vyhrála jsem, vyhrála jsem, vyhrála... - na po třetí to už je trapné. Ale já vyhrála! „Vyhrála jsem," křičela jsem a Ann mě objala.
„Vidíš?" Šeptla mi do ucha. „Už jdu spát, zítra si o tom popovídáme," řekla a zmizela z obýváku.
Já jsem ještě chvíli zůstala a pak jsem odešla k sobě do pokoje. V hlavě mi pořád znělo: Jsi nová modelka Victoria's secret! Zítra ti napíší smsku! Trochu přeháním, ale... Pípnul mi mobil a já se hned podívaa, kdo mi píše. Harry. Kretén.
Harry Styles: Ahoj, baby. Dívala jsi se v televizy na tu soutěž o novou modelku Victoria's secret?
Já: Ehm... Jo. Proč?
Harry Styles: Víš koho mi ta holka, která vyhrála připomněla? Hlavně ty kalhotky?
Já: Ehm... Nevím?
Harry Styles: Tebe, baby.
Já: To jsem nebyla já.
Harry Styles: Byla, baby a nezapírej.
Odložila jsem mobil a v duchu si trošku nadávála. Jak na to přišel? Sakra...