Tak další část ještě dnes jak jsem slíbila. :** Pod čarou s hvězdiček je napsano, co Harry s Ayou prováděl. Berte to prosím s rezervou, píšu o tom poprvé a tak nevím zda se m to povedlo. Hmm... Docela se stydím za to, co jsem popisovala. =)
AYA:
Jeho přiznání mi vyrazilo dech, ale mé srdce křičela: ANO! ,,Ano," šeptla jsem a teprve teď mi začínalo docházet, co se děje. Já teď doopravdy chodím se Stylesem! Jmenuje se Harry... Skoro nic jiného jsem nevnímala než jeho smaragdové oči, které si mě prohlížely, jako by mě viděli poprvé.
,,Jsi krásná, baby," řekl a pohledem sklouzl k mému výstřihu. Rukou mi zajel pod tričko a řekl: ,,Nemůžu uvěřit tomu, že jsi jen, a jen moje."
Já tomu také nemohla uvěřit. Byla jsem nervózní a nejistá z toho, co se bude teď dít. Rukou mi hladil bříško a pomalinku směřoval výš. Byla jsem z toho trošku vedle. Nikdy nebyl tak jemný a pomalý.
,,Teď si to s tebou nechci rozdat, baby. Ne, že by si nebyla hezká, ale chci tě vzít na naše první, opravdové a oficiální rande," řekl, jako by snad tušil, co jsem si myslela.
,,Hmm..." Začal mi rukou hladit prsa a mě to neskutečně vzrušovalo. Na jednou je dal pryč a vyskočil na nohy. Zklamaně jsem se na něj podívala, ale on jen protočil oči.
,,Jde se," řekl a táhl mě ke dveřím.
,,Takhle nikam nemůžu jít," řekla jsem zděšeně. ,,Chci se převléct," řekla jsem a utíkala si vzít čisté oblečení. Vzala jsem si tmavé rifle a top s anglickou vlajkou. Obula jsem si černé polobotky a vzala si černou - jak jinak - koženou bundu. Slušelo mi to. Strčila jsem si mobil do kapsy a trošku se namalovala. Podívala jsem se do zrcadla a musela jsem sama sebe pochválit, jak mi to sluší. Upletla jsem si rychle cop a běžela zpátky za Harrym.
Ten netrpělivě přešlapoval a mračil se. ,,Příště tě prostě odtáhnu," řekl, ale pak se na mě podíval. ,,Sluší ti to, baby."
,,Ehm... Díky. Jdeme?"
,,Jo," řekl a otevřel dveře. Chytil mě za ruku a já s úsměvem zamkla dveře. Chvíli jsme se dívali tomu druhému do očí, když jsme uslyšeli cvakání fotografů a na jednou ta krásná chvilka byla pryč. A my se rozeběhli pryč a oni běželi z námi. Zahynuli jsme za roh a schovali se za popelnici. Pěkně to tam páchlo. Oni kolem nás proběhli a my si oddechli.
,,Fuj," řekla jsem a oprášila si kalhoty.
,,Promiň, nevěděl jsem, že tam ještě budou," šeptl Harry a sklopil hlavu.
Pohladila jsem ho opatrně po tváři a řekla: ,,Já se nezlobím."
Chytla jsem ho za ruku a opatrně jsem se rozhlédla kolem nás. Nikdo nikde nebyl. Harry byl ticho a já nevěděla, co mu je. Zatáhla jsem ho do obchodu s kloubouky a jeden hezký černý klobouk jsem mu vybrala. Pak jsem našla šedou kostkovanou šálu a černé brýle. Odnesla jsem to k pokladně, kde seděla starší žena a usmála se. Zaplatila jsem to a všechno Harrymu dala na sebe. Seklo mu to, i když byl zamaskovaný.
,,To jsi nemusela," řekl na ulici.
,,Ale já chtěla a teď budeme mít alespoň trošku klid, i když jsi pořád moc sexy," řekla jsem s úsměvem.
,,Ty si o mě myslíš, že jsem sexy," zeptal se překvapeně a já příkývla.
,,Kdyby jsi nebyl, tak s tebou nechodím," řekla jsem se smíchem a v tu chvíli se probudil ten Harry, kterého znám. Ten bezszarostný, trochu praštěný a hlavně usměvavý.