14. - Help me!

599 29 2
                                    

HARRY:

Hodil jsem zpátečku a říkal si, že jsem vážně vůl. Zazvonil jsem rychle na Ayu, která mi hned otevřela a hodila na mě šokovaný pohled, když jsem dveře hned přibouchnul. ,,Jou za mnou novináři a fotografové," zasyčel jsem.

,,Já to, tak nemyslela, promiň," řekla vážně a podívala se mi do očí. Já se v těch jejích začal ztrácet. ,,Vylítlo to ze mě. Ty jsi mi řekla, že jsem pro tebe jen děvka, tak si nemáme, co vyčítat."

Měla pravdu. ,,Taky se omlouvám," šeptl jsem k ní.

,,V pořádku, co budeme dělat?"

,,Nevím, co chceš ty," zeptal jsem se a prohlížel ji ji. Byla naprosto dokonalá, když se usmívala.

,,Budeme se dívat na filmy," vyhrkla a hned pouštěla DVD. Sedla si na gauč a mě stáhla sebou. Pustila Titanik a ani ne v polovině usnula. Díval jsem se do konce a říkal si, že je to dost smutné. Snažil jsem se nevnímat ji, jak se na mě válí. Nějakým způsobem mě strašně znervózňovala. A to mě štvalo a děsilo.

,,Přišla jsem o něco?" Vyrušil mě její tichý hlas a říkal si, že je roztomilá, když je po probuzení.

,,Jen konec," ušklíbnul jsem se.

,,On už byl konec," zeptala se překvapené a já se zasmál.

,,Už dávno," řekl jsem s úsměvem a trošku ji od sebe odstrčil. Seděla mi přímo v klíně a já se bál, že bych se znovu nezvládl ovládnout. Její tělo bylo jako má osobní značka heroinu a po pravdě to mě děsilo.

,,Proč jsi mě nevzbudil?" Upřela na mě svoje černé oči a já se v nich začal ztrácet. Přemýšlivě našpulila rty a moje oči je začali hypnotizovat.

Nevěděl jsem zda ji říct pravdu, ale lhát se mi nějakým zvláštním způsobem nechtělo. ,,Protože jsi vypadala strašně roztomile  líbilo se mi, že se po mě válíš," řekl jsem upřímně a sklopil jsem oči.

,,Ty si myslíš, že jsem rortomilá, když spím?"

,,Jo," vydechl jsem a začal jsem ji líbat. Jinak než před tím, ne dravě a plné touhy. Líbal jsem ji něžně. Nikdy jsem nikoho, takhle nelíbal. Nevěděl jsem, co ona udělá. Chvíli jen překvapeně seděla, ale pak mi začala polibky oplácet. Její rty byly sladké jako jahody. A já jim nezvládl odolavat a ani jsem nechtěl. Chtěl jsem ji. Odtáhli jsme se od sebe a já se snažil zklidnit dech. Všimnul jsem si, že Aya na tom je stejně.

,,Omlouvám se," řekl jsem nejistě, nevěděl jsem, co bude následovat. Zvednul jsem se a chtěl jsem jít pryč. Ona mě, ale chytla za ruku a vážně se na mě podívala.

,,Co pro tebe vlastně jsem? Já... nechci, by jsi mě odkopnul... Začíná mi na tobě záležet a nechci prožít zklamání," šeptla a sklopila hlavu.

Já... Nevěděl, co mám odpovědět. Nikdy mi tohle nikdo neřeknul. A na Ayě mi začalo záležet. Tak co mám, kurva, teď dělat? Sám nevím, co pro mě je. Rozhodně jsem věděl, že ne holka na jednu noc. Těch nocí bylo víc... A porušil jsem jedno ze svých pravidel a to: Nikdy se nebudeš s žádnou holkou dívat na filmy. S ní jsem to porušil... A do konce jsem se chtěl s ní dívat na filmy. A toužil jsem po jejím těle, tak jako po žádném jiném. ,,Jsi někdo s kým chci víc než sex." Divil jsem se, že jsem to řekl na hlas.

,,Také s tebou chci víc, ale bojím se toho. A podepsali jsme smlouvu..."

,,To mi v tom, ale nebrání. Chceš se stát mojí přítelkyní doopravdy? Být se mnou a vydržet někdy, ne zrovna slušný slovník. Chci se vedle tebe probouzet a usínat, a to mě děsí. Nikdy jsem nic takového nechtěl, ale s tebou ano. Zjišťují, že mi na tobě záleží. Chci, aby jsi se mnou byla šťastná. Chci ti říct, co znamenají všechny je tetování, a že jich není zrovn málo," řekl jsem a byl to asi můj nejdelší proslov, který jsem kdy nějaké dívce řekl. ,,Chceš se stát mojí dívkou, baby?"

Omlouvám se, že jsem to takhle usekla, ale jsem trošku zlá. Kapitolka je krátká, ale brzo přibyde další. Myslím, že ještě dneska 14. března. :-) 

Budou spolu? Nebo je někdo vyruší?

You again?! - Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat