HARRY:
Četl jsem si noviny a nadávl u toho. O Aye se píše jako o slečně XXX a jsou tam naše fotky, ale nejhorší byly spekulace, co s ní mám...
Je jen z dalších postelových objevů Harryho Stylese? Oba vypadali, že by si to spolu nejraději rozdali, ale nemohli. Šli na veřejnou akci pro charitu. Jeden z hostů řekl, že se k sobě tiskli a ani na chvíli nebyli bez toho druhého...
Kdo je to neznámá dívka, která byla s Harry Stylesem včera na veřejné charitaktivní akci? Byla vážně krásná, nenašli jsme na ní žádnou chybu. Vypadali spolu vážně roztomile...
Je to jen zlatokopka? Vypadala jako levná žena s ulice a ještě si pohupovala zadkem do rytmu. To je neznámá dívka, která byl s idolem Harrym...
O všem Vás budeme ještě informovat a nezapomeňte si koupit nové Vídni časopisu, který se zabývá módou... Dnes je na fotkách polonahý Ha...
Odhodil jsem všechny noviny do koše a rozhodl se, že pojefu za Ayou. Nevím, co mě to po padlo, ale rozhodně jsem to hodlal udělat a nic mě nemohlo zastavit.
Zastavil jsem před jejím bytem a zazvonil. Po oba minutách ze dveří vykoukla její hlava, ale jakmile uviděla mě, tak mi chtěla zabouchnout před dveřmi. ,,Počkej..."
,,A na co? Až mě označí za pouhou děvku?" Vxkřikla.
,,Já za to nemůžu, kdyby bylo po mým, tak bych si to s tebou jen rozdal," zaječel jsem. ,,Vážně s tebou byh chtít nic nechtěl."
Obličej se jí zkřížil bolestí a já si uvědomil, co jsem jí vlastně řekl. ,,Jsi hajzl," zaječela a chtěla zavřít dveře, ale já ji zatlačil do vnitř a začal ji líbat. Tvrdě, neústupně. Jazykem jsem ji vjížděl do pusinky a ruce mi bloudily pod její noční košilkou. Chtěl jsem ji. Hned.
*******************************************************
Leželi jsme u ní v posteli a já se snažil zklidnit dech. Sex s ní bylo něco, co mě vážně nemohlo unavit.,,Řekneš mi, co znamená ten motýl?"
Ukázal na moje tetování a já přemýšlel zda ji říct pravdu. ,,Je to... křehkost-"
,,Vážně," zeptala se zaujaté a já se zasmál.
,,Jo. Motýl je křehký a jemný stejně jako moje srdce," šeptl jsem a čekal na její reakci.
,,A to ti mám věřit?"
,,Vůbec mě neznáš," vykřikl jsem a začal se spěšně oblékat. To přehnala.
,,Promiň," řekla, ale já bouchl za sebou dveřmi a vše mi bylo u brdele. Všimnul jsem si novinářů a začal si nadávat. Kurva!