AYA:
,,Sluší mi to?"
,,Jasně, že jo," řekla už po několikáté. ,,Neřekla jsi, že ti nezáleží na tom, co si bude Harry myslet?"
,,Máš pravdu," řekla jsem, ale něco ve mně mi odporovalo, že chci vypadat hezky. Jdeme dbes s Harrym na veřejnou akci jako 'pár'. V realitě je toto naprosto nemožné, ale ve světě, který ti někdo řídí naprosto normální a běžné. ,,Tak pá."
,,Ahoj, Ayo, užij si to," řekla mi Ann a já za sebou zavřela dveře, když se ozval výkřik. Stál tam Harry a držel se za hlvu,. Bylo to docela srandovní, ale on se mračil a tak jsem raději mlčela.
,,Jdeme," zeptala jsem se opatrně a upravila si černé šaty nad kolena. Nejistě jsem stála na vysokých stříbrných lodičkách s jehlovým podpatkem a namotávala si vlasy na prst. Byla jsem nervózní.
,,Jo," řekl a chytl mě za ruku. ,,Dnes žádné kousavé poznámky, baby?"
,,Ne, stačí mi, že musím předstírat, že s tebou chodím, Stylesi."
,,Já z toho také nejsem nadšenej, baby," řekl a vedl mě ke svému autu. Posadili jsme se a vyjeli k galerii, kde se konala ta oslava. ,,Vůbec se mi tam nechce," řekl a já s ním v duchu souhlasila.
,,Tak proč tam jedeme?!"
,,Klid, baby, vím, že se mnou souhlasíš, i když jsi to neřekla nahlas." Byl tak sebejistý až to bolelo. ,,Jsem rád, že jsem před čtyřmi dny přijmul to focení, baby. Jinak bych tě vůbec nepotkal a nemohl předstírat chození s tebou," řekl škádlivě. ,,I když mě to ráno totálně nasralo. Měl jsem s tebou jiné plány, baby."
,,Hmm..." Zastavil před vysokou skleněnou moderní budovou a já začal být ještě víc nervózní. Začala jsem se zavrtávat do sedačky a přát si, abych tu nebyla. Měla jsem strach...
HARRY:
Bála se, i když by to nikdy nepřiznala. Sklonil jsem se k ní a začal jí stát do ouška: ,,Všechno bude v pořádku. Nic se nestane. Jen pozdravíš pár lidí, vyfotíme se a jdeme hned pryč," řekl jsem, ale uvědomil si, že to nejsou asi slova, která by ji uklidnila. ,,Nevšimej si jich."
Ještě lepší! Vylezl jsem z auta a otevřel Aye dveře. Opatrně vylezla a vrhli se na nás snad všichni novináři, reportéři, kteří tady byli. Znervózněl jsem, ale obejmul jsem Ayu kolem pasu a vydal se ke dveřím.
,,Jste spolu?"
,,Jak dlouho?"
,,Kdo to je?"
,,Spíte spolu?"
Bombardovali nás otázkami a Aya se začala trošku klepat. Zavřel jsem za námi dveře a objal ji. ,,Pšš, baby ..." Ani nevím, co to do mě vjelo, ale zdálo se mi to správné."
,,Bojím se," vydechla a já ji měl chuť říct, že to bude lepší... Ale nemohl jsem, lhal bych.
,,Budu pořád s tebou," šeptl jsem k ní a vkročili do sálu.