HARRY:
Šel jsem na to focení a šklebil se. Snažil jsem se vypadat jako totální idiot, ale Niall mě donutil před odchodem sundet nějaký sajrajt s obličeje, tak že jsem vypadal normálně. Vešel jsem do budovy a zamířil k recepci, Sela tam docela hezká černovláska. „Jsem Harry"
„V šestém patře na konci chodby vlevo," skočil mi do řeči a usmála se. Úsměv jsem ji oplatil a zamířil k výtahu. Vážně jsem poslední dobou moc líný, jak mi říká pořád Luis. Otevřel jsem dveře a uviděl tam minimálně čtyřicet lidí. „Kdo to tady vede?"
„Támhle je," ukázala mi jedna dívka a k té osobě zamířil. Zaslechl jsem, jak se s někým hádá. Zastavil jsem se a začal poslouchat cizí rozhovor... Někdy jsem prostě nevychovanej.
„Já se s NÍM fotit nebudu," řekla dívka, mluvila s irským přízvukem jako Niall. Jak vyslovila: S NÍM, bylo mi jasné, že myslí mě a o to víc mě zaujal jejich rozhovor, protože s tou dívkou bych mpse měl fotit...
„Ty se s ním prostě budeš fotit."
„Nebudu, vžduť tu je plno jiných modelek, které toho mají hodně za sebou... A jsou hezčí než já."
„Pod tunou makeupu. Možná to je tvoje první focení, ale rozhodně jsi hezká. A jestli jde o tvojí jizvu, tak ta vypadá... dobře. Vypadáš přirozeně, kdyby se nám tvoje jizva nelíbila, tak by jsi nevyhrála." Připomnělo mi to tu dívku, která vyhrála post nové modelky Victoria s secret.
„Ale-"
„Žádné ale, jestli s ním nebudeš fotit máš padáka." Ta druhá ženská, která tomu focení šefovala byla pěkně tvrdá.
„Dobře," kapitulovala dívka.
„Dobrý den jsem Harry," řekl jsem. Šéfka se na mě usmála a ta druhá se jen zamračila. Asi mě hodně nesnáší.
„Jsem Grace Whiclo," řekla šéfka. Její jméno bylo ehm... zvláštní. „A to je Aya Beckmen."
Ou. Měl jsem pravdu. Ona sklopila hlavu a myslím, že kdyby mohla tak byvh byl už dávno mrtvý. Tak hodně mě milovala. „Těší mě."
„Nás taky. Můžeš mi tykat , Harry," řekla Grace bez ostychů. „Já teď jdu zařídit něco k focení, tak se spolu seznamte," řekla a nechala mě na pospas tomu zázraku. Docela mě překvapilo, že si pamatuji význam jejího jména.
„Mě tykat nemůžeš, Stylesi," prskla a já se zasmál. Byla roztomilá, když někoho nenáviděla jen škoda, že ten někdo jsem já. Teda pro mě.
„Myslím, že můžu, baby," řekl jsem provokativně a ona zlosti zrudla.
„Tak podívej se ty namyšlená opice... Já nejsem typ člověka," který bude někoho jako ty poslouchat," zasyčela na mě. Je docela sexy... Oči se jí sužily a já musím přiznat, že je měla vážně černočerný. Jako noc...
„Tak teď poslouchej ty mě, baby. Já nejsem opice, na kterou můžeš řvát. Za druhé ten, kdo si tu může stěžovat jsem já, ne nějaká holka, co si myslí, že všechno může a všechno zná," řekl jsem naštvaně.
AYA:
Jeho slova mi vyrazila dech. On si myslí, že je bůh nebo co? Tak to se plete chlapeček. Já mu ještě úkazů. Byl mnohem namyšlenejší, než jsem si myslela, že je. Byl totální kretén, sexy kretén. „Ty nejsi někdo, kdo mi může poroučet."
Vyšla jsem na chodbu a myslela si, že mě nechá na pokoji, ale to on samozřejmě neudělal. Šel za mnou. „Ty nejsi někdo, kdo se mnou můžete takle mluvit, baby," řekl a já ho chtěla uškrtit. S tím baby mě vážně neuvěřitelně štval.
„Neříkej mi baby, Stylesi," prskla jsem na něj.
„Jsem Harry, kdyby jsi to nevěděla, baby," řekl. On mě prostě musel provokovat a štvát.
HARRY:
„STYLESI, nech mě být," zařvala a mě to donutilo, abych se podíval na její rty. Byly světle růžové a vypadaly tak božský sladce. Přitlačil jsem ji na zeď a vrhl se na její rty. Nebránila se, ochotně se zapojila. Líbal jsem ji tvrdě a s jejím jazýčkem jsem hrál hru, kdo z koho. Vyhrával jsem. Pustil jsem jí a odstoupil od ní. „To bylo kurversky skvělé, baby," vydecl jsem.
Ona se na mě podívala a v jejím obličeji už nebylo: Chci zabít Stylese, ale něco úplně jiného. Touha. „To se už nikdy nebude opakovat," zašeptala na konec.
„Sama víš, že bude," sklonil jsem se k ní a zkousl jí ušní lalůček. Chtěl jsem ji, hodně. Nejraději bych ji odjel tady, kde mohl každou chvíli někdo přijít.
„Nebude," šeptla nejistě a já ji znovu kousl. „Přestaň... Nesnaším tě, Stylesi," vydechla, když jsem ji rukou zajal pod tričko. Líbilo se jí to a já byl ještě víc nadrženej.
Odtáhl jsem se od ní a řekl: „Pojďme zpátky."
Podívala se na mě, ale nic neřekla, jen šla zpátky a já za ní. Tolik jsem ji chtěl ošukat, ale muselo se jít fotit. Teda na muselo, ale nechtěl jsem, aby nás někdo viděl u toho, jak si to rozdáváme. Podíval jsem se na její zadeček... Byl tak, kurva, boží.
„Tak tady jste," vykřikla Grace, když nás spatřila. „Musíme začít."
Aya si šla na sebe vzít první model spodního prádla a mě Grace předala nějaké ženské, která mě měla upravit a připravit.
****************************************************
Stál jsem přede všemi jen v boxerkách a cítil se divně. Nestyděl jsem se, jen mi vadili pohledy všech žen, když jsem oblečený je to samozřejmě něco jiného. Do místnosti vešla Aya a já se na ní málem vrhl. Měla na sobě černá tanga a černou krajkovou podprsenku. Kurva. Jizva se ji táhla od prsou k pupíku a vypadala sexy. Asi jsem se vážně zbláznil...
„Tak začneme," řekla Grace a dokonale mě vytrhla z pomyšlení na sex. „Tak... Ayo, ty si stoupneš před něj a chytneš se za ramínko od podprsenky a ty, Harry, ji ze zadu obejmeš."
Aya ke mně nejistě došla a udělala to, co po ní Hráče chtěla a já ji obejmul. Musel jsem se vypadat, že ji vážně chci. Když jsem ji objímal, tak jsem si všimnul, že má na zádech tetování, ale to nebylo to, o mě zarazilo, překvapilo. Zarazilo mě to, co měla vytetované. Jedinné, co vás nikdy neopustí a nezradí je smrt... a sex. To tam vážně měla. Šokovola mě to.
Trošku se chvěla a to mě vrátilo do normálu. „Vzrušuju tě, baby," šeptl jsem ji do ouška.
„Tak a jde se fotit," řekla Grace a Aya mi neměla tím pádem šanci odpovědět. Celé čtyři hodiny jsem pózoval, a když konečně byl konec, byl jsem totálně nadženej a ona na tom nebyla o nic lépe. Celou dobu jsem ji něco šeptal do ouška a ona mi to vracela.
„Chci tě ojet, baby," šeptl jsem k ní a ani trochu jsem za svá slova nestyděl. Byl jsem, kurva, strašně nadrženej.
AYA:
Vyšla jsem z budovy a pořád myslela na Harryho. On mě strašně vzrušoval a po té poslední větě jsem mu chtěla říct, že ho chci, ale on odešel. Smutně jsem se usmála a rozešla s k hotelu, kde teď s Ann bydlíme.
„Baby, neříkal jsem ti, že tě chci ojet?"
Uslyšela jsem za sebou a málem dostala infarkt. „Tohle mi už nedělej."
Popadl mě za ruku a hodil do svého super drahého auta a řekl: „Chci tě."
„Co já s tím," zeptala jsem se, tak jako bych nebyla z něho vůbec nádrže na, ale byla. Hodně moc. Bála jsem se, že se na něj prostě vrhnu a řeknu mu: Ať si mě vezme přímo tady. Chtěla jsem ho cítit v sobě.
„Kurva, baby, neštvi mě," zavrčel a rozjel se. „Nebo si tě vezmu tady v autě a budeme mi všechno ukradený, baby."