Harry:
Leželi jsme v posteli a já přemýšlel, co bude dál. Ani jsem nevěděl, proč se tím tak zabývám. Asi jsem se bál budoucnosti. Hladil jsem ji po zádech a usmíval se. Byl jsem rád, že je tu se mnou. Dveře od pokoje se rozletěli a v nich stál Luis.
,,Harry? Niall říkal, že tu je Ay," vyhrkl nadšeně.
,,To je," řekl jsem tiše a do mého pokoje se násačkovali i ostatní. Ani klid tu nemám a soukromí. Měli bychom si s Ay pořídit vlastní byt. ,,Musíte tu být všichni?"
,,Jo," řekli sborově a zašklebili se.
,,Cojmukkkěje," zamumlala Ay a přitulila se víc ke mně. Nerozumněl jsem jí ani slovo, ale asi to bylo: Co se tu děje? To bych také rád věděl. Hladil jsem ji a kluci se na nás dívali.
,,Jste spolu roztomilí," řekl Zayn s úsměvem.
,,Přímo rozkošní," dodal Liam.
,,Tak já asi půjdu," řekl Niall - konečně něco rozumného. Otočil se a ostatní ho následovali, moc se jim nechtělo, ale odešli. A udělali dobře, jinak bych je ais vykopnul nebo něco mnohem horšího. Najednou tu byl zase Luis a s úsměvem nás vyfotil.
„Nepřej si mě Luisi," zakřičel jsem za ním, když se smíchem zdrhal z mého pokoje. Určitě to chce dát na Twitter a to se mi moc nelíbí... Nemusí mě všichni vidět polonahého s Ay, která se usmívala jako sluníčko. Ne, že bych nechtěl být sní na fotce, ale... Nechci, aby nás očumoval celý svět.
,,Harry?" Uslyšel jsem její tichý, okouzlující hlas. Nevím, jak to dělala, al estrašně mě nutila ji chtít - hned teď.
„Hmm," řekl jsem a začal jsme sní stahovat deku. Jemně jsem ji rukama přejížděl po těle a čekal, co udělá. Trochu se zachvěla, ale nechala mě pokračovat. Hodil jsem deku na zem a přukulil ji na záda. Byla překvapená a zvědavá. „Teď zažiješ to nejlepší," zašeptal jsem ji do ouška a zkousl ji ušní lalůček. Vzdychla a já si to vychutnával. A v tu chvíli jsem byl moc rád, že byla nahatá...
Sedl jsem si na ní obkročno a začal ji líbat od krku níž a níž. Jemně jsem ji líbal po celém těle a jazykem jsem ji začal kroužit kolem bradavek. Začaly ji tvrdnout a já ji jednu z nich mírně zkousl. Vzdychla. Začal jsme si sní v puse hrát a pak jsem ji pustil. Začal jsme ji líbat na bříško a sjížděl jsem níž a níž. Začal jsem ji jazykem kroužit okolo jejího nejcitlivějšího místečka a cítil jsem, jak se chvěla. Líbilo se jí to.
Začal jsme do ní jazykem pomalu vnikat a ona se prohýbyla slastí. Kroužil jsem jazykem rychleji a rychleji. Líbilo se mi, že se z mého jazyku skoro udělala. Chutnala dobře. Vytáhl jsme z ní jazyk a usmál se na ní.
Sundal jsem si boxerky a začal do ní pomalu vnikat. Tvrdě, neústupně, žádostivě. Ona vzdychala a já k tomu neměl moc daleko. Přirazil jsem a ona vykřikla. Ještě párkrát jsme přirazil a pak jsme se oba zkroutili ve výkřiku slasti a touhy. Ležel jsem na ní a snažil se zklidnit dech.
„Mám tě moc ráda," řekla najednou.
„Já tebe taky," řekl jsem a políbil ji.
„Hmm... Neměl by jsi jít a říct, že jsi nekončíl se zpěvem," zeptala se a já jen přikvnul. Nechtělo se mi. Počká to. Možná.
„Říkal jsem si, že bychom mohli jít spolu někam ven... Na rande," řekl jsme po chvilce ticha.
„To by bylo bezva," řekla. „Bude to naše první opravdové rande," dodala a já pochopil, jak to myslí.
„Bez smlouvy," zašeptal jsem. „Budeš pokračovat v modelingu?" Nechtěl jsem, aby pokračovala a předváděla spodní prádlo. Nechci, aby mi ji někdo očumoval. Vždyť už teď je všude.
„Mám," zeptala se provokativně.
„Popravdě," zeptal jsem se a ona přikývla. „Ne," řekl jsme bez emocí a tvrdě.
„Tak nebudu, ale někdo mě bude muset živit," řekla s úsměvem a já jí ho oplatil.
„Tebe vždycky."
„Nechci tě využívat, když už teď bydlím stebou," řekla vážně.
„Ty mě neotravuješ a přemýšlel jsem, že by jsme si mohli sehnat byt," řekl jsme ji svůj plán. „Splatíš mi to, tak že mi budeš vařit," řekl jsme ji se smíchem.
„Tak dobře," řekla mi jen.
„Seženem si ten byt?" Chtěl jsem vědět víc a ona přikývla. Měl jsme ji vážně moc rád.
„Jo," řekla mi s úsměvem. A já si uvědomil, že tohle je to nejlepší ráno, co jsem zažil.