HARRY:
Odešla... A já si byl dobře vědom toho, že za to můžu já. Tancoval jsem s Vivtorií a jí si nevšímal, když jsem chtěl za ní jít byla pryč. Ani u sebe doma nebyla a vypadalo to, jako by tam už nikdo nebydlel. Chtěl jsem jí zpátky. Neměl jsem její číslo a ona si mě na Facebooku blokla. Najel jsem na Twitter a vyhledal ji, začal jsem ji sledovat a všiml si, že ji sleduje přes padesát tisíc lidí. Najel jsem na její tweety a všimnul si toho posledního. Byla tam fotka z párty a popiskem miluji vás. A mě ne... Bolelo to. Nechápal jsem, jak mohla bez rozloučení odejít.
Napadla mě šílená věc. Věděl jsem, když to udělám, tak za chvíli to budou vědět všichni...
@AyaBeckmen Vrať se, prosím...
Zmáčkl jsem zveřejnit a během pár sekund to mělo tisíce hvězdiček, komentářů a sdílení. Vypnul jsem mobil a šel do kuchyně za klukama. Tvářil jsem se jako nic, ale jejich čumění do Zaynova iphonu říkalo vše. Viděli to.
,,Co jsi ji udělal?!" Nikdy jsem neviděl rozčíleného Nialla. Teď jsem chtěl před ním utéct.
,,Tancoval jsem s Victo-"
,,S tou krávou?!" Ječel na mě a dal si ruce v bok. Ostatní vypadali trochu klidnější, ale museli se hodně ovládat.
,,Jo," šeptl jsem a skoro brečel. Ovládal jsem se. Nebudu brečet k vůli holce, ani k vůli baby ne...
,,Totálně jsi nás nastal, Harry. Snaží se to napravit. Nebo. Si. Mě. Nepřej." Niall odsekákaval jednotlivá slova a já se před ním krčil.
********************************************************
ZA DVA TÝDNYNIALL:
Harry byl jako tělo bez duše. Bolelo mě ho takhle vidět, ale zavinil si to sám. Nevycházel skoro vůbec za svého pokoje a na koncertech a zkouškách byl duchem pryč. Nikdy jsme ho takhle neviděli. Paul se rozhodl odložit všechny focení, rozhovory, koncerty. Fanoušci to vzali v pohodě, napsali, že o tzo víc se budou těšit. S klukama jsme se snažili Harryho přesvědčit, že by se měl vzpamatovat, ale masně.
,,Harry, už toho mám plné zuby," začal jsem bouchat na jeho dveře.
,,Čeho?" Otevřel dveře a bez života se na mě podíval. Vypadal jako chodící mrtvola.
,,Toho jak jsi jako bez života. Tohle není ten Harry, kterého jsem znal," řekl jsem.
,,Už takovém ani nebude," řekl. ,,Končím se zpěvem."
Zavřel dveře a já dostal šok. Šel jsem do obýváku, kde seděli ostatní a posadil se.
,,Co se stalo?"
,,Zayne, on skončil se zpěvem," vydechl jsem pořád šokovaně.
,,Co?!" Jak jsem mohl očekávat - všichni měli stejnou reakci. Nikdo z nás nečekal, že to zajde tak daleko. On ji miloval, i když si to nechtěl připustit.
,,Jo," řekl jsem.
,,Pane bože..." Vydechl Luis.
HARRY:
Už to jsou dva týdny, co odešla a já se rozhodl skončit se zpěvem. Už jsem to řekl Niallovi a teď jsem šel volat Paulovi.
,,Potřebuješ něco, Harry?"
,,Končím se vším," řekl jsem a típnul to. Bylo mi vše jedno, já chtěl ji.
Šel jsem nás Twiter a napsal: Končím se zpěvem, všechny vás pořád miluji...
AYA:
Když jsem uviděla ten jeho Twitter, tak se ve mě všechno zlomilo. Byla jsem na focení, ale to mi nezabránilo v tom, abych nešla pryč na letiště.
,,Kam jdeš, Ayo?"
,,Johne, já se vrátím," křikla jsem a stopka si taxík. Řekla jsem na letiště a byla tam během deseti minut. Zarezervovala jsem si letenku a zrovna jsem měla to štěstí, že bylo ještě jedno místo volné. Cesta trvala asi hodinu. Teď jsem stála na londýnském letišti a měla jsem jet za ním. Zavolala jsem si taxík a během čtyř minut jsem ho tady měla. Zazvonil mi mobil a já to přijala.
,,Ayo, kde sakra jsi? Volám ti už hodinu!"
,,V Londýně... "
,,Za Harrym?"
,,Jo," řekla jsem a ušklíbla se. Věděla jsem, že to nemůže vidět, ale zvyk je zvyk.
,,Doufám, že nebudeš litovat," řekla.
,,Už jsme tady," řekl taxikář a zastavil.
,,Musím končit, Ann," řekla jsem a típla to. Zaplatila jsem, vyskočila z auta a hned zazvonila .