HARRY:
Seděl jsem u stolu a jedl mrkev, jako vždy nám nic jiného nezbylo, protože Niall všechno snědl bez toho, aby se s námi rozdělil a my po tom chroupali mrkev a on měl na cpané břicho, tak že jsem se někdy báli, že praskne. Ale u něho to bylo totálně nemožné.
„Příště, Nialla, zabiju," zavrčel Liam a já s ním musel, jen souhlasit. „On si teď leží na gauči s plným břichem a my tu chroupáme mrkev jako nějací králíci."
Napil jsem se kakaa a řekl: „Měli by jsme si pořídit ledničku na kód."
Liam, Zayn a já jsme se zasmáli, Luis se po nás nechápavě podíval, protože jemu vážně mrkev nevadila. On ji přímo zbožňoval. Já ji za tu dobu, co kluky znám, začínám m trošku nesnášet, to je ale slabé slovo. „Co, máme dnes v plánu?"
„Já jdu na nákup s Luisem," objevil se ve dveřích Niall. „A co vy?"
Zayn a Liam se na sebe ušklibli a sborové odpověděli: „Kino, popcorn, hranolky, ..."
„Chápu," řekl jsem a prohlábl si vlasy. „Já zůstanu tady." Netušil jsem , co budu dělat, ale rozhodně jsem chtěl něco dělat. Koukat se třeba na telku, jít na facebook, ... Nevím.
„Tak si to užij, Hazzo," řekl s úšklebkem Zayn a všichni se vypařili. Zůstal jsem v kuchyni úplně sám a vzpomněl si na tu holku, s kterou jsem si včera psal. Do teď jsem netušil, co mě to napadlo, přidat si jí do přatel. Musel jsem se úplně zbláznit. Vytáhl jsem s kapsy u riflí mobil a rychle se přihlásil na facebook, byla aktivní a já ji začal psát... Cítil jsem se trapně a divně, že já ji píšu, a ne ona mě jak jsem na to byl zvyklý. Vlastně bych si teď měl někde s nějakou holkou užívat nebo aspoň flitrovat.
Já: Ahoj, baby
Aya Beckmen: Ahoj, jak se mas? =)
Já: fajn a ty?
Aya Beckmen: Špatně, jsem ve škole
Já: Chudáčku
Aya Beckmen: A kde jsi ty?
Já: Na párty, baby
Nad odpovědí jsem trochu zaváhal, ale pak jsem stiskl odeslat. Stejně se nedozví, že lžu, tak proč se tím trápit? Stejně ji nikdy nepoznám. Ale flitrovat, bych s ní mohl.
Aya Beckmen: :**
Já: :*** Co máš na sobě, baby?
Aya Beckmen: Tričko?
Já: To se ptáš mě, baby?
Aya Beckmen: Ne, co je ti vůbec do toho, Stylesi?!
Já: Nerozčiluj se hned, baby. Tak co máš na sobě?
Aya Beckmen: Nerozčiluji, Stylesi. já také nechci vědět jestli máš teď trenky nebo boxerky.
Já: Boxerky, baby
Aya Beckmen: Já to vědět nechtěla
Já: Já myslel, že jo, baby :**
Aya Beckmen: NE! Stylesi!
Já: Klídek, baby
Aya Beckmen: Štveš mě, Stylesi
Já: :**
Já: No tak
Já: Odepiš
Já: Prosím
Já: Omlouvám se
Když ani po tom neodepsala, tak jsem si mobil strčil do kapsy a vydal se do nějakého baru, abych si teda s nějakou holkou pořádně užil.
****************************************
Probudil jsem se v nějakém hotelovém pokoji s nějakou holkou, která vážně nebyla můj typ a jako vždy jsem si skoro nic nepamatoval. Ta holka se na mě zbožné dívala a dokonce ji ukápla slna. Bylo to nechutné.
„Na co tak zíráš, kurva?!" Nemohl jsem si opustit to poslední slovo a začal jsem se oblíkat.
„Ty jdeš pryč?" Vypadala, jako by se měla každou chvíli rozbrečet, ale mě to bylo u brdele. Užil jsem si s ní a tím to pro mě končí. Nikdy jsem se nevyspal se stejnou holkou dvakrát a už vůbec ne, jsem u ní nikdy nezůstal.
„Jo," řekl jsem u dveří a dodal: „Díky za dnešní noc, vážně jsem si to s tebou užil."
„Ty mě tady neháš?" Začala bulet.
„To jsi si myslela, že s tebou začnou chodit, vole?" Musel jsem se začít smát. Vždy jsou stejně naivní a já je vždy za sebou nechával ubrečené, zklamané. Odešel jsem jako vždy.
****************************************
„Ty už jsi zpátky, Hazzo?" Divil se Luis a já se jen ušklíbnul. Protočil oči a ušklíbnul se. „Zase?"
Místo toho, aby říkali: Zase jsi ji tam nechal zklamanou, tak říkají jen 'zase'. Už to ani neřeší jako dřív. Už si zvykli, ale pořád na nich vydím, že jim to vadí, ale s tím já nic neudělám. „Asi jo," řekl jsem jen a vytáhl mobil, abych se podíval na nové zprávy. Měl jjsem ednu od mamky, abych přijel na velikonoce a tři od Paula, našeho manažéra. A dalších pár - teda hodně - na Facebooku od fanoušků a ty jsem se rozhodl ignorovat. Ne, že bych neměl naše fanoušky rád, ale odpovídat každému je trošku vyčerpávající a tak jsem na svůj profil hodil: Moc Vám děkuji za vaše zprávy. Harry :*** Ale od ní ani jednu. To mě trošku rozhodilo, ale... Rozhodl jsem se ji ignorovat.
****************************************
Už tři dny jsem čekal jestli mi napíše, bylo to deprimující. Nikdy se mi nestalo, aby mi nějaká holka neodepsala, a nebo nenapsala. A tak jsem chodil po našem bytu jako nějaký blázen sem tam a mumlal si při tom, že je to od ní pěkně zlé. Sedl jsem si v kuchyni ke stolu a začal jíst mrkev.
„Všimli jste si, že se Harry chová divně?" Slyšel jsem říkat Luise, když vcházeli do kuchyně.
„Jo, máš pravdu," řekl Zayn a ostatní přizvukovali. Ťukal jsem s mobil o stůl.
„Jsi v pohodě, Hazzo?" Niall. Vždy to je on, kdo se mě ptá.
„Jo," řekl jsem. „Pojedu na velikonoce domů."
„Myslím si, že to není ten důvod, proč jsi tak přešlý," řekl Liam a vytrhl mi mobil z ruky. Začal jsem se po něm natahovat, ale on klukům říkal: „Harry si píše z holkou!"
Kluci se okolo něho slezli a já jen nadával.
„Odkud ji znáš?" Zayn.
„Kde jsi ji potkal?" Niall.
„Co je zač?" Liam.
„Kdo to je? Proč jsi z ní tak zoufalý?" Luis.
„Klid kluci," řekl jsem a zvednul ruce v obranném gestu. „Znam ji jen pres Facebook a nejsem zoufalý."
„No, tak, Harry, nezapírej," řekl Luis. „Tak odkud je?"
„Z Irska," odpověděl jsem neochotně, protože oni ze mě vždy všechno vytáhnou.
„Taky ji nápisů," řekl hned Niall a já výhružné zavrčel: „Je moje."
„Jeji jméno z ní exticky..."
A tak do země kluci vytáhli a všichni hned vytáhli mobily, aby ji poslali žádost o přátelství. Super...
Další část... =) Omlouvám se za případné chyby, ale psala jsem to na tabletě, i když to mě moc neomlouvá. :** Další kapitola bude brzy.
ČTEŠ
You again?! - Harry Styles
Roman pour AdolescentsFF - Harry Styles - CZ "Hi!" "Hi! Are you fake?"