AYA:
„Pořád pochybují zda tam mám jít," řekla jsem Anně, ale ta nekopromysně malá rukou a vtáhla mě do klubu. Pod slovem večírek jsem si predstavovala něco jiného. Nejdřív si nás nikdo nevšímal, ale pak na nás byly pohledy všech. „Chci domů," šeptla jsem a Ann se jen zasmála. Táhla mě k baru, kde jsme se posadili. Po chvíli od nás všichni odvrátili pohledy a já se konečně cítila líp. Ne, že by mi to až tak vadilo...
„Dáme si Sex on the Beach," řeknu barmanovi trošku vyzývavé a mknu na něj. Myslím, že má divoká povaha je zpátky... Jsem strašná. Neměla by se, tak chovat. Netušila jsem proč zrovna teď, jsem to byla zase já. Celý půl rok, co mi odcházeli osoby, co jsem milovala, jsem byla tichá a nenápadná. Teď stačilo pár dní a chovám se jako před tím.
„Ou," zasměje se Ann. „Nechápu, proč jsi se chovala jinak, když jsi se vrátila s Francie. Před tím jsi byla veselá, vtipná, milá, slušná... A pak bum a byla jsi jiná."
„No," řekla jsem, ale pak jsem se rozhodla, že ji řeknu pravdu. „Počkat my se znali?'
„Jo. Ze základky."
„Ou, promiň, že jsem tě nepoznala."
„To je dobrý."
„Když jsem se odstěhovala do Francie, tak se mi narodil bratříček Chain a já byla strašně nadšená. Byl úžasný, sladký. Postupně jsem poznala sourozence Lucy a Jamese, kteří se tam stejně jako já přestěhovali z Irska. Rozumněla jsem si s nimi. Moc. Lucy se stala mojí nejlepší kamarádkou a James mým klukem. Půl roku před mým návratem se stala nehoda a rodiče, Chain to nepřežili," musela jsem se nadechnout, protože to pořád moc bolelo. „Dva týdny po pohřbu jsem přišla o Jamese... Napadli nás noži a on to k vůli mě nepřežil. Bránil mě, kdyby to nechal být, tak by žil, ale na to mě měl až hodně rád. Pak jsem přišla o prarodiče při nehodě. A nakonec o Lucy. To se stalo během půl roky i s mým přestěhování sem. Zbytek znáš..." řekla jsem a usrkla ze skleničky koktejl, který mi barman během mého povídání přinesl.
„Je mi to líto," řekla Ann a stekla ji po tváři slza. Usmála jsem se. Tohle je za mnou... Teď už pro mě existovali jen dvě věci: Sex a chlapi.
„To je dobrý, už je to za mnou," řekla bez emocí a vytáhla ji na parket. „Jde se pařit," zasmála jsem a začala se vlnit do rytmu hudby. Ann se na mě chvíli dívala, ale pak potřásla hlavou a přidala se ke mně. „Podívej se na tam toho kluka," zašeptala jsem Ann a ona se směrem, který jsem ji ukazovala, podívala. „Je hezkej, jdu ho klofnout,' řekla jsem ji.
„Hodně štěstí," zakřicela na mě, když jsem zmizela v davu. S úsměvem jsem došla k tomu klukovi. Podíval se na mě a na kluky okolo něj. Jim věnoval vítězný úsměv a mě mrknutí.
„Ahoj jsem Aya a ty?" Pohodila jsem hlavou a zamrkala. Jako vždy to splnilo svůj účel a já se radovala: Mám ho.
„Will, nedáš něco k pití," zeptal se, když začali hrát plužák a toho jsem hodlala využít. Zavrtěla jsem hlavou a vtáhla ho mezi tančící páry. S úsměvem mě k sobě přitiskl a začali jsme se vlnit. Já ho trošku týrala, tak že jsem mu dráždila jeho přirození. A za chvíli jsem dosáhla toho, co jsem chtěla. Odtáhl mě z parketu...
********************************************
Probudila jsem se a podívala se na spícího Willa. Byl vážně dobrej v posteli. Začala jsem se oblékat a asi jsem ho vzbudila, protože promluvil: „Díky za skvělej sex."
„Já díky tobě. Užila jsem si to," řekla jsem a zasmála se.
„Tušil jsem, že ty taky máš 'vztahy na jednu noc'," zasmál se. „Jsi první holka, která mi neřekla, že jsem ji využil."
„Jo, 'vztahy na jednu noc jsou moje'. To byh musela využít já tebe," řekla jsem a odešla. Dnešní noc se vážně vyvedla.
********************************************
„Ahoj, Anno," řekla jsem, když jsem se konečně doplazila do školy. Asi jsem to trochu s tím pitím přehnala.
„Ahoj, Ayo. Tobě je asi fakt jedno, kdy přijdeš do školy," zasmála se. Myslím, že nás ten včerejšek sblížil.
„No, je," řekla sem a sedla si k ní. Dnes na mě všichni koukali k vůli těm šatům. „Spěchala jsem, tak ze jsem se nestihla ani převléct."
„Myslim, že všichni prodělali infarkt," řekla Ann a smála se. Já se k ní přidala.
„Nemyslín, pár kluků mě poznali na večírcích-"
„Jak to dopadlo včera?" Skočila mi do řeči Ann a zasmála se.
„Byl to fakt borec..."
************************************************
Ležela jsem v posteli a přemýšlela o tom, co se dnes a včera stalo. I minulost se mi do toho zepletla. A já se začala cítit trošku slabě a strašně. Ann byla asi panna podle její chování a já na ní vybalila, co jsem s tím borcem dělala. Styděla jsem se za to. Hodně. Moc. Pípnul mi mobil a já se podívala, kdo mi píše.
Anna Willies: Ahoj, Ayo. Chtěla jsem ti jen říct, že se ráno stavím. :*
Já: Ahoj, Ann. Počítám s tím. :**
Chtěla jsem mobil vypnout, ale přišla mi další zpráva. Od Harryho.
Harry Styles: Ahoj, baby
On si myslí, že mi může říkat po tom, co mi napsal, že jsem vzduch, baby?! Tak to se chlapeček spletl. Budu si s ním hrát...
Já: Ahoj, Stylesi :**
Harry Styles: Co máš na sobě? :**
Já: Tohle (Uživatel Aya Beckmen poslal fotku)
Harry Styles: O můj bože
Harry Styles: Jsi tu?
Harry Styles: Sluší ti
Harry Styles: Odepiš
Vypla jsem mobil a musela se pro sebe usmát. To se mi vážně povedlo. A měl pravdu ty modrá tanga mi slušela...