10. - We are fools?

701 26 0
                                    

Chci poděkovat všem, kteří si za tím přečetli mojí povídku a jedné osůbce, která pro ni i hlasovala. :**

HARRY:

Leželi jsme v mé posteli a já se snažil vzpamatovat, protože tohle byl ten nejlepší sex pod sluncem, který jsem zažil. Byla tak kurversky sexy, když pode mnou vzdychla. Chtěl jsem si to s ní rozdat ještě jednou, ale věděl jsem, že za chvíli přijdou kluci a tak jsem jen sledoval, jak leží.

,,Měli bychom se obléknout," řekli jsem hrubě. ,,Za chvíli přijdou a myslím, že ani jeden z nás nechce říkat, co se tu stalo, baby," dodal jsem a začal se oblékat.

,,Tohle se už nikdy nestane, Stylesi," varovala mě a začala si oblékat svoje tanga, ale já ji je vzal z ruky.

,,Pleteš se, baby, bude se to opakovat. A ty tanga si schovám," řekl jsem šibalsky.

,,Ne, dej mi je," řekla a vypadala naštvaně.

,,Až si je zasloužíš," řekl jsem a strčil si je do kapsy u riflí. Naštvaně se na mě podívala, ale oblékla si rifle a následně i tričko. Odešli jsme z mého pokoje do obýváku a já na jednou nevěděl, co mám říct nebo udělat. Normálně, když jsem se s holkou vyslal, tak jsem odešel z hotelu nebo z jejího domu, ale teď?

,,Chceš tu zůstat?" Dostal jsem z sebe nejistě a posadil se na pohovku. Já kurva nevěděl, co mám dělat! Jsem blázen?

,,Asi jo. Kluci mě pozvali, tak myslím, že bychom se mohli seznámit dřív," šeptla. ,,Připadám si jako blázem, Stylesi, a to jen k vůli tobě," řekla a podívala se na mě.

,,Já taky, baby," řekl jsem a ona se pousmála. ,,Přijde mi to strašně zvláštní. Nechápej mě špatně, ale vždy jsem od holky vypadl a nikdy jsem s ní nešukal u sebe," řekl jsem a v duchu se fackoval. To jsem ji to musel říkat?!

,,Tak to máme podobný problém... Já odcházím od kluků a nezůstávám s nimi," řekla upřímně.

Ona má 'vztahy na jednu noc'? To si ze mě dělá brdel?! A to jsem i myslel, že si s ní pohraju a odhodím. Teď to vypadá, že to udělá ona a nebude toho vůbec litovat. ,,Já myslel, že holky většinou s klukama na jednu noc spí, jen když jsou totálně opilé."

,,Jak vydíš tak, ne," řekla a v jejích očích se něco zalesklo. Smutek?

,,Všimnul jsem si, že máš tetování-" Začal jsem, ale uslyšel jsem kluky, kteří každou chvíli vpadnou sem, a tak jsem ztichl. Chtěl jsem vědět, proč si zrovna nechala vytetovat tu větu, ale AI to bude muset počkat. ,,Ty tanga ti vrátím až si to zopakujeme, baby," šeptnul jsem, když kluci vpadli k nám.

,,Ahoj, Harry," vykřikl Niall, ale všimnul si Ay a upřel na mě pohled, který říkal, kdo to je?

Aya si stoupla a řeka: ,,Ahoj, kluci. Jsem Aya-"

,,Beckmen," skčili ji do řeči všichni a začali ji objímat. Začal jsem si připadat přebytečný, když se po deseti minutách všichni váleli u televize a dohadovali se, co si pustí. Sednul jsem si do křesla a pozor Ayu, která si s nima vážně rozumněla. Štvalo mě to.

NALL:

Celou dobu, co si se s námi Aya hádala, tak Harry vypadal, že každou chvíli vybouchne. Něco ho hodně štvalo. Jedinné, co mě napadlo bylo, že ho štvala Aya, která si ho nevšímala. Všimnul jsem si, že po sobě hází pohledy, když si myslí, že je ten druhý neviděl. Začínal jsem si myslet, že spolu něco měli...

,,Hej já se chci dívat na horror, kluci," zakřičela Aya.

,,Já, ale ne," řekl jsem. ,,Chci se dívat na nové klipy."

,,Na to se můžeš dívat jindy," řekla mi a začala se prát o ovladač.

,,Šlápla jsi mi na ruku," řekl Zayn naštvaně.

,,Máš dávat pozor. Luisy, dej mi ten ovladač. Nebudeme se dívat na stupidní pořad o celebitách jako jste vy. Ne, že by jste vy byli stupidní," dodala, když viděla Liamův pohled.

Ta bitka o ovladač neměla konce. Každý, kdo ho získal, tak to přepnul a hned na to už jsme se dívali na něco jiného. Vážně jsme z té lelevize něco měli. ,,Nechcete si dát zmrzlinu," zeptal jsem se s nadějí a kluci byli hned v kuchyni. Všimnul jsem si, že tu Harry není...

,,Jdeš," zeptal jsem se Ay, která pořád seděla na zemi.

,,Ty něco tušíš, Nialle. Myslím o mě a o Harrym," řekla a já se divil, jak to poznala.

,,Nikomu nic neřeknu," šeptl jsem.

,,Díky, Nialle," šeptla ke mně.

You again?! - Harry StylesKde žijí příběhy. Začni objevovat