Děkuji za votes =)
AYA:
Vystoupili jsme z auta a nevšímali si fotografů. Harry byl velmi zaujat špičkami svých bot a já tím, abych neupadla. Ty boty byly vážně krásné, ale vysoké... A to bylo velké mínus. Nechápala jsem, jak za mě mohl tak utrácet, ale lichotilo mi to. Pomalu jsem si začínala uvědomovat, že jsem do něj vážně zamilovaná, děsilo mě to.
,,Jména?" Ta ženská u dveří mi byl protivná. Pokukoval po mém Stylesi. Je to Harry...
,,Harry Styles a můj doprovod," řekl a věnoval ji svůj tisícevoltovy úsměv a já se na ní zamračila. Mohla by mu dělat babičku... Baby jedna.
,,Vítáme vás tady," řekla ta ježibaba.
Vešli jsme do vnitř a Harry se ke mně naklonil. ,,Nežárli, baby, jsem neodolatelný," šeptl.
,,Sotva, Stylesi," zasyčela jsem na zpět. Namyšlený Harry se mi nelíbil. A nesnášela jsem to. ,,Nežárlím."
,,Když myslíš, baby," řekl a šklebil se. Začali se po nás dívat lidi a mě to vadilo. Když jsme spolu byli poprvé na veřejnosti jako pár, tak tam nebylo tolik slavných lidí. Všechny mladé ženy se dívali po Harrym a já se mračila. Za to ten můj blb se usmíval.
,,Už jsem tě dlouho neviděla, Harry," přiřítila se k němu asi nějaká modelka.
,,Rád tě vidím, Victorio."
,,Myslela jsem si, že se ozveš," mrkla na něj a na mě vrhla pohled 'jsi nula'.
,,Vždyť jsem se ozval," řekl Harry a já si všimla menšího baru. Přišla jsem k němu objednala si ten nejtvrdší alkohol, co tam měli. Harry se s tou Victorií objímal, fujjj. Barman mi podal skleničku a opatrně se na mě díval. Hodila jsem to do sebe.
,,Ještě nikdy jsem neviděl ženu, aby to do sebe hodila během pár sekund," řekl a nalil mi. ,,Jsem Mike a ty?"
,,Aya," řekla jsem a usmála se na něj. ,,Je to Wi-Fi?"
,,Jo," řekl a dokonce mi dal heslo. Šla jsem na Twitter a nemohla uvěřit...
Jsi krásná, viděla jsem ty fotky...
Zbožňujem tě :**
Sluší ti to
Chtěla bych být na tvém místě, ale sluší ti to
Zveřejníš tady nějakou fotku? Prosím
Vážně chodíš s Harrym?
:** Jsi krásná
Takových příspěvků jsem tam měla mnohem víc a sledovalo mě asi třicet tisíc lidí a číslo se pořád zvětšovalo. Pár holek jsem začal sledovat.
,,Vyfotíš mě, Miku?"
,,Jasně," řekl a já mu podala mobil. ,,A je to, sluší ti to."
,,Díky," řekla jsem a hodila to na Twitter s popiskem: Miluji vás :** Během pár minut tam bylo několik komentářů a hvězdiček. S úsměvem jsem vypnula mobil a podívala se na Harryho. Tančil s ní a já byla smutná. Poručila jsem si celou flašku a šla pryč. Nikdo si toho ani nevšimnul. Šla jsem zadem a pila.
Prozpěvovala jsem si a šla ke mně domů. Motala jsem se a brečela... A to bylo teprve dvanáct odpoledne. Zazvonila jsem na náš dům, kde jsem bydlela s Ann. Ona otevřela a hned mě vtáhla dovnitř.
,,Co se stalo?" Objala mě a já se robrečela na plno.
,,Já začala včera chodit s Harrym... Šli jsme dneska na nějakou paty a on tam celou dobu tancoval s nějakou Victorií... A já se opila," říkala jsem nesmyslně.
,,Ach jo," řekl Ann.
,,Chci pryč," mumlala jsem. ,,Pryč z Anglie... Nejlépe někam, kde by mě někdo neznal. Do Evropy... Já ho miluji, Ann."
,,Jedu s tebou," řekla Ann. Asi ji bylo jasné, že přemlouvat mě, abych tady zůstala, i když jsem byla opilá, by bylo zbytečné. Začala zařizovat prodej domu a práci. Grace řekla, že nejlepší by bylo, abychom jeli do Itálie nebo Francie. Prý je to na nás... A máme všude, když tak říct, že nás posílá ona.
,,Tam kam?"
,,Do Itálie, ale neříkej to Grace." Zamluvila letenky a mi se zbalili... A odjeli na letiště. To vše během jediné hodiny... Seděli jsme v letadle a já sledovala, jak se Londýn zmenšuje.
,,Nemusela jsi se mnou jezdit," řekla jsem Ann.
,,Já chtěla, Ayo. Mám tě ráda jako sestru."
,,Já tebe taky," řekla jsem a myslela to naprosto vážné, i když jsem byla opilá.