AYA:
Dveře mi otevřel Niall a já na nic nečekala. Vyběhla jsem schody do jeho pokoje a otevřela je. On ležel na posteli a překvapeně se na mě podíval.
,,Jak si sakra představuje to svoje skončení se zpěvem?!" Řvala jsem na něj. ,,Jsi vůl, Stylesi. Štveš mě."
,,A ty kráva. Nechápu, jak si sem můžeš jen tak nákráčet a řvát na mě!" Najednou byl až moc živý.
,,Já nebyla ta, kdo raději tancoval s někým jiným!"
,,Posral jsem to, ale to neznamená, že si jen tak odješ!"
,,Já-" Začala jsem, ale najednou mě líbal. Tvrdě, žádostivě a vášnivě a já se víc, jak ochotně přidala. Nechtěla jsem, aby se tohle stalo, ale neodstrčila jsem ho. Chtěla jsem ho. Potřebovala jsem ho. Chyběl mi. Chtěla jsem cítit jeho tělo, které ve mně vždy vyvolalo ohňostroj. Začala bitka rtů a já prohrávala. Jeho ústa šla za svým, za tím co moje mu ochotně ustupovala. Odtáhl se ode mně.
,,Pořád jsem na tebe naštvaná," řekla jsem, ale vůbec jsem to nemyslela vážně. Neodpustím mu tak rychle. ,,Přišla jsem k vůli té smlouvě... Bude se muset zrušit... Jsem mimo Anglii... A tak to nemá vůbec cenu a-"
,,Baby? Klid jo," řekl a už mi začal připomínat starého Hardyho, toho koho jsem začínala mít vážně ráda, ale to mu neřeknu. Ještě by toho zneužil, a nebo by se něco stalo a já o něj přišla jako o Jamese.
,,Ayo?" Šli jsme za ruce po městě a sledovali noční Paříž. Byla krásná a okouzelná. Měla jsem ho moc ráda. Pomáhal mi vyrovnat se se smrtí rodičů. Tolik mi chyběli, ale James vždy nějakým zázrakem mě donutil, abych na to nemyslela.
,,Ano?"
,,Miluji tě," řekl a se mnou se zastočil svět. On mi to řekl! Z uličky se na nás vyřadili muži a... Já ho ztratila.
To už nikdy nedopustím. Teprve teď jsem si uvědomila, že já mu nikdy ty dvě slovíčka neřekla. Určitě jsem mu to měla říct, ale kdy? Vzpomínka na něj tak bolí. Ale Harry je přede mnou a zdraví. Ale co když se něco stane?
,,Já ji nechci zrušit... A nebo chci. Já chci, aby jsi byla moje přítelkyně. Vím, že jsem to postal, ale já nechtěl... Je to pro mě všechno, tak nové a tak," říkal zmateně a rukou si projížděl vlasy. Byl nervózní z toho, že ho odmítnu. ,,Chci tě teda jako-"
,,Harry? Klid jo," použila jsem jeho slova. ,,Já tě taky chci. Ale bojím se. Nevíš o mě všechno a já pracuji už dva týdny v Itálii. A to smlouvu jsem zrušila hned. Ani nevím, proč jsem to říkala. Byla jsem zmatená a vůbec-"
,,Klid, baby," řekl Harry a políbil mě. A já začala zase vnímat jen jeho a jeho ústa. Rukama mi zajížděl pod šaty a já mu zaçínasla sundávat tričko, když jsem si vzpomněla na jednu věc k vůli, které jsem přišla. Odtáhla jsem se od Harryho.
,,Nepřestaneš se zpěvem, že ne?" To mě trápilo.
,,Odpustíš mi?" A to očividně trápilo jeho.
,,Odpustím - Nepřestanu," řekli jsme na jednou a začali se strašně smát. Všechno bylo zase fajn.
**************************************************************
,,Tak už mám všechno," křikla jsem na Harryho. Pomáhal mi se stěhováním zpátky. Ann se rozhodla zůstat v Itálii. Sbalila tady nějakého bohatého itala a zamilovali se do sebe. Přála jsem ji to, ale bude se mi po ní stýskat.,,Pojedeme," zeptal se s úsměvem a objal mě. Mezi námi to bylo fajn. Teda víc jak fajn. Pomalu jsme si toho druhého začali pouštět blíž k tělu a náš vztah začal být lepší a lepší. Dokonce mi řekl, že si mpé jméno nechá vytetovat teda spíše slovo zázrak. Prý jsem jeho malý roztomilý bláznivý zázrak, který má strrašně rád.
,,Jen se chci ještě rozloučit s Ann. Bude mi chybět," řekla jsem mu a po tváři mi začaly téct slzy. ,,Co když se jí něco stane?"
Harry mi setřel slzy. ,,Nestane, broučku, běž se rozloučit."
Šla jsem za Ann a snažila se uklidnit. Stýskalo se mi už teď. Měla jsem ji ráda jako sestru. Bude mi moc chybět, ale můžeme si volat. Už to nebude takové jako před tím cítila jsem to. Děsilo mě to. Chtěla jsem být s ní, ale láska k Harrymu byla s silnější. Našla jsem Ann.
,,Sbohem, Ann," řekla jsem jí.
,,Ahoj, Ayo," řekla a objala mě. Jen jsem tak stáli a objímali se. Nechtěli se mi ji opuštět.
,,Ayo!" zařval na mě Harry a já chtě nechtě Ann pustila. Naposledy jsem se na ní podívala a snažila si říkat: Nevidíš ji naposledy. Došla jsem k Harrymu a začala etepu života bez Ann. Ta mě naučila znovu lidem věřit a milovat je. Nikdy na ní nezapomenutelnou, i když vím, že se vážně vidíme naposledy. Jak často se asi dostanu do Itálie? Nikdy... Ale hřálo mě u srdce, že má někoho, kdo ji miluje. Marco její přítel byl dobrý muž. To zní mocv kýčovitě, ale nic jiného mě nenapadlo. Nasedli jsem s Harrym do auta, které jsme si tady půjčili as vydali se na letiště.