Mezitím, co se u Tomlinsonů řešily věci kolem rozvodu, a Louis by u toho radši nebyl, jelikož je mu jasné, že jeho nejmladší sourozenci za ním půjdou, a on jim to bude muset vysvětlovat, jelikož už teď se tvářili, že to nechápou, tak u Stylesů panovala poměrně klidná rodinná atmosféra.
Po té, co je Harryho otec opustil, Anne se rozhodla více věnovat dětem. Též taky rozjela něco jako charitativní projekt, ve kterém pomáhá ženám, kterým se ze dne na den změnil život a zůstaly samy s dětmi.
Momentálně seděli všichni tři u večeře v jejich bytě v Doncasteru, který ale neměli na stálo. Jen na pár dnů, než Harry s Gemmou odejdou na intr a než jejich rekonstrukce domu v Holmes Chapel skončí.
,,Těšíte se na novou školu?" zeptala se Anne svých dětí, když uklízela talíře do myčky.
,,Nevím." zamumlal Harry zatímco jeho sestra odpověděla bez váhání že ano. Neměla problém se socializovat, zatímco Harry to moc nevyhledával.
,,Bylo to dobrý, asi půjdu k sobě." řekl rychle Harry a odešel do svého provizorního pokoje. Bílé stěny, postel, pracovní stůl, skříň a jeho kytara, na kterou občas hrál. Nebyl nijak vyzdobený, jelikož na těch pár dní se to podle něj nevyplatilo.
Dnes mu taky přišlo, že mu přijali žádost o intr, tudíž to hned napsal Niallovi. I přes to, že se s Niallem znali jen pár hodin, ho blonďáček skoro vystalkoval na instagramu a zahájili spolu konverzaci. Niall se jevil jako fajn klučina, dobrej kamarád a Harry byl rád, že tam zítra bude mít aspoň někoho.
Mezi sledovanými měl Niall i někoho s uživatelským jménem @tommo.l28 . Po rozkliknutí jeho profilu, Harry záhy zjistil, že je to jejich kapitán. Okamžitě mu poslal žádost, a kontroloval to skoro každých pět minut, jestli mu ji nepřijal a neposlal taky.
Ano, Louis se mu líbil, a ano, Harry je vyoutovaný gay.
Mezitím, co se Harrymu do pokoje vloupal Dusty, což byl jejich kocour a drze si mu lehl doprostřed postele, Louis dupal po schodech nahoru do svého pokoje.
Bylo toho moc. Škola, tréninky, kde mu neustále trenér naznačoval, že to začíná flákat a že asi vymění kapitána, a teď ještě nastane zmatek v rodině. Kdo ví, jak to bude s bydlením na střídačku, kdo kde zůstane a tak. Louis měl svou rodinu rád, to ano a velmi, ale teď byl rád, že vypadne na intr. Ve společnosti svých dvou nejlepších kamarádů by to mohlo být fajn. Sice nechápe, jak se tam bude dát učit, když se bezpodmínečně budou pořád smát, protože Niall, nebo až Liam bude s Niallem flirtovat a naopak.
Lehl si na postel a už se mu klížili oči, jelikož škola a tréninky ho vždycky spolehlivě vyčerpají, když mu najednou cinklo upozornění.
Bylo to od Nialla.
Neil: přijmi Harrymu žádost o sledováni na IG, on je smutnej :((
A ještě tenhle se mu přimíchal do života. Harold se tam zjevil, trenér je z něj hotovej, tým ho má hned rád, Niall se pasoval evidentně na jeho nejlepšího kámoše a ještě díky němu o sobě začíná mít Louis pochybnosti. Teda. Vyjma toho posledního samozřejmě, jelikož Louis je vyrovnanej sám se sebou. Ví na čem je. Je vyrovnanej, jak už dlouho nebyl. Jo.
Tommo🥑: no jo pořád..
Přijato.
Zase upozornění. A zase od Nialla.
Neil: nedělej a pošli mu ji taky. nekaž tým 😁
Harold je u nich ani ne den a už ho všichni považujou za svýho, podle toho, že většina z týmu už ho sleduje. Takhle to ale nefunguje.
ČTEŠ
28 & 9 /L.S./
FanfictionLouis je kapitán svého hokejového týmu v Doncasteru: Doncaster Raccoons. Je svéhlavý a na některé může působit mírně arogantně. Ale i on má své problémy, které mu začínají trošku přerůstat přes hlavu. Do týmu nastoupí nový hráč, který přestoupil z L...