Poglavlje 6: Mia

1.9K 138 27
                                    

Nisam znala kakav mi je izraz lica bio u tom trenutku, ali sam videla kako se Zayn mrsti. Ocigledno je ocekivao da reagujem na odredjeni nacin, ali nisam znala koji.

Ako je ocekivao da cu se drugacije ponasati sada kada znam ko je, grdno se prevario. Za mene je i dalje bio sladak, stidljiv i predobar decko kojeg sam upoznala pre pola sata. Nikakav superstar status nece promeniti nacin na koji sam ga gledala i ponasala se oko njega.

Volela sam da slusam njihovu muziku, ali iskreno nikada nisam nesto previse obracala paznju na to kako oni stvarno izgledaju ili kako se zovu. Tesko sam pamtila lica i imena ljudi u svakodnevnom zivotu, nisam imala vremena da pokusavam da memorizujem njihova.

Gledajuci u Zayna, imalo je smisla da je on Zayn Malik. Bio je prelep i fenomenalan, a iz onoga sto sam cula iz njihovih pesama i izuzetno talentovan. Da kratko postavim...bio je savrsen. Ipak, pricajuci s njim danas, uvidela sam koliko je ustvari prizeman i sasvim normalan. Imao je iste probleme kao i mi, obicni smrtnici. Bio je stidljiv i nervozan i povredjen.

To mi je samo jos vise olaksalo da budem normalna prema njemu. Zasluzio je da se ponasam prema njemu kao prema bilo kojoj drugoj osobi, i iako sam sigurna da je zasluzio svaku truncicu svoje slave, nije mi padalo na pamet da ga uzdizem do zvezda i uvlacim mu se u dupe. Tretirao me je kao drugaricu i tako cu mu i uzvratiti.

Samo sam ga pogledala sa podignutom obrvom i izazvacki sam se nasmesila.

''Sta sad? Je l' treba da ti se obracam sa 'Vase Visocanstvo' ili tako nesto, da izvucem crveni tepih? Sta?'', pitala sam sarkasticno.

Prasnuli smo u smeh.

''Zao mi je, ali moraces.'', rekao je kroz smeh.

Videla sam divljenje u njegovom pogledu. Ocigledno je bio zadovoljan mojom reakcijom, cak mozda i iznenadjen, ali je pokusao da sakrije taj deo. Svideo mi se nacin na koji smo zadirkivali jedan drugog, po drugi put danas. Osetila sam se detinjasto i sasavo, ali je to bas ono sto mi je trenutno trebalo. Ocigledno mu nije smetalo, jer mi je uzvracao.

''Samo sanjaj Malik. Nikada neces to doziveti!''

''Nikada ne reci nikad, srce.'', zvucao je toliko otrcano da sam ponovo pocela da se cerekam.

''Nikada!'', rekla sam podrugljivo, smeskajuci se zlocesto.

Samo se nasmejao, vrteci glavom. Nasmesila sam se, misleci o tome kako sam pre samo pola sata plakala zbog majmuna. Cim sam se setila Myles-a, srce me je zabolelo i knedla mi se stvorila u grlu.

Da l' ozbiljno razmisljas o gadu, kada imas Zayna pored sebe? Zaberi se Mia!, razdrala sam se na samu sebe.

Zayn mora da je primetio promenu na mom licu jer je istog trena prestao da se smeje, gledajuci me ozbiljno.

''Je l' si okej?'', pitao je zabrinuto.

''Aha, samo mala promena raspolozenja. Izvini.''

''Nema potrebe da mi se izvinjavas. Zar si zaboravila...ja te razumem.'', rekao je, ne skidajuci pogled sa mog.

Samo sam klimnula, gledajuci u ruke. Definitivno nije bio ono sto sam ocekivala. Bio je mnogo, mnogo vise od toga. Pogledala sam ga, smeseci mu se blagu i on je uzvratio. Bio je to jako sladak trenutak.

''Nikada nisam upoznao nekog kao sto si ti, definitivno si nesto drugo.'', rekao je po treci put i oboje smo pocrveneli.

Zar sam stvarno ostavila bas toliki utisak na njega? Mislim, ni ja nisam upoznala nekog poput njega, ali to je samo zato sto nisam imala srece u ljubavi, a i zbog toga sto sam bila poprilicno sigurna da su momci kao sto je Zayn jako retki.

Nirvana (Zayn Malik)Where stories live. Discover now