Poglavlje 8: Mia

1.9K 115 22
                                    

Nakon trcanja sam se osetila osvezeno i malo bolje. Bar sam izbacila svu negativnu energiju.

Otisla sam pravo u kuhinju da pojedem nesto, umirala sam od gladi. Diana nije bila kuci, verovatno je jos bila u sopingu.

Iako je imala i previse stvari, nije mogla da odoli. Ipak je moda bila njena strast.

Zavrsila sam svoj tuna sendvic i odlucila da spremim sebi kupku. Napunila sam kadu, pustila laganu muziku. Vrela voda mi je bas prijala. Pocela sam da se opustam kada mi je Zayn uskocio u misli. Nije mi se javio. I ovako je bilo previse dobro da bi bilo istinito.

Pre nego sto sam pocela dublje da analiziram njegovo nejavljanje, Diana je pokucala na vrata kupatila.

''Mia, je l' si unutra?'', upitala je.

''Aha Di! U kadi sam.''

''Bolje bi ti bilo da pozuris!'', pocela je da vice, ''Treba da krenemo sa spremanjem, a meni treba tusiranje!''

''Izlazim za sekundu, nemoj da se pretvoris u Godzilu molim te!'', pocela sam da je zezam, izlazeci iz kade.

''E tako, i kupila sam ti haljinu za veceras, pretpostavila sam da ti treba nova. Ostavicu ti je na krevetu.'', zavrsila je i cula sam kako odlazi.

Blasava devojka. Volela sam da izlazim, zbog toga sam imala dosta odece za izlaske, ali Diana nije volela da nosim iste stvari iznova i iznova.

S vremena na vreme bi me odvukla u kupovinu ili bi mi sama nesto kupila. Nisam volela da bacam pare na nepotrebne stvari, a nisam ni volela da ona trosi svoje na mene, ali bi me Diana uvek uveravala da nije to nista.

Mogla je da priusti sve sto je htela. Tata joj je bio poznati filmski reziser, bila jedinica i prilicno razmazena, prava tatina cerka. Bez obzira na to, bila je jedna od najboljih osoba koje poznajem, osim ako nekog nije volela. Tada je se trebalo kloniti.

Navukla sam bade-mantil i izasla iz zamagljenog kupatila. Di je iskocila iz moje sobe, vristeci.

''U pm Diana! Je l' hoces da me strefi srcka?!''

''Izviniii...bilo je jace od mene.'', rekla je, umiruci od smeh, ''Odoh da se istusiram nabrzaka i onda cemo da pocnemo sa spremanjem. Je l' ces da me pustis da te nasminkam i napravim frizuru?''

Klimnula sam i krenula u svoju sobu. Nisam ni gvirnula da vidim sta mi je kupila. Studirala je modu, zelala je da postane stilista, a kasnije i dizajner i sve sto mi je ikada kupila bilo je savrseno. Bacila sam se na krevet, cekajuci je.

Desetak minuta kasnije, upala je unutra, ruku prepunih kozmetickih preparata. Prikljucila je iPod na moje zvucnike i pustila svoj party mix.

''Samo zatvori te lepe okice i opusti se.'', naredila mi je i ja sam poslusala.

Dremala sam, pustajuci je da radi u miru.

''Gotovo! Nemoj da se pogledas u ogledalo dok ne obuces haljinu i stikle. Inace kupila sam ti nove!'', rekla je uzbudjeno.

Zavrtela sam glavom, ali se nisam bunila. Cekala sam da zavrsi sa svojom frizurom i sminkom, a onda je izasla da ide da se obuce.

Napokon sam uzela kesu, izvlaceci prelepu crnu i cipkastu haljinu. Bila je jako zenstvena i jako ja. Kao sto sam rekla, Dianini izbori su uvek bili savrseni, znala me je dobro. Navukla sam je i stajala mi je kao salivena, isticuci ono malo oblina koje sam posedovala.

Sela sam na krevet kako bih mogla da obujem stikle. Bile su predivne sandale, tamno plave boje. Bas dok sam ih obuvala, Diana se vratila izgledajuci savrseno u beloj haljini bez bretela, sa crnim geometrijskim sarama po njoj. Obula je visoke, bele stikle, a kosu oscesljala unazad cime je isticala svoje prelepe crte lica. Izgledala je poput supermodela, sto za nju i nije bilo neko iznenadjenje s obzirom da joj je majka nekada bila jedan.

''Vau!'', je bilo sve sto sam rekla.

Svaki put bi me iznenadila svojom lepotom.

''Nisi ni ti losa.'', nasalila se, odmeravajuci me kada sam ustala, ''Evo donela sam ti nakit.'', pruzila mi je lepu ogrlicu i neke narukvice, ''A sada dodji da vidis.'', naredila je.

Dovukla sam se pred ogledalo i zinula od iznenadjenja. Devojka preda mnom je bila prelepa. Nikada nisam nosila mnogo sminke, a sada sam videla da definitivno trebam, bar kada izlazim. Sve je bilo savrseno, tamnija sminka oko ociju, izrazene jagodice, duge trepavice i ruzicasti sjaj na usnama, sve je to bilo zasluzno sto izgledam ovako lepo. Kosa mi je bila uvijena u krupnije lokne i nezno mi je padala niz ledja.

''Hvala Di.'', rekla sam, grleci svoju najbolju drugaricu.

''Nema na cemu i drugi put.'', zakikotala se, ''A sada, 'ajde da se isfotkamo i pozovemo taksi. Zakasnicemo, a ostali ne mogu unutra bez mene.''

*

Konacno smo stigli pred klub. ''Mistik'', tako se zvalo mesto, bilo je tesko ne primetiti ogromna neonska svetla na zidu. Sada sam pocela da osecam uzbudjenje. Jedva sam cekala da pijem i da igram, jednostavno bar na kratko da zaboravim na sve ruzne stvari. Nisam ni slutila da je moja novostecena sreca kratkog roka.

Smestili smo se u nas separe, smejuci se glasno Dianinoj sali. Svi moji prijatelji su bili tu i izgledalo je kao da nas ceka prilicno ludo i zabavno vece.

U tom momentu mi je nesto privuklo paznju i u trenu mi je pao mrak na oci. Bio je to Myles, sa njegovom novom devojkom Izzy; koja drolja.

''Sta kog djavola?!'', povikala sam na Dianu, pokazujuci ocima da ih pogleda.

''Jebem ti zivot! Kunem se da nisam znala da dolaze. Mora da ih je neko pozvao, nisam sigurna da ostali znaju sta se izdesavalo izmedju vas.''

Bila je u pravu. Videla sam kako ostali sokirano gledaju u njih dvoje i u njihove isprepletene ruke. Onda su pogledali u mene i sve im je bilo jasno.

''Tako mi je zao Em! Da sam znala, ne bih...'', pocela je moja drugarica Anna.

''U redu je Anna, stvarno.'', pokusala sam da je ubedim.

Naravno da nije bilo u redu, ali nisam ni nju mogla da krivim. Nije znala sta se desilo.

Zelela sam da placem kada sam ih ugledala zajedno. Nisu imali ni truncicu srama zbog svega, bas ih je bilo briga sto sam ja tu. Koliko odvratan treba da budes da bi uradio ovako nesto? Ja bih se licno stidela, ali dobro, vec sam znala kakav je Myles.

Dosli su do nas, pozdravljajuci se sa drustvom, smeskajuci se sve vreme. Samo sam buljila u podijum za ples, ignorisuci ih totalno.

Krajickom oka sam videla kako me Myles gleda, kao da hoce nesto da mi kaze, ali ga je onda Izzy povukla blize sebi i on je odustao. U tom trenutku sam se ponadala da ce oboje zavrsiti u paklu.

''Ako hoces, odmah odlazimo odavde?'', pitala me je Di.

Zavrtela sam glavom. Necu im pruziti to zadovoljstvo. Necu da odem, niti cu da zaplacem! Neka se oboje nose.

''Ne, bicu okej. Samo mi podhitno naruci votku i to odmah!'', rekla sam joj.

Pozvala je konobara, narucujuci celu flasu. Sekundu kasnije, zavibrirao mi je telefon. Stigla mi je poruka i kada sam je otvorila, ogroman osmeh mi se prosirio licem.

Hej najlepsa, kako si? xx - Zayn

Najlepsa! Mislio je da sam lepa. Osmeh mi se jos vise rasirio.

Vau, savrseni tajming gosn. Malik. Uzasno sam!

Pritisnula sam 'posalji' i minut kasnije stigao mi je odgovor. Bas je bio brz.

Sta je bilo? xx

Izasla sam i moj bivsi je dosao, sa njegovom novom devojkom, ako smem da dodam.

Jesi li u Mistiku? xx

Buljila sam u ekran. Kako je znao gde sam? Srce je pocelo jace da mi kuca.

Aha. Kako si znao? Je l' me ti to uhodis? :)

Nervozno sam cekala odgovor, ali mi nista nije stizalo.

Sta se to desavalo? Odgovarao mi je tako brzo i sada odjednom nista.

Osmeh koji sam imala dok smo se dopisivala sada je iscezao s mog lica. Eksirala sam casu djus-votke.

Da l' ce mi se jos nesto lose desiti veceras?

Nirvana (Zayn Malik)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora