Poglavlje 10: Zayn

2K 126 59
                                    

Bio sam joj tako blizu, osetio sam kako je zadrhtala kada mi je prepoznala glas. Nasmesio sam se.

''Zayn?!''. povikala je sa dozom zbunjenosti u glasu.

Naravno nije nikako mogla ni da pretpostavi da ce me videti veceras.

''Cao lepa.'', okrenuo sam je prema sebi.

Oduzela mi je dah kada sam video koliko je lepa. Jos sekundu me je gledala iznenadjeno, a onda mi se siroko nasmesila. Njen osmeh nije bio ni priblizno onom koji sam neprestano vidjao u svojim mislima, bio je triput lepsi.

Skocila mi je u zagrljaj, drzeci se cvrsto. Elektricitet je prostrujao mojim telom, bas kao i juce u parku. Obavio sam ruke oko njenog struka, privlaceci je blize sebi. Osecaj je bio neverovatan.

Iskoristio sam taj trenutak da skeniram Miine prijatelje, buljili su u nas, bas ono cemu sam se nadao.

Mia je pocela da se povlaci, pa sam i ja ucinio isto. Doduse, nisam je sasvim pustio, ruka mi je i dalje bila oko njenog struka. Ocigledno nije ni njoj smetalo, jer me je samo pogedala, smeskajuci se. Nisam mogao da odvojim pogled od nje.

''Zayn Malik?!'', cuo sam kako neko uzvikuje, ''Ti znas Zayna jebenog Malika?!''

Skinuo sam pogled sa Mie, taman na vreme da vidim kako ona zanosna plavusa vice na Miu. Poceo sam da se smejem. Setio sam se da mi je Mia rekla da je njena cimerka luda za nama, mora da je to bila ona.

Palo mi je na pamet kako bi se Niallu jako svidela. Bila je tu njegove visine, sa prljavo plavom bojom kose i tamno plavim ocima. Po nacinu na koji se drala na Miu, bila je bas vatrena, bas onako kako je Nialler voleo svoje devojke.

''Kada si planirala da mi kazes da ste se upoznali? I zasto mi, za ime sveta, nisi rekla rekla da dolazi veceras? Je l' si se sa njim dopisivala?'', obasipala je Miu pitanjima.

Mia se zakikotala, vrteci glavom. Bila je preslatka, a ja bih mogao malo da se kontrolisem, bio sam i previse ocaran, smejuljio sam se kao budala.

''Zayne, ovo je moja najbolja drugarica Diana. Di, ovo je Zayn.''

Osmehnula mi se i ja sam uzvratio. Nezno sam je zagrlio.

''Zelim da plati za sve sto joj je uradio. Moze pomoc?'', pitao sam.

''Sa zadovoljstvom.'', odgovorila je zlocesto.

Bas mi se dopadala ova devojka, definitivno cu morati da je upoznam s Niallom.

''Sada da odgovorim na tvoja pitanja,'', Mia je nastavila, ''Upoznali smo se juce u parku, htela sam da ti kazem u odgovarajucem trenutku, ali naravno svasta se izdesavalo, nisam stigla. Da, dopisivali smo se ranije, ali nisam znala da je ovde.'', objasnila je, ''Stvarno, sta radis ovde?'', pitala me je, ''Uhodis malo a?''

Opet sam se nasmejao.

''Momci su me naterali da izadjem. Jedan od vlasnika je nas dobar prijatelj, dosli smo da ga podrzimo, znas, da ljudi vide da poznati izlaze ovde i sve.'', objasnio sam.

''I zato si mi i poslao poruku?'', klimnuo sam u znak odgovora.

''Video sam te iz separea, ali sam morao da proverim da l' si stvarno ti. Nisam hteo da rizikujem, pa da dobijem batine ili da me uhapse za uznemiravanje.'', nasalio sam.

Opet je pocela da se kikoce. Zasto je to konstantno radila? Srce bi mi poletelo svaki put.

''Hoces li da me upoznas sa drustvom ili sta?'', pitao sam vise Dianu, nego Miu.

Ocigledno je skapirala moje namere jer se sledeceg trenutka obratila ljudima za njihovim separeom.

''Narode! Ovo Zayn ili bolje da se izrazim...Zayn Malik iz One Directiona!''

Nirvana (Zayn Malik)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt