''Smiri se.'', rekla mi je Di, ''Nece brze da stigne, ako nastavis da gviris kroz prozor na svakih 5 sekundi.'', Niall se nasmejao na to.
Momci su kuci vec 2 dana, ali je Zayn odlucio da prvo poseti svoje, kako bi mogao ostatak odmora da provede sa mnom.
Malo je reci da su zadnja 4 meseca bili pravo mucenje. Bez obzira koliko je bilo tesko, ipak smo uspeli da ostanemo zajedno. Jednostavno, vise nisam mogla da zamislim svoj zivot bez njega. Jeste da se nismo videli par meseci, ali smo se zato culi bukvalno svakog dana. Kada nismo mogli da skajpujemo, pricali smo preko telefona, a kada nismo mogli ni to, non stop smo se dopisivali.
Naravno, nije bilo savrseno, dosta smo se carkali, najvise oko gluposti i potpuno nebitnih stvari. Svadjali kada je nedostajanje postalo preveliko ili kada smo imali los dan, ali smo se delom i zbog svadja jos vise zblizili. Sada sam vec znala Zayna poprilicno i nisam mogla da docekam da saznam da li je ovo sto mislim da osecam prema njemu stvarno. Jedva sam cekala da vidim da li je nasa veza postala toliko jaka koliko ja mislim da jeste.
Bio je Badnji dan, pa smo planirali da ga provedemo sa Niallom i Dianom. Veceras su putovali za Irsku, kako bi proveli praznike sa Niallovom porodicom. Njih dvoje su bili zaljubljeni do usiju, Niall nije mogao da doceka da je upozna sa svima. Diana je sa druge strane umirala od straha, plaseci se da je njegovi ne prihvate. Ja se nisam previse brinula zbog toga, znala sam da ce je najverovatnije obozavati.
''Cim budu videli koliko volis njihovog sina i koliko je srecan zbog tebe, zavolece te. Veruj mi.'', rekla sam joj kada mi je ispricala svoju brigu.
Ovo je bio prvi Bozic koji cemo Di i ja da provedemo razdvojene. Zbog toga se neckala da ide u Irsku, ali sam je uverila da je sve okej. Necu biti sama, bicu sa svojim divnim deckom, a i ovako smo planirali da se svi okupimo za docek.
Posto su momci bili sa svojim porodicama za Bozic, docek Nove Godine bio je rezervisan za veliku zurku. Bila sam toliko uzbudjena, jedva sam cekala da ih sve vidim. Imala sam osecaj da ce ovi praznici biti najbolji do sada.
Iako su mi jako nedostajali moji roditelji, to sto sam bila okruzena ljudima koje volim, malo je ublazilo nedostajanje. Jedva sam cekala leto, kada cu konacno moci da odem kuci i provedem neko vreme sa njima.
Imala sam nesto posebno planirano za Zayna sutra, a po onome sto je Niall naznacavao zadnja 2 dana, imao je i Zayn. Pokusala sam da izvucem malo vise informacija od Nialla, ali nije zeleo nista da otkrije. Cuvao je Zaynovo iznenadjenje, cak i od Diane. S obzirom da njih dvoje bukvalno nisu imali tajne jedno izmedju drugog, bila sam prilicno impresionirana.
Cula sam kada se njegov auto zaustavio na prilazu. Srce je pocelo tako brzo da mi lupa, a uzbudjenje je dostiglo maksimum.
''Stigao je!'', ciknula sam, ''Kako izgledam?''
''Prelepo.'', pohvalio me je Niall.
''Pa sta cekas?! Idi docekaj svog decka!'', razdrala se Di.
Istrcala sam napolje. Od uzbudjenja i zelje, nisam cak mogla ni jaknu da navucem. Nije mi smetala ni hladnoca, ni sneg, niti bilo sta drugo. Cinjenica da cu za par sekundi biti u deckovom narucju, nakon sto se mesecima bili razdvojeni, bila je jedina stvar koja je bila bitna u ovom trenutku.
''Zayn!'', povikala sam, trceci ka njegovim rasirenim rukama.
''Mia!'', odgovorio je.
Podigao me je sa zemlje, grleci me jako. U tom zagrljaju, osetila sam koliko sam mu nedostajala.
''Jedva sam cekao da te vidim. Nemas pojma koliko si mi nedostajala.'', sakrio je lice u mojoj kosi.
''Ti si meni jos vise!'', pocela sam da placem.
''Hej! Sta je bilo?'', pitao je zabrinuto, spustajuci me.
''Suze radosnice.'', uspela sam da kazem, ali su mi usta vec sledeceg trenutka bila zapusena.
Poljubio me je toliko strasno, da sam bila sasvim sigurna da negde u pozadini uistinu cujem vatromet. Ovaj poljubac je bio toliko drugaciji od onih koje smo razmenili kada smo se upoznali. Nekako, osecala sam kako su ovi poljupci intimniji, emotivniji. U tom trenutku sam konacno shvatila da, ne samo da sam se zaljubila u Zayna, vec sam pocela da gajim i dublja osecanja prema njemu, pocela sam da ga volim.
Nakon par minuta, konacno smo se razdvojili. Delom jer smo ostali bez daha, a delom jer sam pocela da drhtim od hladnoce.
Proveli smo jedno magicno popodne, samo nas cetvoro. Diana i ja smo provele celo jutro, kuvajuci. Po citavoj kuci osecao se miris hrane. To u kombinaciji sa jelkom i ukrasima, pravilo je jako toplu, bozicnu atmosferu. Posle rucka, igrali smo drustvene igre, uzivajuci u vinu i kolacima. Dan je bio prelep, opustajuci i jako bezbrizan. Sve je bilo tako jednostavno, a opet tako carobno. Nikada nisam iskusila ovakvu srecu.
Onda je doslo vreme da golupcici krenu na aerodrom. Primetila sam da je Dianino uzbudjenje sada polako raslo.
''Lepo provedi praznike zenska! Nedostajaces mi puno, puno.'', rekla sam, grleci Dianu.
''Ti ces meni duplo vise. Dopisivacemo se u vezi svega. Obecavas?''
''Naravno, obecavam.'', odgovorila sam, dok su momci trpali prtljag u gepek taksija.
''Da nisi malo preterala sa pakovanjem ljubavi? Bicemo odsutni samo 3-4 dana.'', nasalio se Niall, zbog cega je dobio prekoran pogled od svoje devojke.
Momentalno je ucutao, znao je da ne bi bilo pametno da nastavi da je zeza.
''Nedostajace mi tvoja slatka faca.'', zagrlio me je cvrsto.
''Ne onoliko koliko ce meni tvoja.'', pocela sam da mu rasturam frizuru.
Od njih cetvorice, najvise sam se zblizila sa Niallom. Cak i dok su bili na turneji, cesto bih prekinula njegov i Dianin Skype razgovor, a onda bismo on i ja nastavili da se zezamo, dok su nas Di i Zayn ogovarali preko poruka. Stvorili smo pravi bratsko — sestrinski odnos, na koji sam bila posebno ponosna.
''Vas dvoje nemate nimalo srama.'', rekao je Zayn, pokusavajuci da glumi uvredjenost.
''Ni truncicu.'', slozila se Di, vrteci glavom.
Niall i ja smo im se samo siroko iskezili, znajuci da se samo sale.
''Srecan put brate.'', rekao je Zayn, grleci Nialla, a onda i Dianu.
''Ne zaboravite da nam se javite cim sletite.'', dobacila sam dok su ulazili u vozilo.
''Da majko.'', sarkasticno je rekao Niall, masuci.
''Cekaj, pa mi smo sami.'', zlocesto se nasmesio Zayn.
''Neka mi je Bog u pomoci.'', zadirkivala sam ga, a onda jurnula ka kuci.
Odlucili smo da odgledamo neki film i odemo ranije na spavanje, s obzirom da nas je sutra cekao dan prepun aktivnosti. Naravno, nije proslo ni 10 minuta filma, a mi smo ga vec batalili, jer smo poceli da se ljubimo. Kao da smo zeleli da nadoknadimo sve vreme koje smo proveli razdvojeni.
Bila sam toliko uzbudjena zbog sutra. Jedva sam cekala da Zayn vidi sta sam spremila za njega.
YOU ARE READING
Nirvana (Zayn Malik)
Fanfiction***Moja prva zapisana priča*** 'Postojala je samo jedna reč za ovo...za ovo što se razvijalo između nas: magija' Mia i Zayn su se upoznali sasvim slučajno, baš u ono vreme kada su oboje patili od slomljenog srca. Neki bi to nazvali sudbinom. ...