Poglavlje 15: Mia

1.8K 116 6
                                    


''Dobro jutro.'', kazem mu, kada se njegove sanjive oci susretnu sa mojim.

''Dobro jutro lepotice.'', kaze mi kroz osmeh, sklanjajuci mi kosu sa lica, ''Kako si?''

''Divno. Kako drugacije i da spavam, kada si ti pored mene.'', kazem mu iskreno.

''Znam na sta mislis, obozavam ovo.'', privukao me je na sebe, grleci me nezno.

Kako je samo dobro biti u njegovom narucju, vec sam postala zavisna o njegovim zagrljajima.

''Sta radimo danas?'', pitao je radoznalo.

Bio je red na mene da organizujem dan. Nisam bila kreativna kao Zayn, kada su sastanci bili u pitanju, pa sam se osecala glupavo zbog danasnjeg plana. Iskreno, zelela sam ovako nesto vec duze vreme, samo nikada nisam imala sanse to da ostvarim, jer su moji bivsi uglavnom bili kreteni.

Zayn je bio jedini decko koji me je tretirao na ovaj nacin, kao princezu. Sve sto je radio bilo je tako novo za mene; predivno i zastrasujuce u isto vreme. Bio je toliko drugaciji od muskaraca na koje sam obicno padala.

''Pa znam da je ovo verovatno glupo i ni priblizno onome sto si ti priredio zadnjih dana, ali sam oduvek imala sliku u glavi o tome kako bi savrsen dan sa posebnom osobom trebao da izgleda.'', pazila sam da ne upotrebim rec decko, ''Iskreno, ti si prvi momak koji je ovako pazljiv i divan prema meni, pa sam mislila da iskoristim priliku i ostvarim zelju.''

''Mia, molim te prestani da mumlas i reci mi vec jednom.'', smeskao mi se.

Volela sam kako se nikada nisam osetila glupom zbog njega. Uvek me je pazljivo slusao, uvek uvazavao moje ideje i misljenja. Cinio je da se osecam bitnom.

''Dobro, dobro, ali molim te nemoj da mi se smejes.''

''Nikada ne bih uradio tako nesto.'', sada se uozbiljio.

''Uvek sam zamisljala da provedemo jutro u krevetu, znas da slusamo muziku, da se mazimo, mozda cak i doruckujemo tu. Onda bismo kasnije mogli zajedno da spremimo rucak, da jedemo u dvoristu uz vino, tako nesto.'', zavrsila sam, postidjeno.

Nezno je stavio ruke na moje obraze i podigao mi glavu kako bih ga pogledala. Sirok osmeh mu je igrao na licu.

''Glupo je, znam.'', pokusala sam da skrenem pogled, ali me nije pustio.

Samo je zavrteo glavom, a onda me je privukao blize sebi, ljubeci me.

''Savrseno je.'', ponovo me je poljubio.

Srce mi je poletelo i konacno sam se opustila. Osetila sam ogromno olaksanje zato sto mi se nije smejao. Verovatno se nikada necu navici na to da je Zayn savrsen decko. Nije da jeste moj decko, bar ne jos uvek.

''Odakle hoces da narucimo dorucak?'', pitao je.

''Nema potrebe za tim.'', ustala sam iz kreveta, ''Odmah se vracam.'', obavestila sam ga, uzivajuci u nacinu na koji me je gledao, jer sam na sebi imala sam moje cipkaste bokserice i njegovu majicu.

Vratila sam se nakon par minuta, noseci posluzavnik prepun palacinki, tosta i kafe.

''Kada si napravila sve ovo?'', zvucao je iznenadjeno.

''Probudila sam se pre sat vremena, pa sam se isunjala da idem da spremim dorucak. Naucila sam nesto novo u procesu.''

''Ma stvarno, a sta to tacno?'', cikao me je.

''Da spavas kao zaklan. Koliko god sam pokusavala da budem tiha, nije mi bas uspevalo, ali ti se nisi ni mrdnuo.''

''To je istina. Jednom sam prespavao zemljotres. Svi su bili kao: Tako sam se uplasio, lampa mi je pala na glavu, a ja nisam nista ni osetio ni cuo.'', zamalo da ispljunem kafu jer me je ovo zasmejalo. ''Ovo je predivno Mia.'', rekao je uzimajuci tost, ''Pazi samo da se ne navadim na ovo, razmazices me.''

Nirvana (Zayn Malik)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora