Poglavlje 21: Zayn

1.2K 101 3
                                    


Bio sam tako srecan. Vece je pocelo savrseno i uskoro je trebalo da postane jos bolje. Ostale su jos samo 2 stvari na Miinoj listi i veceras sam planirao da i to ostvarimo...vatromet i ponocni poljubac.

Izasao sam iz kupatila smeskajuci se kao budala. Gledao sam po sobi, trazeci Miu, samo da bih video kako prakticno trci ka ulaznim vratima. Pozurio sam ka njoj.

''Gde ces?'', pitao sam je veselo.

Kada se okrenula, sledio sam se. Izraz na njenom licu bio je pun bola, suze su se stvarale u njenim ocima. Nista mi nije bilo jasno.

''Skloni se od mene.'', odgovorila je drsko, vadeci ruku iz moje.

Znao sam da je trebalo da krenem za njom, ali bio sam toliko zbunjen i sokiran, nisam mogao da mrdnem. Diana i momci su se stvorili oko mene.

''Sta se desava?'', sada sam vec poceo da panicim.

''Lejsi.'', bilo je sve sto je Niall rekao.

Smucilo mi se.

''Lejsi sta?'', pojavio se niotkuda Liam.

''Rekla je nesto Mii, zbog cega je otisla!'', povikao sam ogorceno.

''Ne bi ona...'', poceo je da je brani, ali ja vise nisam mogao da ga slusam.

''Liame, kada ces vise da se opametis?! Ne svidjas joj se! S tobom je samo jer misli da to smeta Niallu! Niko je ne voli, kako ne vidis da je manipulatuvna kucka!'', nisam mogao da se zaustavim, bio sam tako ljut.

Video sam da su moje reci povredile Liama, momentalno sam osetio grizu savesti, ali nisam mogao sada da brinem o njegovim osecanjima. Mozda ce ga ovo naterati da konacno vidi istinu, bar sam se nadao da hoce.

''Sta si uradila?!'', razdrao sam se na nju kada nam je prisla. Imala je odvratan kez na licu, doslo mi je da je ubijem.

''Ma nista, samo sam rekla istinu.'', mirno je rekla, uopste je nije doticalo sve ovo.

Svi smo je pogledali sokirano, Liam posebno.

''Koju istinu?'', cuo sam Louisa, videlo se da je ljut.

''Da se Zayn i Perrie stalno cuju i da Zayn zeli da se pomire.''

Sada su svi gledali u mene. Nisam mogao da poverujem da je toliko podla, zasto mi je pravila ovo?

''Je l' istina?'', pitao je Harry.

''Sta?!'', pogledao sam ga, zabolela me je njegova sumnja, kako je uopste mogao da pomisli tako nesto, valjda me zna, ''Naravno da nije! Volim Miu, svi znate to!'', prakticno sam ih molio da mi veruju.

''Verujem ti Zayn.'', od svih ljudi Diana je rekla.

Sada sam osetio blago olaksanje, ako je neko mogao da dopre do Mie, bila je to ona.

''Lejsi, zasto bi rekla tako nesto?!'', pitao ju je Liam, ali sam primetio da je onaj nezan glas kojim je uvek pricao sa njom sada nestao.

''Zato sto je sebicno malo deriste i zato sto Zayn mora da shvati da treba da bude sa Pezz.'', bio sam na ivici da se onesvestim sada.

''Je l' te je Perrie nagovorila na ovo?'', pitao sam, nadajuci se odricnom odgovoru.

Mislim da ne bih mogao da podnesem da jeste, to bi znacilo da je uopste i ne poznajem, da je sve sto smo imali bila cista laz.

''Nije, sama sam se odlucila na ovo. Ne mogu vise da je slusam kako place zbog  tebe, pa sam mislila ako se otarasim tvoje devojke, da ces da se vratis Perrie. Ocigledno sam pogresila, ti zelis onu malu balavicu.'', rekla je ogorceno, ''Nemas pojma sta je dobro za tebe.''

Nirvana (Zayn Malik)Onde histórias criam vida. Descubra agora