Zayn
Evropski deo turneje bio je gotov. Bili smo u avionu nazad za London. Uskoro cemo biti kuci, nisam mogao da docekam!
Dve nedelje slobode, gde necu raditi nista drugo osim provoditi vreme sa Miom i svojom porodicom.
Planirali smo da odemo u Bredford sledece nedelje, tako da ce je moji konacno upoznati. Nisam se brinuo za to da je moja porodica nece voleti, vec sam znao koliko je moja mama obozavala Miu. Videla je koliko me usrecuje i koliko se volimo, to je njoj bilo sasvim dovoljno. Zato sam znao da nece imati nista protiv toga sto sam zaprosio Miu, bas kao sto ni momci nisu. Znali su da je s njom prava stvar.
*Flashback*
''Ovaj...hteo sam da popricam s vama o necemu.'', poceo sam nervozno.
''Toliko smo skapirali, zvao si nas zbog toga.'', nasalio se Louis, koji je bio ispruzen na mom krevetu.
Bili smo u Amsterdamu, zarobljeni u hotelu do vecerasnjeg koncerta.
''Obecao sam da vise necu skrivati stvari od vas.'', rekao sam, lomeci prste.
''Sta si uradio?!'', odmah je skocio Liam.
''Nisi valjda prevario Miu?'', pitao je Niall ozbiljno.
''Sta bre?! Ne! Naravno da nisam! Na sta ti ja licim?!'', pomalo sam vikao na njih.
Uvredili su me.
''Izvini druze, ali u moju odbranu,izgledas krivo.'', izvinio se Niall.
''Nije to krivica, vec zabrinutost zbog toga sta cete mi reci kada saznate. Vi znate da ste moja braca i da vas volim. Jako mi je stalo do vasih misljenja.''
''A da predjes na stvar, nista a? Hocu nazad u krevet.'', zakukao je Harry.
''Dobro, dobro. Hocu da zaprosim Miu. Znam da je proslo samo 8 meseci, ali...'', poceo sam da se branim, a onda sam gledao kako se siroki osmesi sire njihovim licima, ''Slazete se s tim?'', pitao sam iznenadjeno.
''Naravno da se slazemo!'', povikao je Louis, skacuci na mene, grleci me.
''Ali...'', nisam uspeo da zavrsim recenicu jer mi je i Harry prisao, guseci me zagrljajima.
''Ona nije Perrie, Zayn. Mia te iskreno voli i srecan si sa njom. Svi mi znamo da je ona prava za tebe.'', rekao je Liam ozbiljno, ali mu se onda osmeh vratio na lice, pa me je i on zagrlio.
Bili su iskreno odusevljeni.
''Ona je tvoja srodna dusa.'', rekao je Niall, a onda je i on skocio na mene.
Pali smo na zemlju i poceli da se rvamo.
*Kraj flashbacka*
''Je l' si nervozan?'', pitao me je Niall dok smo cekali poletanje.
Samo sam klimnuo glavom.
''Sta ako kaze ne?''
''Nece da te odbije. Daj Zayn, to je Mia.'', malo sam se osecao bolje zbog njegovih reci.
Sve sam isplanirao. Romanticna vecera, onda kratka setnja do parka, a onda bih je zaprosio na mestu gde smo se upoznali. Bilo je jednostavno, nista preterano, bas onako kako je Mia volela. Diani se svidela ideja, momcima takodje.
Kako nam je veza postajala jaca, to je bilo sve teze da budem razdvojen od nje. Jeste da smo se do sada navikli, ali nije bilo nista lakse.
Pustio sam da mi misli lutaju, dok sam polako tonuo u san. Jedva sam cekao da je vidim, da je poljubim i zagrlim najjace.
ESTÁS LEYENDO
Nirvana (Zayn Malik)
Fanfic***Moja prva zapisana priča*** 'Postojala je samo jedna reč za ovo...za ovo što se razvijalo između nas: magija' Mia i Zayn su se upoznali sasvim slučajno, baš u ono vreme kada su oboje patili od slomljenog srca. Neki bi to nazvali sudbinom. ...