Mia
''Srecan Bozic!'', bukvalno sam se razdrala, skacuci po Zaynu.
''Auh.'', promumlao je, polako se budeci, ''Ti, mala napasti. Ne mogu posteno da se naspavam, cak ni kada sam na odmoru.'', protestovao je, ali je osmeh ipak poigravao na njegovim usnama.
''Danas ne mozes! Hajde Zaynic, Bozic je!''
''Srecan Bozic sreco.'', poljubio me je, ''Ustacu istog trena, ako obecas da me nikada vise neces nazvati Zaynic.'', pokusao je da se uozbilji.
''Dogovoreno, a sada dizi dupe.'', pocela sam da se kikocem, povlaceci jorgan sa kreveta.
''Djavole mali!''
''Hvala na komplimentu.'', rekla sam mu, nakon sto sam mu se isplezila, ''Dorucak se hladi, ustaj vise! Obuci toplu odecu, provescemo jutro napolju.'', obavestila sam ga.
''Ekstra, obozavam zimu.'', rekao je, ''Samo da se tusnem i bicu spreman za petnaestak minuta.
''To bi bio prvi put.'', zezala sam ga.
''Kako se usudjujes?!'', potrcao je za mnom, ali sam ja vec izletela iz sobe.
Pokusao je da me uhvati, ali pre nego sto me je sustigao, zakljucala sam se u Dianinu sobu.
''Izadji Mia, necu ti ja nista. Obecavam.'', rekao je nevinim tonom.
''Lazove!'', rekla sam kroz smeh, ''Brisi pod tus!''
''Dobro, dobro. Samo da znas, necu zaboraviti na ovo. Upozorena si na vreme!'', pripretio je.
''Uuu, bas sam se uplasila.''
''Za tvoje dobro, nadam se da jesi.'', zlocesto je odgovorio na moju provokaciju, a onda sam cula kako se udaljava od vrata.
Isplanirala sam ceo dan. Znala sam da Zayn isto ima planove, ali smo se dogovorili da je danas moj dan, a vec sutra mu prepustam sve. Bila sam toliko uzbudjena i nervozna zbog danas. Nadala sam se ce mu se svideti ovo sto sam smislila i da nije bilo previse. Nikada nisam imala dara za kupovanje poklona, ali sam znala da ce Zayn ceniti svaku sitnicu. Bio je poseban.
''Pa, sta radimo danas?'', pitao je znatizeljno.
''Ne ocekujes valjda da ti kazem sta je u pitanju? Zato se i zove iznenadjenje, znas?'', zbog ovoga je prevrnuo ocima, ''Ali zelim da nesto rascistimo pre nego sto krenemo. Nije ti dozvoljeno da se smejes mojim poklonima i definitivno si duzan da mi iskreno kazes da li ti se dopadaju ili ne. Jasno?''
''Naravno, znas da sam uvek iskren. Evo, obecavam.'', znala sam da ne laze.
''S obzirom da si vecim delom godine na turneji, cesto si na putu zbog posla, pretpostavljam da nemas previse vremena da radis stvari koje volis. Je l' sam u pravu?'', pitala sam ga.
''Jesi.'', odgovorio je zbunjeno.
''Eto, to je jedno od mojih iznenadjenja, danas radimo stvari koje volis.''
''Zato si insisitirala da prosle nedelje pricamo o tome?''
''Nemoj da me vredjas!'', glumila sam uvredjenost, ''To je jedan od razloga.'', dodala sam, na sta se on nasmejao.
''Neverovatna si!'', poljubio me je.
''Da znas da jesam, i to poprilicno.'', nasalila sam se.
KAMU SEDANG MEMBACA
Nirvana (Zayn Malik)
Fiksi Penggemar***Moja prva zapisana priča*** 'Postojala je samo jedna reč za ovo...za ovo što se razvijalo između nas: magija' Mia i Zayn su se upoznali sasvim slučajno, baš u ono vreme kada su oboje patili od slomljenog srca. Neki bi to nazvali sudbinom. ...