Lara knikte en deed haar mond zogenaamd op slot, en gooide de ontzichtbare sleutel weg.
"Dankje." zei ik.
Harry's P.O.V
Toen ik weer thuis kwam van Sam naar huis brengen stonden twee jongens me op te wachten in de woonkamer.
"Duss," vroeg niall. "Wie was die chick, huh?" louis moest lachen. Louis heeft blauwe ogen en zijn haar schuin naar de zeikant. Hij heeft het soms ook wel eens omhoog maar dit keer niet.
"Die 'chick' was Sam, en ze is mijn vriendin." antwoorde ik terwijl ik langs hun liep naar de bank.
"Je vriendin? Maar ik dacht dat wij iets hadden." Louis ging op zijn knieën en deed alsof hij aan het huilen was. "Wat heb ik je ooit aangedaan om vreemt te gaan?" schreeuwde hij uit. Niall kwam niet bij van het lachen. Ik vond het zelf stiekem ook wel hilarisch maar ik wou het niet laten merken.
"Maareeh, waar ken je haar van?" vroeg louis toen hij weer bijgekomen was van zijn acteerkunst. "School." antwoorde ik kortaf.
"Cool man." zei niall terwijl hij de koelkast aan het plunderen was.
"Welke school?" Vroeg Louis. "De school waar je nu werkt of de school waar je op gezeten hebt?"
"Ehm.." aarzelde ik. Ik weet niet of ik het ze wel moet vertellen. Louis zou het nooit goedkeuren. Niall zou het misschien nog begrijpen, maar ik denk niet dat louis het zal begrijpen.
"Nou?" vroeg louis.
"Maakt niet uit." zei ik snel. Ik stond op en liep weg. "Waar ga je heen?" vroeg niall achter me aan met zijn mond vol met eten. "Naar boven. Ik moet nog allemaal proefwerken nakijken." zei ik en liep de woonkamer uit.
De volgende dag werd ik wakker op mijm bureau stoel. Ik was waarschijnlijk in slaap gevallen terwijl ik de toetsen aan het nakijken was. Ik keek op de klok. Het was nogmaar 7 uur 's morgens. Niall en louis zouden vast nog slapen. Ik liep naar de beneden naar de keuken om een broodje voor mezelf te smeren. Toen ik de koelkast open wou doen kwam louis de kamer binnenlopen. "Goedemorgen." zei Louis met zijn ochtendstem. "Morge." zei ik.
"Wat was dat nou gister?" vroeg louis.
"Wat was wat gister?" vroeg ik weer. Ik wist dondersgoed waar hij het over had. Ik hoopte alleen dat hij nietmeer verder zou vragen. Wat niet het geval was. "Met je vriendin. En dat je haar kent van school." zei louis. Ik rolde met mijn ogen. "Wat probeer je nou allemaal te zeggen louis? Ik mag geen vriendin hebben? Wat ik heb is tenminste echt en niet wat jij en die eleanor van je hebben." zei ik bot. Ik zag aan louis' zijn gezicht dat hij gekwetst was. "Louis, sorry man. Zo bedoelde ik het niet." Louis zuchte. "Nee, je hebt gelijk, Harry. Ik moet Eleanor niet meer zo lang aan het lijntje houden." Zuchte louis.
Louis liep langs me om een glas water te pakken. "Oh, en Zayn en Liam zijn uit hun huis gezet want het moest gesloopt worden. Ik had ze gezegt dat ze wel bij ons konden pitte. Dat is wel goed toch? We hebben toch nog twee kamers over. Ze zijn dan niet zo groot, maar het is iets." zei louis nadat hij een slok van zijn water nam.
"Ik vind het prima. Zei ik."
Louis knikte.
"Ik ga weer wat pitten." Zei louis. "En we hebben het nog over die Sam!" zei louis nog over zijn schouder naar me.
Ik rolde met mijn ogen en plofte neer op de bank.Sam P.O.V
"Dus, gaan we uit vanavond?" vroeg Lara terwijl ze door mijn kast aan het snuffelen was.
"We zijn gister al uit geweest." zei ik terwijl ik me aan aan het borstelen was.
"Ja, maar weetje hoe saai dat was. Jij ging er gelijk weer vandoor en bleef bij meneer styles slapen."
"Alsjeblieft, noem hem harry bij mij in de buurt anders is het zo awkward snap je?" Lara knikte. "Je hebt toch geen seks met hem gehad eh?" vroeg lara.
Mijn ogen werden groot. "Wat?" vroeg ik.
Lara draaide zich om. "Nou, je hebt bij hem geslapen. En meestal draaien zulke dingen uit op seks." zei lara nonsjalant. "Lara, ik ben nogsteeds maagd." "oke, oke, je vertelt het me wel eh?" "wat?" "ja als je seks hebt gehad vertel je het me wel toch?" ik keek haar nu met verbazing aan. "Meen je deze?" lachde ik. "Ja. Ik wil het weten als je ontmaagd bent. Zo erg is dat toch niet?" zei Lara. Ik rolde met mijn ogen. "Tuurlijk lara, jij krijgt het te weten als ik ontmaagd ben. Nu tevreden?" Lara knikte.
"Dus we gaan uit vanavond?" vroeg lara.
"Ja, tuurlijk maar dan alleen wij twee want ik heb geen zin in die andere trut."Harry P.O.V
Het was al in de middag. We waren net klaar met alle spullen naar boven te sjouwen naar zayn en liam hun kamers.
"Zullen we uit gaan vanavond? Gewoon om te vieren dat we nu allemaal samen wonen" zei Liam. Liam heeft donker kort haar en bruine ogen. Hij is best breed maar dat staat hem ook best goed. Hij droeg een lichtblauwe losse broek met een zwart T-Shirt. Zayn is meer een tengere type. Hij heeft zwart haar en donkerbruine ogen.
"Ja, lijkt me gaaf." zei ik.Hey guyss... Ik weet het ik heb lang niet meer geupdate en je verwacht nu vast een excuus, maarja, die heb ik niet.
Ik hoop dat jullie het boek nogsteeds willen lezen..
Xx lyanne
JE LEEST
Mister Styles [Harry styles fanfic]
Fanfiction"Het spijt me." Begon harry. "Het was niet mijn bedoeling om je overstuur te maken." Ik liep naar hem toe en knuffelde hem en begon weer in zijn shirt te huilen. Harry nam me in een stevige knuffel en zei dat alles goed ging komen. Ik schudde mijn...