Hoofdstuk 4

2.2K 72 0
                                    

---------------

het was vrijdagmiddag, ik had mijn eerste schoolweek overleefd haleluja. ik fietste zoals gewoonlijk weer met Lara naar huis. ''meneer styles keek de hele tijd naar je had je dat wel door?'' vroeg Lara een beetje plagend. ''nee, ik had dat niet door.'' loog ik. ''je zal je vast verbeeld hebben.'' ''hmm, ik dacht het niet', ik ben niet achterlijk hoor, schat.'' zei Lara.

Toen ik eindelijk thuis was kreeg ik een berichtje. het was marcel. marcel en ik hadden deze week veel contact gehad.

Marcel: Heey Sam, wat dacht je om dit weekend hier te logeren? mijn ouders zijn niet thuis, ze gaan naar een hotel. en mijn broer zal vast wel uit zijn dus hebben we het rijk voor ons alleen!

Sam: JA! Lijkt me leuk! ik zal even mijn moeder vragen, ik ben net thuis.

''Hey mam!.'' schreeuwde ik naar binnen.

''hey lieverd, hoe was school?''
''Goed, maar marcel vroeg of ik dit weekend bij hem kon logeren mag dat?''
''Maar natuurlijk lieverd, hoelaat moet ik je brengen? of kan je zelf daar komen?'' vroeg me moeder.
''Ik zal even vragen.'' zei ik.

Sam: Het mag! hoelaat moet ik komen?''

Marcel: Te gek! uhh, app maar als je klaar bent. ik haal je dan wel op.

Sam: Okidoki.

''hij haalt me zo op.'' zei ik tegen mijn moeder.

''oke mooi.'' zei mijn moeder weer.

''ik pak mijn tas en dan ga ik oke?'' zei ik en gaf mijn moeder een kus op haar wang en liep naar boven. ik pakte mijn sporttas die ik nooit gebruikte en gooide daar mijn prut in. geen zin om alles op te vouwen. de tas zat halfvol toen ik helemaal klaar was. ik ritste hem dicht en pakte mijn telefoon en appte marcel dat ik klaar was. ik kreeg gelijk een appje dat hij er bijna was. en niet veel later hoorde ik getoeter van buitenaf.
''Mam ik ga!'' Riep ik.
''Oke lieverd! veel plezier! doe hem nog even de groetjes van me!'' riep mijn moeder terug.

''Joo'' Zei ik en liep de deur uit. en ja hoor marcel stond daar met een auto. Marcel zwaaide en gebaarde dat ik in de auto moest gaan zitten. ik trok de deur open en ging zitten.

''Heey hoe is ie?'' vroeg marcel.
"goed hoor!'' zei ik.
''Mooi leg je tas maar op de achterbank'' zei hij wat ik ook deed.

toen we eindelijk bij zijn huis aankwamen stonden zijn ouders bij hun auto met spullen erin te doen. waarschijnlijk voor hun weekendje weg.

''mam, pap, dit is Sam, ze komt dit weekend hier even logeren.'' zei Marcel tegen zijn ouders.

''Hey Sam, Leuk je eindelijk te ontmoeten.'' Zei zijn vader en schudde mijn hand.

''Ach hallo Sam, Ik vind het ook erg leuk om je te ontmoeten!'' en inplaats van een hand trok ze me in een knuffel. Ik moest even lachen om Marcels' reactie.

''Insgelijks'' zei ik tegen hun beide.
''schat, we moeten gaan anders halen we de trein niet.'' zei zijn vader tegen zijn moeder.

''ohh dat is waar ook! nou leuk je ontmoet te hebben Sam, ik kijk erop uit om je weer te zien!'' zei zijn moeder tegen me en ze reden weg.

''Duss.. dat was best awkwardd!'' zei marcel. ik moest lachen. en we liepen naar binnen.

''Wat wil je doen dan?'' vroeg ik toen we eindelijk binnen zaten.

''ik heb een idee!'' zei marcel en liep naar de keuken. hij kwam terug met een gouden glitterhoedje en een telefoon. ''LET'S CALL PARTY PEOPLE!''

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu