"Ga maar zitten." zei Harry terwijl hij de deur achter zich dicht deed. Wesley en ik namen allebij plaats op een stoel tegenover de stoel van Harry. We schoven tegelijkertijd wat naar de zijkant zodat er wat ruimte tussen ons bijde zat. Harry zuchte.
"Wesley, je weet dat ik aangifte kan doen door wapenbezit?" wesley knikte. "Wat?" vroeg ik hardop af.
"Wesley had een beetje hulp toen jullie aan het vechten waren." zei harry en legde een ijzeren ding op tafel. "Hij sloeg jou niet met blote fuist, maar met deze boxbeugel." zei harry teleurgesteld en boos tegelijk.
Mijn handen formden een fuist onder de tafel om mijzelf te beheersen. Harry wou mijn handen vastpakken onder de tafel om me te kalmeren maar ik trok ze weg. Harry zuchte weer. "Jullie moeten er wel van op de hoogte zijn dat ik jullie kan schorsen om dit gedoe." zei Harry.
Ik bleef naar beneden kijken naar mijn handen. "Maar dat ga ik niet doen." voegde Harry eraan toe. "Ik hoop voor jullie dat dit eenmalig is en niet weer gebeurd onder school anders moet ik actie ondernemen."
Ik antwoorde nogsteeds niet en bleef naar mijn gebalde fuisten kijken.
"Wesley, zou jij willen vertellen wat er precies gebeurd is en waarom?" vroeg Harry aan Wesley.
"Nou, ik stond gewoon met mijn vrienden voor de school. Niks aan de hand en alles, totdat Lara en Sam aan kwamen fietsen. Lara reed bijna een van mijn vrienden aan en Sam keek heel arrogant naar me. Dus toen ze terug kwamen van die fietsenstalling vroeg ik waarom ze me zo aankeek. Maar toen begon ze opeens te schelden en gaf ze me een paar klappen. Dus ik viel op de grond en pakte een boxbeugel die ik perongeluk nog in mijn zak had zitten. Ik had haar maar éen keer kunnen raken maar ze raakte mij meerdere keren." zei wesley. Ik keek hem met grote ogen aan. "Dit geloof je toch zeker niet?!" ik wees naar wesley en keek Harry aan. "Wesley, je zegt dat je Sam éen keer hebt geraakt?" wesley knikte. Harry keek naar mijn verbaasde gezicht en toen weer naar wesley. "Hoe verklaar je dan al die andere schrammen? Dat komt echt niet van een stoot." Harry wist zelf ook wel dat het ook van die ene nacht kwam maar dat kon hem duidelijk niks schelen. wesley haalde zijn schouders op.
"Jezus ehh." mompelde ik zodat alleen ik wist wat ik zei.
"Sam, wil je jouw verhaal vertellen?" vroeg Harry en ik knikte.
"Nou, toen ik van een vriend kwam," harry kreeg al gelijk een halfe glimlach op zijn gezicht toen ik dat zei want hij wist al gelijk dat ik marcel bedoelde. Ik kreeg zelf ook een kleine glimlach op mijn gezicht. Alleen het idee al dat Harry en ik hebben gezoend.
"- Zag ik Wesley met een meisje zoenen bij een benzine pomp terwijl hij met Lara had. Toen ik het aan Lara vertelde en ze hem opbelde deed hij heel lullig tegenover de telefoon. Toen we vandaag weer naar school moesten, stond Wesley met zijn vrienden voor de school zodat we er niet langs konden. Ik zei tegen lara dat we ze gewoon moesten negeren en ik keek wesley inderdaad even aan, maar niet arrogant. Toen we uit de fietsenstalling kwamen begon hij opeens scheldend op me aflopen. Ik schelde terug en toen kreeg ik opeens een klap tegen mijn hoofd aan en verder ben ik alles kwijt." vloepte ik er allemaal uit.
"Oke." zei harry. "Nou jullie kunnen weer naar de les." we knikten allebij en liepen naar de deur. Wesley liep de deur eerst uit en toen ik bijna weg wou lopen riep Harry me nog.
"Sam, wil je nog even blijven alsjebliefd?" vroeg harry. Ik zuchte en deed de deur weer dicht. Harry kwam naar me toe lopen en pakte me vast bij mijn schouders. "Alles oké?" vroeg hij me terwijk hij me aankeek. Ik moest even nadenken. Gaat het oke? Nou nee. Het gaat helemaal niet oké. Ik ben verdomme vrijdag bijna aangerand door een vreemde en vandaag ben ik inelkaar geslagen ookal zat ik bovenop maar alsnog de meeste klappen heb opgevangen.
"Ja." zei ik en ik probeerde mijn tranen in te houden.
Harry zag dat en nam me in een stevige knuffel. Door al die stevige vertrouwde vonken die door mijn lijf sprongen hield ik het niet meer en barste in het huilen uit. Harry liet me los met een hand en deed de deur opslot waar we voor stonden voor het geval dat iemand binnen mocht stormen. Ik groef mijn gezicht in zijn shirt en hij aaide over mijn haar om me te kalmeren. Na een tijdje trok hij terug om naar mijn gezicht te kijken die hij met bijde handen vast had. "Oh god, i love you so much." fluisterde hij naar me en voordat ik het wist zaten onze lippen opelkaar. Ik zoende hem terug maar niet veel later trok ik terug. Hij keek me verbaast aan. "Harry," zuchte ik. "Dit kan niet verder zo." zei ik en nadat ik het uit mijn mond had had ik er al gelijk spijt van.
"Wat? Hoebedoel je?" vroeg Harry.
"Ik bedoel dat jij mijn leraar bent en ik jouw leerling. Wees eerlijk, vind je dit zelf ook niet een klein beetje fout?"
Harry zuchte en nam een stapje naar achter en ging zittend tegen de tafel leunen met zijn armen over elkaar.
"Dus je wilt niet verder?" vroeg harry een beetje teleurgesteld. Ik schudde mijn hoofd zacht en perste mijn lippen samen.
"Oke," zei Harry. "Dat is duidelijk. Je mag wel weer naar je les gaan nu." zei harry en draaide zich om met twee handen leunend op de tafel. Ik kon mijn tranen nog amper inhouden en ik zag dat Harry er ook moeite mee had. "Oke." zei ik zacht te bang dat mijn stem zou overslaan. Ik deed de deur van het slot en liep naar buiten en deed de deur weer achter me dicht. Ik bleef nog heel even staan en ik hoorde allemaal geschreeuw en gegooi met spullen. Totdat het stil was en alleen nogmaar gesnik hoorde. Ik hield het zelf ook niet meer uit en liep snel weg. Weg van harry. Ik pakte mijn mobiel en appte Lara.
Sam: wc nu.Ik kwam bij de wc's aan en goddank hij was leeg. Ik keek in de spiegel en zag dat al mijn mascara uit was gelopen en hele vegen over mijn gezicht doordat ik met harry knuffelde. Ik probeerde het nog weg te vegen zonder enig succes.
Niet veel later kwam Lara de Wc's binnen haasten.
"Wat is er gebeurd?" vroeg ze met medeleven aan me en trok me in een knuffel. Mijn watertank stond gelijk weer open toen ze me in een knuffel nam.
Er kwam een brugpieper bijna binnen maar toen ze zag dat we een momentje hadden liep ze gelukkig snel weer weg. Toen ik uitgehuild was legde ik alles uit. Ook het gesprek, het zoenen, het 'uitmaken' en boze Harry.
"Wauw, heftig zeg." zei Lara.
Merry Christmas everyone xx
Xxxx Lyannee (:
JE LEEST
Mister Styles [Harry styles fanfic]
Fanfiction"Het spijt me." Begon harry. "Het was niet mijn bedoeling om je overstuur te maken." Ik liep naar hem toe en knuffelde hem en begon weer in zijn shirt te huilen. Harry nam me in een stevige knuffel en zei dat alles goed ging komen. Ik schudde mijn...