Hoofdstuk 11

2K 71 4
                                    

"Met wesley." Hoorden we aan de andere kant van de lijn.

Het was even stil. Lara keek me paniekerig aan vragend wat ze moest zeggen. Ik haalde me schouders op en wees naar de telefoon.

"Hallo? Hallloo." Zei wesley door de telefoon.

"Eeh hey." Zei lara.

"Wie is dit?" Vroeg wesley.

"Lara." "Ohh heey lievie wat is er?" Vroeg wesley.

"Ehmm," lara keek naar me smekend om hulp. Ik liep naar lara toe en pakte haar telefoon af. "Hey dit is sam." Zei ik emotieloos door de telefoon. "Hoi sam. Wat is er met Lara?"

"Ze weet het." Zei ik.

Het was even stil aan de andere kant van de telefoon. Ik hoorde hem slikken. "Ze weet wat? Sam ik heb geen idee waar je het over hebt." Loog hij. "Ze weet dat je vreemdgaat met een één of andere slet wesley." Zei ik dit keer een beetje boos.

Wesley moest lachen. Ik keek verbaast. Lara gebaarde 'luidspreker' naar me en ik zette hen op luidspreker.

"Nou, die één of andere slet is wel jullie vriendin sandra." hoorden we wesley zeggen aan de andere kant van de lijn.

----

Het was al maandag morgen, en ik moest weer naar school. Waar ik aan de ene kant heel erg tegenop zag en aan de andere kant weer niet.

Ik zag er tegenop omdat we dan wesley weer zagen en sandra ook. Gadverdamme wat verafschuw ik dat wijf nu. En ik heb er zin in want dan zie ik Harry weer.

Ik trok snel een rood geblokt blousje aan met daaronder een zwart hempje. En een licht grijse broek. Ik deed snel mijn dagelijkse makeup op en ging snel met mijn borstel door mijn haar en liep naar beneden.

Ik was zoals gewoonlijk weer telaat dus ik had geen tijd om te eten. Ik pakte snel mijn tas en sprong op de fiets opweg naar lara.

Eenmaal onderweg naar school met lara zat ze alleenmaar te piekeren over hoe kut wesley wel niet was en ik liet haar gewoon gaan. Je kon er toch niet tussendoor praten want ze babbelt in één stuk door. Gister was ik de heledag bij lara omdat ze zo verdrietig was om Wesley. Wat ik voor geen meter snap want ik vond hem in het begin al een stomme speknek.

We kwamen eindelijk bij school aan en ja hoor, daar stond die stomme speknek voor de school met zijn speknek vriendjes. "Shit." zei lara. "En nu?" "nu niks." zei ik. "We fietsen gewoon door alsof we ze niet zien." wat we dus ook deden en we reden ze bijna aan omdat ze niet aan de kant wouden gaan. Toen we terugkwamen van de fietsenstalling kwam wesley op me af lopen met zijn kut kop.

"Wat is jouw probleem stomme slet?" riep hij naar me terwijl hij me een duw gaf. Ik viel bijna op de grond waarvan ik schrok dus ik gaf hem een duw terug. We begonnen allemaal dingen naar elkaar te schreeuwen en opeens gaf hij mij een keiharde stoot tegen mijn gezicht. Opeens werd het helemaal zwart voor mijn ogen en zag alleen nogmaar wesley. Ik begon er opeens op los te slaan en uitendelijk lag wesley op de grond met mij bovenop hem. Het lukte wesley nog om mij flinke klappen te geven waardoor ik alleen nogmaar pissiger werd. Opeens werd ik door iemand van wesley afgetild maar ik bleef om me heen slaan waardoor ik diegene perongeluk een klap gaf. Maar diegene liet me wel gelijk los. Opeens zag ik alles weer normaal en zag dat wesley op de grond lag met een bloedneus en een opkomend blauw oog ik keek naar mijn shirt en zag dat die ook helemaal onder mijn bloed zat. Ik voelde aan mijn hoofd en dat zat ook helemaal onder het bloed. Iedereen keek ons geschrokken aan. Ik keek achter me wie me weer vastpakte en zag dat het Harry was met een bloedlip die ik hem geslagen had.

-------
Xx lyanne

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu