hoofdstuk 1. Eerste schooldag

4.3K 80 16
                                    

Hiii dit is mijn eerste boek, naja eigenlijk 2e maar ik had de vorige boek verwijderd omdat ik geen inspiratie meer had. Nu dus wel weer en gs weer beginnen met een nieuw boek. En een nieuwe lijn. In het vorige boek zaten ook veel fouten en ik probeer het nu foutloos te doen. K hoop dat jullie het een leuk boek gaan vinden :)

Xx

---------------------

*PIEEEP PIEEEP PIEEEP PIEEEP*

Ik ramde de wekker uit. fijn, weer een nieuw schooljaar. gelukkig zat ik nog wel bij mijn vrienden in de klas.

Ik ben Sam, ik ben 16, ik heb donkerblond lang haar, en zit in het vierde jaar van de middelbare school. Ik had net vakantie, en nu moet ik weer naar hel.

ik kleede me snel om en deed een snel laagje make-up op en liep naar beneden. gelukkig krijgen we de boeken een voor een bij de lessen want ik had nu deze morgen geen zin om alles mee te shouwen.

ik at snel mijn broodje op en zoals gewoonlijk was iedereen al weg.

Nadat ik mijn broodje op had sprong ik op de fiets. En reed naar lara's huis. lara is een van mijn beste vriendinnen sinds jaar 1. en we fietsen dus ook samen naar school. gelukkig is haar huis niet al te ver weg.

Toen ik bij Lara haar huis aankwam stond ze al buiten.

''Heeeeey! wat zie je er ja vrolijk uit!''

''En bedankt, wat maakt jou zo blij?''

''Heb je het niet gehoord dan?''

''Nee? wat?''

''We hebben een nieuwe engels docent, en hij blijkt super hot te zijn en nogmaar net 20!''

"Jezus lara, je hebt een vriendje! en wat dan nog? een docent daten is mega strafbaar.''

Toen we eindelijk bij school aankwamen hadden we eerste les engels. een van mijn lievelingsvakken.

ik liep met Lara de klas binnen tot ze opeens bleef staan en aan mijn arm trok.

''wat is er?''

''Omg, moet je kijken! volgens mij is dat de nieuwe docent! kijk hoe lekker hij is!''

ik moest toegeven, hij was inderdaad behoorlijk knap. hij had donkerbruin haar dat een beetje omhoog stond, en een witte t-shirt aan en daarover een zwart jasje. en een zwarte broek.

Ik ging zitten op mijn plek naast Lara.

"Hallo klas, ik ben meneer Styles en ik ben jullie engels docent voor dit jaar."

Hij had een beetje een Brits accent dus hij zal ook wel brits zijn.

Volgens mij was ik niet de enigste die het had opgemerkt.

"Bent u engels?" Vroeg kevin. Kevin is echt een zak. Hij denkt dat hij beter is dan iedereen en flowt met elk meisje die hij tegenkomt. Hij is blond en heeft blauwe ogen.

"Ja, dat ben ik inderdaad. Ik ben brits, ik ben geboren in holmes chapel. Dat is een klein dorpje bovenin england. But let's talk english now."

Hij draaide zich om en schreef wat op het bord.

"Omg hij is lekker en brits! Kan het nog beter?" Fluisterde Lara.

Ik rolde met mijn ogen.

"You there." Hij wees naar Lara.

"Wanna say it to everyone?" Zei Meneer styles.

Lara kleurde rood. "I-ik ik uuuh ik zei niks."

"Sorry, I don't understand, english please?"

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu