Toen ik de wc's uitliep zag ik twee vriendinnen van me aan het einde van de gang.
Dionne en Sandra.
Sandra heeft lang blond haar en Dionne kort bruin haar.
"Sandra! Dionne!" Riep ik naar ze.
Ze draaiden allebij tegelijk om en zwaaiden naar me terwijl ze naar me toe liepen.
"Heey Sam! Hoe is ie?" Vroeg Dionne.
"Goed, met jullie?" Vroeg ik
"Ja wel goed." Zei Sandra en Dionne knikte.
"Waar is lara?" Vroeg Dionne
"Ohh in de piazza ik wou net terug gaan ik moest even naar de wc.""Ohh oke nou wij moeten ook weer naar de les, we moesten iets uitprinten en de bel gaat zo dus willen we snel weg zijn haha." Zei Dionne en ze liepen weer weg.
Toen ik weer bij de piazza aan kwam was wesley en zijn bende gelukkig al weer weg.
"Heey wat duurde er zo lang?" Vroeg Lara.
"Ohh, ik kwam Sandra en Dionne onderweg tegen." Zei ik nuchter.
Ik liet het stukje van Meneer styles maar weg.
Terwijl lara weer aan het door kwebbelen was was ik weer in gedachten. Meneer styles trok ook een vreemd gezicht toen onze handen elkaar aanraakten. Zou hij ook een tinteling gekregen hebben?
Wat? Nee. Natuurlijk niet.
Waarom denk ik eigenlijk aan hem?
Mijn gedachtes werden onderbroken door de bel.
"Ohh nu al?" Vroeg Lara hardop af.
"Ja, wat en waar hebben we les?"
Vroeg ik aan Lara.
"Ohh we hebben Project in 207, we krijgen te horen wie onze nieuwe mentor is." Zei lara terwijl we naar ons lokaal liepen.
Toen we bij het lokaal aankwamen was de klas al halfvol. Ik ging weer zoals gewoonlijk op mijn plek zitten naast Lara.
Lara tikte me zacht aan.
"Omg kijk." Zei ze terwijl ze sneaky naar de deur wees. Daar stond meneer styles te praten met twee leerlingen.
"Straks is hij onze mentor." Zei ze.
"Nee joh, hij is hier net nieuw, dat kan toch niet? Of wel?." Vroeg ik hardop af.
"Geen idee." Zei lara.
En ja hoor. Meneer styles liep het lokaal binnen.
Hij klapte in zijn handen.
"Zo klas, zo te zien ben ik niet alleen jullie engels docent, maar ook jullie mentor!"Heyy guyss! 2e hoofdstuk all :0
Hope you like it xx
Lyanne.
JE LEEST
Mister Styles [Harry styles fanfic]
Fanfiction"Het spijt me." Begon harry. "Het was niet mijn bedoeling om je overstuur te maken." Ik liep naar hem toe en knuffelde hem en begon weer in zijn shirt te huilen. Harry nam me in een stevige knuffel en zei dat alles goed ging komen. Ik schudde mijn...