Hoofdstuk 7

2.1K 71 2
                                    

Het was meneer styles. Hij zag dat ik in de war was en liep naar me toe. 

''gaat het?'' Vroeg hij en hij pakte me bij mijn arm voor ondersteuning. gelijk voelde ik weer helemaal tintelingen door mijn hele lichaam gaan. meneer styles liet gelijk los toen ik die tintelingen voelde. alsof hij het ook voelde. ik negeerde het maar. 

''Herrinner je je nog wat van gister?'' vroeg Meneer styles weer en ik schudde van nee. 

"Een jongen, blond?" Vroeg meneer styles weer.

Ik schudde weer van nee. Te bang dat mijn stem zou overslaan

Meneer styles zuchte. "Hij wou je verkrachten en hij sloeg je inelkaar. Weet je dat nog?"

Toen begon ik alles weer te herinneren. Het drankje, pijn, collin, trap, nogmeer pijn, en toen meneer styles.

"Ja." Zei ik zacht. En ik had gelijk. Mijn stem sloeg over.

"Wil je wat zeggen?" Vroeg meneer styles.

"Wat doe jij hier? Waarom sloeg je hem inelkaar? Waar is marcel?" Vroeg ik allemaal ineenkeer. Meneer styles veegde iets bij mijn wang weg en het was een traan. Toen ik doorhad dat ik aan het huilen was barste ik los van het huilen en meneer styles nam me in een stevige knuffel.

Door zijn aanraking begon mijn hele lichaam weer te tintelen maar ik liet het ditkeer gewoon gaan.

"Vraag een, Ik woonde hier, vraag twee, hij verdiende het, en vraag drie, marcel is beneden. Hij is mijn broertje." Antwoorde meneer styles op al mijn vragen.

Ik moest lachen op zijn tweede antwoord en trok me terug om naar zijn gezicht te kijken.

"Pff ik had het ook kunnen weten, jullie lijken ook kapot veel op elkaar." Zei ik nonchalant.

Hij moest lachen.

"Meneer styles?" Vroeg ik toen hij me weer in een knuffel nam.

"-noem me harry, alsjeblieft."

"Oke, harry?" Vroeg ik op een sarcastische toon.
Harry moest lachen "ja?"
"Bedankt." meende ik.
Harry duwde me terug om me aan te kijken en onze ogen vonden elkaar.

"Geen probleem." Zei Harry zacht bijna fluisterend.

Ik keek naar zijn volle lippen die het kleine zinnetje zei en had nu pas door hoe dichtbij onze gezichten waren.

Opeens voelde ik de zachte volle lippen op die van mij.

Zonder na te denken zoende ik hem terug en zijn tong glipte bij mij naar binnen. En voordat ik het doorhad, zaten we een potje te tongen op een kamer.

Het was zo intens en zacht maar tegelijkertijd ook lustvol.

Toen harry en ik terugtrokken had ik pas door wat ik net had gedaan. Ik had zojuist gezoend met mijn leraar.

~*~

We liepen samen naar beneden om te ontbijten.

Nouja, wat je een ontbijt kon noemen want het was al half 3.

Ik ging in de woonkamer zitten en harry maakte een ontbijt voor me in de keuken. Hij kwam terug in de woonkamer met een gebakken eitje en sinaasappelsap.

"Moet jij niks?" Vroeg ik aan Harry.

"Nee, ik had al ontbeten toen je sliep." Zei harry met een grijns.

"Hmm." Antwoorde ik.

"Weetje, je praat in je slaap." Zei Harry opeens met een big smile.

Mijn ogen werden groot. "Oh my god! Wat had ik gezegd?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hope you like it so far xx

T word alsmaar leuker promise x

Xx Lyanne

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu