Hoofdstuk 6

2K 70 1
                                    

Na een paar drankjes begon ik erg duizelig en wazig te worden. Alles om me heen begon te draaien. 

"Ik ga even naar de wc." Wist ik er nog uit te brengen en waggelde weg.

Toen ik in mijn drankje keek zag ik iets bruizen. Oh my god. Hij had gewoon shit in mijn drankje gedaan!

In de gang hield ik het niet meer en viel samen met mijn drankje op de grond. Ik probeerde weer omhoog te komen maar iemand trapte me naar beneden. Ik kreunde van de pijn. Toen ik omhoog keek zag ik dat het collin was.

"Laat me gaan." Kon ik er nog net uitbrengen.

"Niks daarvan." Zei hij en trok me omhoog en trok me mee naar de trap.

Ik begon te gillen om hulp. toen ik om me heen keek verbaasde het me dat er niemand was.

"Hou je bek slet!" Schreeuwde collin naar me en sloeg me meerdere malen in mijn gezicht.

Ik smeekte hem te stoppen en na een tijdje stopte hij eindelijk.

"Wat wil je van me?" Vroeg ik.

"Wij gaan even een leuke tijd beleven lieveschat." Zei collin tegen me terwijl hij me nog de trap omhoog sleepte

Ik had gelijk door wat hij ermee bedoelde en begon weer te gillen.

"Help! Help!" Schreeuwde ik maar er kwam amper wat uit.

Toen we boven kwamen zocht hij naar een kamer die open was.

Toen hij zich weer omdraaide kreeg hij een klap in zijn gezicht door een jongen.

Hij sloeg echt keihard niet normaal. De jongen was echt boos en sloeg er op los totdat collin op de grond lag.

Hij kwam naar mij toe lopen om me te helpen. Maar het was zo wazig dat ik zijn gezicht niet kon zien. En een paar seconden later was het zwart voor mijn ogen.

Ik werd wakker op een bed. Het was al licht en de jongen zat aan een bureau te werken. Iets met papieren.

Opeens kreeg ik een hele erge steek in mijn hoofd en begon te kreunen van de pijn.

De jongen draaide gelijk om en toen zag ik eindelijk wie hij was.

Oeeeh klifhanger spannendd haha
Hope you like it so far.x

Xx lyanne

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu