Hoofdstuk 39 last chapter.

1.9K 47 10
                                    

Alles ging verder zoals het had moeten gebeuren. Harry vond een nieuwe baan en verdiende er zelfs ook meer bij. Ik had het nogsteeds niet goedgemaakt met mijn ouders. We hebben het wel geprobeerd, maar ze accepteerden het gewoon niet. Omdat harry zoveel verdiende met zijn nieuwe baan kon hij een huisje voor zichzelf kopen. Ik kwam natuurlijk bij hem in wonen. Ik bedoel, waar moest ik anders heen.
Lara was verhuist naar een andere stad. Ik heb nog zelden contact met haar. Misschien 2 keer in de maand dat we skypen. We appen nog wel elke week, maar ik vraag me af hoelang dat nog gaat duren. Ik zie abigale en ella nog bijna elke dag. Ze hebben me in deze tijd erg gesteund wat ik erg van ze waardeer.

Ik voelde iets op mijn voorhoofd. Het was harry die mij wakkerkuste. "Wakker worden, schoonheid. Het ontbeit is klaar." Wat heb ik toch een geluk met deze man. Harry had een omelet klaargemaakt en wat verse jus. "Ik breng je wat eerder weg, want ik moet iets eerder beginnen. Is dat erg?" Vroeg harry. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, moet toch nog wat afmaken op school, dus dat is prima." Ik zit nu in het eerste jaar van de hogere school. Ik doe een opleiding psychology. Harry had een nieuwe baan gevonden. Maar dan is hij nu geen docent, maar professor. Hij is nu een leraar op een universiteit. Wat ik soms best stom vind, ondanks daar altijd van die halfnaakte sletjes rondlopen die niet veel leeftijd van hem schelen. Maar ella zegt dat zolang hij van me houdt, hij niet een verlangende blik naar die meisjes zou zetten. En ze heeft ook wel gelijk.
Ik hoef nogmaar 2 jaar met mijn opleiding, en dan kan ik als het goed is ook werken, en kunnen harry en ik ons huisje boompje beestje voortzetten. Ik kijk er nu al erg maar uit.

Hey guys, ik heb maar een einde van het boek gemaakt, omdat ik zoals jullie vast al wel hebben opgemerkt geen motivatie meer heb om nog door te schrijven. Misschien dat er nog een deel 2 komt maar ik beloof niks.
bedankt voor het lezen.
Lyanne ;)

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu