Hoofdstuk 5

2K 73 1
                                    

Marcel belde alle contacten in zijn telefoon om vanavond te komen. Hij wou een feestje geven en ik vond het te gek. Misschien kom ik de ware wel tegen. Toen flipte mijn gedachten gelijk over naar meneer styles. Naar zijn gewelidige haar, zijn prachtige groene ogen, zijn neus, zijn lippen. Alles zo perfect. Wow wow wow wat? Doe normaal sam. Dit kan niet.

Marcel onderbrak mijn gedachten.
"Zo dat is gedaan!" Zei marcel vrolijk toen hij de keuken uitkwam.
"Zullen we even naar de winkel gaan om drank te kopen en snacks?" Vroeg marcel.
"Ja oke is goed ik pak mijn jas." Zei ik en liep naar de kapstok om mijn jas te pakken.

Toen we weer terug kwamen zette ik de tas met boodschappen op tafel. Ik pakte bordjes en deed alle ships enzo in bakjes en kommetjes. En alle drank legde we op tafel met bekers erbij zodat ze zelf in konden schenken.

Toen we eindelijk klaar waren met alles klaarzetten was het al half acht. De gasten konden elk moment al komen. En ja hoor de eerde vroegkomers stonden al aan de deur.

Marcel deed de deur open.

" HEEEEY, Come in hottiees!" Zei marcel vrolijk.

Toen de gasten binnen waren ging het muziek aan en sommige begonnen al te dansen.

"Hey, ik ben collin." Zei een jongen die naast me kwam zitten. En stak zijn hand uit. Hij had donker haar met lichtbruine ogen. En dan nog zijn lichaam, damnn.

Ik schudde zijn hand. "Hey, ik ben sam." Zei ik.

"mooie naam." Zei hij tegen me met een glimlach.
"Thanks." Zei ik terug.
"Wil je wat drinken?" Vroeg collin.
"Ja graag!" zij ik.
hij knikte en liep naar de keuken om drinken te pakken.

Ik keek even om me heen en daar zag ik marcel gebaren met twee duimen omhoog. Ik moest lachen om zijn stumperige gedrag

"Wat is er zo grappig?" Vroeg collin toen hij opeens weer naast me stond.

"Ohh, ik moest even lachen om een vriend." Zei ik.

"Heb je een vriend?" Vroeg collin een beetje teleurgesteld.

"Ohh! Nee niet zo ik bedoel gewoon een vriend." Zei ik en knikte naar Marcel. Hij volgde mijn gezicht naar marcel en hij snapte het gelijk.

"Oooh, ik schrok al." Zei hij lachend en handigde me mijn drankje over.

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu