Ik keek op de klok en zag dat het al half tien was. Ik zuchte en liep naar boven om mijn tas in te pakken.
"Bieeeb bieeeb bieeeb bieeeb." hoorde ik opeens mijn wekker krijsen. Ik sloeg hem uit en rolde letterlijk uit bed. Ik keek op de klok. 7 uur. Uhgl wat vroeg. Ik kleede me om en borstelde mijn haren. Deed een laagje makeup op en liep naar beneden. Toen ik beneden was was iedereen al weg. Zoals altijd.
Even later pakte ik mijn fiets en ging richting Lara.
We waren op school aangekomen en onze eerste les was mentor uur. Fijn. Dacht ik sarcastish.
Lara en ik liepen het lokaal binnen en gingen zoals gewoonlijk op onze plek zitten.
Er stond een meisje ongemakkelijk achter in de klas die ik nog nooit eerder had gezien. "Wie is dat?" vroeg ik aan lara en wees sneaky naar het meisje achterin de klas. Lara keek achterom en haalde haar schouders op nadat ze haar even goed had aangekeken. "Geen idee." zei ze nog. "Ze is vast nieuw."
Niet veel later kwam harry binnen.
"Een hele goede morgen klas. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebbem gehad." de klas mompelde even. "we hebben zoals jullie allemaal waarschijnlijk hebben gezien een nieuw meisje in de klas." harry wees naar achter. "Kom maar naar voren abigale, stel je even voor aan de klas." het meisje liep naar voren. Ze was een klein tenger meisje met lichtbruin haar.
"Nou, ik ben dus abigale, ik, uhm ben 16, en ik ben nieuw hier." zei ze toen ze uiteindelijk vooraan de klas was. "Nou, kort maar krachtig." zei harry en wees haar een plek aan recht achter mij dat ze daar mocht zitten.
Harry keek me recht in me ogen aan en gaf me een sneaky knipoog waarvan ik de kriebels kreeg. Harrys haar was inmiddels al wat gegroeid en hing perfect langs zijn kaaklijn. Ik sprong zowat omhoog van de bel die opeens luide. De les was over.Toen lara en ik de fietsenstalling uitliepen nadat we onze fietsen hadden gepakt stond abigale naast de deur van de fietsenstalling met haar fiets in de hand. "Hey, jij bent sam toch?" vroeg ze aan mij. "Ehm, ja. Hoezo?" vroeg ik. "Nou, ik ben hier zojuist komen wonen, en toevallig bij jou in de straat." zei ze met een grote glimlach. Het viel me nu pas op dat ze een engels accent had. "Dus, ik vroeg me af of ik met jullie mee kon fietsen? Omdat ik er toch vlakbij woon." zei ze uiteindelijk nadat ik haar aanstaarde alsof ze een spook was. "Oh, ehh ja, natuurlijk!" zei ik en we fietsten samen naar huis.
"Doei lara! Tot morgen!" schreeuwde ik naar haar toen ze de afslag naar haar huis nam. "Ik had gehoord dat jij en harry wat hebben?" zei abigale opeens uit het niets. Ik keek haar stomverbaasd aan. Mijn hard ging tekeer. Hoe wist zei dat? Hebben mensen ons gezien? Nee. Dat kan toch niet? We hebben goed uitgekeken. Toch? "Ehm, hoe eh, hoe kom je daar zo bij?" zei ik laggerig. "Maak je maar geen zorgen." grinnikte abigale. "Ik zeg niks. Ik ben het nichtje van louis. Ik kwam hier naar nederland omdat ik een paar problemen thuis had. Dus nu woon ik hier." ik haalde opgelucht adem. "Dus harry had je verteld over ons?" vroeg ik voor de zekerheid. "Jep." zei ze vrolijk. "En hij had gelijk. Je bent inderdaad superleuk." ik glimlachte. "Dankje." we kwamen al bij onze straat aan dus we stapte van de fiets af. "Wacht, dus hij heeft je verteld dat ik superleuk ben?" zei ik ben een grote glimlach. "Ja! En nog veel meer. Maar dat vertel ik je later nog wel, ik moet nu echt naar huis. Doei!" zei ze en liep naar haar huis die twee huizen van mijn huis vandaan was.Hey guyss, ik weet het ik moet vaker updaten, en ik kan ook wel gewoon zeggen dat ik er amper tijd voor heb, maar dat is niet waar. Ik heb nu ook al vakantie, dus ik ga ook vaker updaten. Denk ik.
Please vote, ik kan wel een extra zetje gebruiken.
Xx lyanne.
Vote vote voteee :)
JE LEEST
Mister Styles [Harry styles fanfic]
Fanfiction"Het spijt me." Begon harry. "Het was niet mijn bedoeling om je overstuur te maken." Ik liep naar hem toe en knuffelde hem en begon weer in zijn shirt te huilen. Harry nam me in een stevige knuffel en zei dat alles goed ging komen. Ik schudde mijn...