hoofdstuk 25

1.7K 58 4
                                    

Ella heette ze volgens mij. Ze is erg aardig alleen best druk. Maar dat past geweldig bij niall. Twee zonnenstralen bijelkaar.

Ik werd wakker in de armen van een slapende Harry. Ik heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen. Vast door al het drank gisteravond. Dat verklaard vast ook de mega erge hoofdpijn die ik heb. Ik probeerde me uit harrys armen te wurmen, zonder succes. Hij had zijn armen om me heen gewikkeld als een knuffelbeer. Dus ik kon me onmogelijk uit zijn armen wurmen zonder hem wakker te maken. Nouja, dan maar de makkelijke manier. Ik wurmde harrys vingers uitelkaar en deed zijn arm open als een soort slagboom zodat ik eronderdoor kon kruipen. Harry kreunde maar tot mijn grote verbazing draaide hij zich gewoon weer om en sliep weer verder.
Ik besloot om een douche te gaan nemen en liep naar de badkamer. Ik zag dat hij geen slot had. Ik zuchte en kleede me maar gewoon uit en stapte onder de douche.
Ik stapte de douche uit en probeerde me haren te drogen. "Goedemorgen schoonheid." zei harry die opeens naast me stond. Ik slaakte een gil en pakte een handdoek van de grond die ik snel om me heen deee om me te bedekken.
Harry grinnikte. "Waar maak je je druk om?" je bent prachtig. " zei harry met een sneaky grijns. Ik was nog steeds een beetje beduust dat hij zomaar naast me stond. Maar het trekte al snel bij toen ik harry eens goed aankeek. Hij zag er echt sexy uit als hij net wakker is. En zijn ochtendstem ook. Hij had als enigste een boxershort aan waarin hij sliep. "Jij mag er anders ook wel zijn hoor, Meneer styles." zei ik met een grijns. Ik wist dat hij het niet leuk vind als ik hem zo noem, maar ik deed het om hem te pesten. Harry keek me een beetje chagarijnig aan. "Wat? Dan moet je maar niet zomaar de badkamer inlopen." grinnikte ik. "Waarom niet?" vroeg harry. "Het is mijn badkamer." ik rolde mijn ogen en voordat ik het doorhad zaten harrys lippen op me mijne. Harry drukte me tegen de muur aan en voordat ik er erg in had ging het van teder naar ruw met verlangen. "Ik wil je." hijgde harry in mijn oor waardoor ik tintelingen kreeg door mijn hele lichaam. Ik negeerde zijn opmerking en ging verder met zoenen. Ik wou hem ook, maar ik weet niet of ik er wel klaar voor ben. En, ik wil dat het speciaal is. En niet op de vloer van de badkamer. Ik schudde de gedachte van me af en ging mee in de kus van harry. Harry trok zich terug om me aan te kunnen kijken. "Zullen we het doen?" vroeg harry. "Wat?" ik wist natuurlijk heel goed waar hij het over had maar ik ven er nu echt nog niet klaar voor. "Seks." zei harry kortaf. "Wil je het proberen?" ik schudde mijn hoofd. "Nee. Nee ik ben er nog niet klaarvoor, harry. Het spijt me." Harry keek even teleurgesteld maar zijn gezicht trok gelukkig al wel snel weer bij. "Maakt niet uit, schat. Als je er nog niet klaar voor bent dan wil ik dolgraag op je wachten." ik knikte dankbaar. Hij gaf me een kus op mijn kruin en liep de badkamer uit zodat ik me nog om kon kleden.
-------------
School begint al bijna weer. Echt iets waar ik totaal geen zin in heb, nu moeten harry en ik weer faken dat we geen stel zijn en dus ook totaal niks voor elkaar voelen.
Mijn ouders waren intussen ook alweer thuis van het weekje weg.
Het is vandaag zondag. Morgen is mijn eerste schooldag weer. Ik keek op de klok en zag dat het al half tien was. Ik zuchte en liep naar boven om mijn tas in te pakken.

Mister Styles [Harry styles fanfic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu