"Hmm, oke. Nou ga maar naar huis, ik bel je vanavond, oke?" ik knikte en gaf hem een afscheidskus.
Het was tien uur. Harry had me nogsteeds niet gebeld en dat verwachte ik hem ook niet meer te doen. Dus ging ik maar slapen.
Opeens werd ik wakker van een hoop gezoem. Het was mijn mobiel die af ging. Toen ik erop keek zag ik dat het harry was. Natuurlijk nam ik op.
"Harry." zei ik met een schorre stem.
"Good evening sunshine." Zei harry aan de andere kant van de lijn. Ik kreeg al gelijk een glimlach op mijn gezicht van zijn prachtige stem.
"Wat was er nou met de directeur?" vroeg ik.
"Oh, was niks beizonders ik had nog geld van hen geleend." hoorde ik aan de andere kant van de lijn.
"En daarom was hij zo serieus?" vroeg ik.
"Ja, het was een paar maanden geleden." zei harry een beetje beschaamd.
"Oh, harry toch." lachde ik.
"Maar, even down to business," zei harry. "Ja?" Vroeg ik.
"Je wilt 'het' nogwel doen, toch?"
"het?" vroeg ik.
"Jaa, je weet wel."
"Je kan ook gewoon seks zeggen hoor, harry." zei ik droog.
"Oke, nou seks dan. Je weet zeker dat je dat wil, toch?"
"Ik weet het honderd procent zeker, harry."
"Oke, mooi." zei harry.
"Maar ehm, sam? We kunnen denk ik maar beter slapen want het is al half 1. En we moeten allebij morgen naar school." zei harry nadat we nog wat gebabbeld hadden. Ik keek op de klok en het was inderdaad half 1. Hadden we nou zo lang nog gepraat?
"Oh nou is goed. Tot morgen." zei ik.
"Sweet dreams my princes." Zei harry met zijn geweldige Engels accent voordat hij ophong.Het was vrijdagmiddag. Deze week liet Harry me tegen mijn ouders zeggen dat ik een weekend weg ging met een vriendin. Ik mocht nog net uitkiezen welke. Harry had een hotelletje geboekt ofzoiets. Alleen ik weet nog niet waar. En of het wel een hotel is. Ik weet eigenlijk niks.
Ik zat in wiskunde. Saaiste vak ooit. Vooral omdat ik negentig procent van de tijd geen idee heb waar de docent het over heeft. Maar gelukkig hadden we de les hierna engels. Mijn favoriete vak. En natuurlijk ook een beetje omdat 'meneer styles' les geeft.
"Goede middag dames en heren, eindelijk vrijdag!" Zei harry toen iedereen in de klas was. Sommige kinderen begonnen te juigen. "En, omdat ik totaal geen zin heb om les te geven, gaan we een flim kijken!" zei harry. "Maar, zonder ondertiteling. Want het moet toch nog een beetje een engelse les zijn." de klas begon weer te juigen. Harry zette een film op. Een actie. Natuurlijk. Waarom ook niet. Vanmiddag gaan harry en ik een weekend weg. Ik heb er echt zin in. Ik voelde mijn mobiel in mijn broek trillen. Het was harry die me appte. Ik keek snel naar voren en zag harry daar relaxt op zijn stoel zitten met zijn mobiel in zijn hand. Hij keek even naar me en knipoogde. En wees sneaky naar zijn mobiel. Als een teken dat ik op de mijne moest kijken.
Harry: heyy :)
Ik: heii
Harry: heb je er zin in?
Ik: jaa! Waar gaan we nou heen dan?
Harry: geheimpje
Ik: toeeee, een tip.
Harry: england.
Ik keek harry verbaasd aan. Hij keek terug met een grijns.
Ik: england!?
Ik: wow. Heb er nu nog meer zin in!
Harry: mooi.
De bel ging en harry sprong zowat uit zijn stoel van de schrik. Ik kon mijn lach bijna niet inhouden. "Fijn weekend iedereen!" zei harry.
Ik fietste als gewoonlijk met lara en abigale naar huis. Ella had me geappt dat ze me wou helpen met de tas inpakken ofzo. De laatste tijd gingen ella, abigale en ik nog best vaak met elkaar om. Ze zijn allebij erg anders. Abigale is meer het tuttige voorzichtige meisje. En ella is totaal het tegenovergestelde. En toch kunnen ze erg goed met elkaar opschieten. Best knap.
Toen ik thuis aankwam ging abigale ook maar mee naar binnen. Gewoon omdat het kon. Ella stond voor de deur te wachten en groette ons toen ze ons zag fietsen."Hahahaha, wat is dit?" Vroeg abigale toen ze een mega klein slipje uit mijn kast viste.
"Uhm. Een onderbroek." zei ella. Ik schoot in de lach.
"Hij is best leuk." gaf abigale toe.
"Je moet die meenemen! Met deze beha!" ella liep naar mijn kast en viste er de passende beha bij. "Want ehh, je weet mssr nooit, huh." zei ella en hees haar wenkbrouwen omhoog en omlaag. Abigale moest lachen. Uiteindelijk had ik ze toch maar in mijn koffer gestopt.Ik hoorde iemand toeteren voor het huis. Ik keek op de klok. Dat moet harry wel zijn. Ik pakte mijn koffer en liep samen met abigale en ella naar beneden. Mijn ouders waren nog niet thuis. Ze zijn zoals gewoonlijk aan het werk.
Ik liep naar buiten met mijn koffer en harry stapte gelijk uit om me te helpen. "Hey schoonheid." zei harry en gaf me een kus en pakte mijn koffer aan. Ik deed de deur achter me op slot en zwaaide eerst ella en abigale uit. We gaven elkaar een knuffel "wel een condoom gebruiken hè." zei ella in mijn oor terwijl we elkaar een knuffel gaven. Ik moest lachen en stapte in de auto.
"Dus we rijden helemaal naar england?" vroeg ik.
"Ja, nouja mijn auto kan niet fliegen." grinnikte harry.
We waren we bijna volgens harry. Als ik naar buiten keek zag ik de zee en het was echt geweldig hier. Tenminste, zo zag het eruit. Opeens stopte harry.
"Waarom stop je?" vroeg ik hem verbaasd. "Ik wil dat je dit omdoet." zei harry en liet me een blinddoek zien. "Waarom?" vroeg ik laggerig. "Verassing." zei harry en deed de blinddoek voor mijn ogen.
Harry reed een klein stukje verder en stopte weer. "Blijf zitten ik help je eruit." zei harry terwijl hij uit de auto stapte. Hij deed mijn portier open en pakte mijn hand en leide me de goede richting op.
"Oke," zei harry. "Ik doe nu je blinddoek af." en haalde voorzichtig de blinkdoek weg van mijn hoofd. Mijn ogen werden groot.
"Holy shit!" zei ik en deed mijn handen voor mijn mond.Ik hoop dat julkie het nogsteeds leuk vinden :)
Please vote and comment xx
-xxx- Lyanne
JE LEEST
Mister Styles [Harry styles fanfic]
Fanfic"Het spijt me." Begon harry. "Het was niet mijn bedoeling om je overstuur te maken." Ik liep naar hem toe en knuffelde hem en begon weer in zijn shirt te huilen. Harry nam me in een stevige knuffel en zei dat alles goed ging komen. Ik schudde mijn...