מיכאל יצא מהכיתה בריצה, הכעס בער בו, הוא ניתק את רוי ממנה והתחיל להרביץ לו, הוציא את כול התיסכול במכות. לין עמדה קפואה, בהלם ממה שמתרחש מולה. דן מיד רץ והפריד בין שניהם ולאחר ששני קבוצות בנים הפרידו ביניהם הוא רץ אליה ושאל
"לין את בסדר?" בקול דואג.רק מאותו הרגע לין הייתה מודעת לדמעות שלה. הוא אמר "לין את חיוורת. את בסדר?"
היא ענתה לו בקול שבור "מי-מיכאל"
"אני יודע אני יודע. אנחנו הפרדנו בינהם"
"ר-רוי" היא הסתכלה לעבר רוי והוא היה חבול קשה מאוד ומיכאל היה כעוס וראו בבירור את השנאה שלו אליה ואליו.
"לין בבקשה תפסיקי. את רק בוכה את בסוף תתעלפי"
מיכאל קם, העיף את כולם ממנו וצעק "דן! עוף ממנה או שאני עושה לך את מה שעשיתי לו"
"נו קדימה. אתה רק פוגע בה" דן אמר והצביע על לין. היא רק בכתה בלי שליטה. מיכאל עצר למראה שלה. חיוורת כמו רוח ובוכה. הוא נבהל. הוא לא חשב שהוא פגע בה.
אבל בכול זאת הוא אמר "לא אכפת לי"
רוי קם נאנק מפצעיו. בחוץ הגשם דפק על החלונות של בית הספר ועוד ועוד ילדים התאספו סביב. "די מיכאל, אני רק נישקתי אותה"
"אל תגיד לי להרגע! היא נישקה אותך! אני ראיתי את זה!" מיכאל היה פגוע. הוא אהב אותה יותר מכול דבר אחר בעולם. הוא היה מוכן למות בישבילה. הוא תמיד היה שם בישבילה.
"רוי מ-מ-מס-מספיק לשק-ל-לש-לשקר" אמרה וכול המבטים הופנו אליה. היא פחדה משניהם באותו הרגע. אבל מיכאל ניראה שבור, מרוסק.
"לין תסתמי"
"כן! הוא משקר! את נישקת אותו! אני ראיתי את זה!" לין בחיים לא חשבה שמיכאל יכול להגיע לכאלה רמות של כעס.
היא נפלתי על הברכיים כי כבר לא החזיקה את עצמה. זה יותר מידי. מיכאל שאל אותה
"הוא צודק?"
היא שמעה בקול שלו כמה הוא נפגע וכמה הוא כעס. על רוי, וקצת עליה. אבל בעיקר על רוי.
היא הסתכלה לעבר רוי והוא ניסה לומר לה עם השפתיים בלי קול "תגידי כן" נימאס לה מהמלחמות המטופשות האלה של הבנים והיא אמרה "לא. הוא משקר". מיכאל הסתובב בחדות ורץ. הוא רק רצה לברוח. הוא היה עם חולצה קצרה. הוא תיאר לעצמי שלין דואגת לו. אבל היא פגעה בו. הוא רק רצה לברוח, לרוץ מכולם. היה לו קר והוא נזכר בזמן שהוא היה אצל לין. "אתה לא הולך לשום מקום עד שחם לך ואתה יבש. ברור?" היא אמרה בדאגה. הוא ענה לה"אוקי בסדר...אם אני חייב לקבל את הפינוק שלך" זה היה עכשיו לא יותר מזיכרון כואב.
YOU ARE READING
land of the elements-ארץ היסודות
Fantasyהסיפור מסופר על ילדה בשם לין. ילדה נורמלית מהשורה. לא מקובלת ולא מוכה. יום אחד היא מנשקת את החבר הכי טוב של החבר שלה, רוי. ומכאן הסיפור מתחיל. לאחר שנתיים לין מגלה שיש לה כוחות. שהחבר שלה, מיכאל, הוא בכלל מארץ אחרת, מיקום אחר. וגם היא וגם רוי. אך הא...