מקרא לסיפור-בית המלוכה והכוחות שבעולם

293 20 2
                                    

מיקרא לסיפור:

ארץ היסודות:

אנשי מלוכה העליונה ודרקוניהם:

שימ"ה ארץ היסודות-ארץ מולדת של לין ומיכאל ואביו ואחיו ואמו.

סגה - האמא הביולוגית של קנג מיכאל ויאן.

קנג – אחיו הגדול של מיכאל ויאן.

יאן-אחיו הקטן של מיכאל וקנג.

קדניט-אביו של קנג, מיכאל ויאן ובעלה של סגה.

סולי-אמא של קו רק שהיא והוא מסוג אחר. הסוג של קו זה סוג שיכול להיוולד מכול הסוגים ואחד כזה נולד פעם במאה שנה.

קו (koo)-דרקון מסוג קטן שלא גדל ויכול לחיות אלפיי שנים.

בשימ"ה יש רק ארבע ערים: עיר האווירקטים, עיר האשישים, עיר הקרויים ועיר היהלום.

עיר היהלום זו עיר המלוכה. שם גרים בני המלוכה העליונה והמשרתים שלהם. כול אחת משלושת הערים שולחת משרתים לעיר היהלום.

עיר האווירקטים זו העיר של שולטי יסוד האוויר. משפחת המלוכה הם: וויר-הבן של טיקה ו והוא לורד, טיקה-ליידי יסוד האוויר,

עיר האשישים זו העיר של שולטי יסוד האש. משפחת המלוכה הם: ריד-הבת של אשלי ושון והיא ליידי, אשלי-ליידי יסוד האש, שון-לורד יסוד האש.

ועיר הקרויים זו העיר של שולטי יסוד המים. משפחת המלוכה הם: אנה-הבת של ריפי וקור והיא ליידי, ריפי-ליידי יסוד המים, קור-לורד יסוד המים.

אצרק-כך הם קוראים לצבא שלהם.

קרויים-אנשים ששולטים ביסוד המיים. סימן ההכר שלהם הוא עיניים כחולות או שורשי שער כחולים. (ביחיד: קרוי/ה)

אשישים- כאלה ששולטים ביסוד האש. סימן ההכר שלהם הוא שיש להם שיער ג'ינג'י או עיניים כתומות או שניהם.

אווירקטים- אנשים ששולטים ביסוד האוויר. סימן ההכר שלהם הוא סימן האוויר במפרק היד. (ביחיד: אווירקט) (AVIRKET)

יהלומים-אנשי המלוכה, כאלה ששולטים ביסוד האדמה והיהלום. סימן ההכר שלהם הוא ציור של יהלום על החזה מתחת לגרון.(ביחיד: יהלום)

אשקויים-אנשים שמכינים שיקויים. סימן זיהוי עיניים ירוקות אפורות. האשקויים לא שייכים לאף ארץ. הם המרפאים של כול העולם. ובכל ארץ יש לפכות 50 אשקויים.

הרי גובדר- ההרים ששם הם שמים את הקגרו שלהם.

קגרו-כך הם קוראים לאסירים שלהם.

רגבוק-טירונות קשה מאוד שלשם הולכים הדו-סנק או הקגרו עם המעשים הכי קשים.

דו-סנק-שבויים.


land of the elements-ארץ היסודותWhere stories live. Discover now