פרק 7 -"אני כאן ורוי כאן ואנחנו נטפל בך. . ."

160 18 0
                                    

(המלצת הכותבת- קיראו כמה משפטים ליפני הסוף של הסיפור האחרון ואז את ההתחלה כאן כדי שתבינו מה קרה כי זה המשך מיידי)

הוא רק שם לב לפרצופה שניהיה חיוור בתוך שניה ולעיניה הצועקות מכאב.

מיכאל קם מהמיטה בבהלה והוא שמע את המחשבות של לין אעאעאעאעאע זה כואאאאאאב אעאעאעאע שיפסיק מיכאל חשב לעצמו מה?! מה עושים לה?! אז הוא שמע את ההמשך של המחשבות שלה הכאב הזה בצד!!!! זה כואב!!! ואז הוא נירגע. לא לגמרי כי הוא ידע שהיא סובלת והוא לא יכל לעשות דבר אבל הוא לפכות נרגע שאף אחד לא נוגע בא והיא עדיין שלו. אם מישהו כן היה עושה את זה הוא היה רץ אליה ומישתמש בכוחות היהלום והאדמה שלו והורג אותו. כמובן שזה לא חכם ואז הוא היה צריך לגלות ללין ולרוי את הכול על הכוחות שלהם וזה.

~~~

לין ניהיית יותר ויותר חיוורת רוי חשב.

"רוי. אני לא מסוגלת. כואב לי" לין אמרה. היא לא אמרה כלום כול ההליכה הזו.

"לין אנחנו עוד עשר דקות הגענו"

ופיתאום לין נפלה על האדמה ואמרה לרוי "כואב לי אני לא מסוגלת ללכת"

"לא לין. תישארי איתי. אנחנו עוד רגע הגענו."

"אני לא יכולה לזוז"

"אני ירים אותך"

"לא! היד שלך!" היא צעקה לחשה.

"תיקרא למיכאל! אם אתה אוהב אותי תיקרא למיכאל ותביא לו את המים" הימשיכה לומר בלחישה.

למשמע הדברים האלה רוי רץ. הוא לקח את המים ורץ. וצעק "מיכאל! מיכאל!" לאורך כול הדרך.

מיכאל שמע את הצעקות והוא קם מן המיטה ורץ לדלת. שם הוא ראה את רוי רץ לכיוונו במהירות מטורפת כאילו חייו של מישהו תלויים בכך. אבל מה שהוא לא ידע זה שחייה של לין היו תלויים בריצה הזו. רוי הגיעה אליו ואמר,

"לין"

מיכאל הדביק אותו לקיר מהחולצה שלו ושאל בתוקפנות "מה עשית לה? מה עשית לה?!"

רוי נילחם חזרה והוריד את מיכאל לריצפה על האבנים ואמר לו "מה אני עשיתי לה?! אני! אני הלכתי איתה את כול העיירה שלנו! כול מיסעדה קיימת! נכנסו והיא שאלה! אז תשתוק! חייה של לין תלויים בי עכשיו! או שאתה בא! או שאנחנו ממשיכים לכסח אחד את השני עד המוות!!" הוא צעק את זה. את הכול. לין גם שמעה את הכול. אבל הם לא ידעו. בשניהם עברה צמרמורת כי שניהם ידעו שעם הכוח שיש לכול אחד מהם הם מסוגלים להרוג אחד את השני. ושניהם ידעו שרוי היה רציני.

מיכאל החליט להניח את הריב בצד ולומר "אני לא יכול להרוג אותך. אתה חבר טוב שלי. עכשיו תן לי לקום להביא משהו שיעזור ללין"

רוי קם ממנו במהירות ברגע ששמע את השם לין. ואז הוא אמר לו

"ספר את זה למישהו שמאמין לך"

לאחר שניה מיכאל חזר עם בקבוק "מים" או כך זה ניראה לפחות. מיכאל שמע את מה שרוי אמר לו וזו הייתה כוונתו של רוי. רוי נתן למיכאל את הבקבוק מים שלין נתנה לו. ושניהם רצו אליה. לאחר שתי דקות הם היו אצלה והם ישיבו לצידיה. מיכאל הרים את הראש שלה על התיק שלה ואמר לה "די, שתי את המים, די יפה שלי, הכול בסדר עכשיו, הכול טוב, אני כאן ורוי כאן ואנחנו נטפל בך" וכך הוא הימשיך. רוי לבינתיים היתקשר למד"א ולאמא של לין. בינתיים שהם חיכו, מיכאל ורוי דיברו.

"למה עשית את זה?"

"למה עשיתי את מה?"

"למה נישקת אותה פעמיים?"

רוי התחוור למשמע המילה, פעמיים. "מי סיפר לך על הפעם השניה?"

"א. זה היה ברור שלא תעמוד ביופיה ותחזיק מעמד לא לנשק אותה.
ב. מספר חסוי שלח לי תמונה של שניכם מתנשקים.
לא מספיק להכאיב לי פעם אחת?"

"להכאיב לך? אתה רציני? ללין כואב משהו, וכאב לה אבל היא לא וויתרה עליך. היא המשיכה אפילו שכואב לה, והיא כול קילומטר וחצי שניים עצרה אותי בטענה שהיא צמאה או שכואבות לה הרגליים. נמאס לי כל כך מהאגו המנופח שלך. תוריד שניה את האגו שלך ותיראה שיש כאן מישהי שכואב לה, כאב שלא תוכל לדמיין. אנחנו שניינו רבים עליה כמו מפגרים בזמן שהיא ממשיכה לסלוח לכול אחד מאיתנו כאילו כלום. מה אם היא לא תסלח לאחד מאיתנו באחת מהפעמים? מה אז?"

"אז אני מאמין שיכאב לאותו האחד שהיא לא תסלח לו. אני יכול להבטיח לך שאם היא לא תסלח לי אני בטח יבלה את החיים שלי בחדר כושר, ואימונים. ומידי פעם שיעורים, רק כדי לעלות כיתה. ואתה?"

"אני מאמין שאותו הדבר"

~~~

מממממ. . .מה אתן/ם אומרות/ים.
יצא קצר?

C.R.Y.M
#חוףהים
מטרה: 11 הצבעות

land of the elements-ארץ היסודותWhere stories live. Discover now