ארץ קורניט: קורניטים- האויבים של ארץ היסודות. חיות שמשנות צורה על פי מה שהם רואות או על פי מה שהן אמורות לרצוח. הן לא יכולות להפוך לבן המלוכה אלא אם הן ישתו מדמו. כאשר הן לא משנות צורה יש להן ראש של בני אדם ואוזניים של שדונים עם עור של דרקון רק על הראש והאוזניים, כנפיים של עטלף (הכנפיים של העטלף מחוברות ליידים שלו. אותו דבר הקורניט אבל היידים שלו כמו שלנו, בנוסף לכך יש לו קרומים בין האצבעות), יש להם גוף של בני אדם.
ארץ הטורמנקים: טורמנקים- ניראים בידיוק כמו בני אדם, כמו האנשים מארץ היסודות, רק שלהם יש יכולת לישלוט על מזג האוויר.
אשלים-אנשים שיכולים לעשות אשליות בעזרת הידיים או המחשבות. האשלים הם נוודים. (ביחיד: אשל)(ASHEL)
סול-התה של שימ"ה. הוא סגול וזרחני.
קניק- חיית מחמד הנראת כמו עטלף. החייה הזו קיימת בכל צבע אפשרי. על חלקם יש נקודות, פסים, או ללא תצורות בכלל. הצבע השולט ברוב הפרווה נשאר אותו הדבר ואת התצורה שיש לה על הפרווה היא משנה לפי מצב רוח. אם אין לה תצורה בכלל זה מראה על יכולת הבנה גבוהה יותר מקניק שכן יש לו/לה תצורה כלשהיא, בנוסף גם, מכיוון שאין לה תצורה היא משנה את הכפות או הציפורניים לצבעים שונים לפי מצב רוח. אם הצבע הדומיננטי ביותר (ה"רקע" שעל הפרווה) הוא בהיר, זו בת. כהה, בן. החיה יכולה גם לשנות את צורתה, ככל שהיא יותר בוגרת כך שינוי הצורה הופך לקל יותר ומהיר יותר.
התחרות על ליבה של נערה במעמד גבוהה- התחרות מחולקת למספר חלקים (לא תמיד באותו הסדר, חוץ מהאחרון שהוא תמיד האחרון):
· קרב חרבות-שני (או יותר) המאהבים של אותה נערה מתחרים בקרב, אם יש רק זוג בנים המנצח זוכה להיות ראשון באתגר הבא. אם יש יותר משניים מחלקים אותם לזוגות לפי רמות כוח ולפי גיל והם נלחמים בזוגות, וכך מסננים חצי מן המועמדים.
· חץ וקשת- שלב זה נוצר בשביל לראות עד כמה מדוייק בן הזוג העתידי. בשלב זה אף אחד לא מודח.
· איגרוף- ממש כמו שלב החרבות רק שהפעם זה בקרב מגע ולא עם חרבות. שלב סינון.
· מבוכים- נועד לראות עד כמה מתמצא במרחב בן הזוג העתידי, איזה זיכרון יש לו, ועד כמה חכם הוא. שלב זה לעמים נחשב כשלב סינון, כאשר יש הרבה מועמדים, ולפעמים לא.
· דייט- שלב זה הוא השלב הסופי והאחרון, עכשיו, הנסיכה צריכה, עם הוריה כמובן, לבחור את בעלה העתידי
השוק-השוק מחולק לשלושה חלקים:
1. בגדים
2. כלי עבודה ודברים לאשקויים
3. אוכל
השוק האפור- מחולק ממש כמו השוק הרגיל רק ששם נמכרים גם דברים לא חוקיים, דברים נדירים, ודברים שקשה להשיג. השוק האפור מחולק גם הוא לארבעה חלקים:
1. בגדים נדירים, מוברחים וכ'ו.
2. דברי אשקויים לשיקויים מסוכנים במיוחד או חזקים במיוחד.
3. כל דבר אחר שאפשר למכור והוא לא חוקי. למשל: בלי נשק.
קאסטו-נראים כמו טיגריס רק גווני כחול, ורוד וירוק. יש להם שני צורות: טיגריס, ובן אדם. כבל שהם מזדקנים הפרווה שלהם נהיית כהה יותר. בצורתם האנושית הזנב והפרווה והצבע נשאר, בנוסף גם, בצורתם האנושית יש שני זוגות ידיים, זוג אחד רגיל וזוג אחד שיוצא מאזור הצלעות, הם יכולים לשלוט בזוג שיוצא מן הצלעות ולהחליט אם הם רוצים שזוג הידיים הזה יראה או להכניס אותם ו"להחביא" אותם. אם לעיטורי הטיגריס שעל הזנב שלהם יש צבע מסויים של אחת מערי שימ"ה
הבנים- גופם בצבע כחול עם עיטורים של טיגריס בצבע תכלת וכל גופו מכוסה בפלומה כחולה ורכה כמו משי. צורתו האנושית נשארת עם הפלומה והזנב חוץ משינוי אחד, לצורתו האנושית יש מכנסי ברמודה שחורים.
הבנות-גופן בצבע וורוד עם עיטורים של טיגריס בצבע וורוד פוקסיה וכל גופן מכוסה בפלומה כחולה ורכה כמו משי. צורתם האנושית נשארת עם הפלומה והזנב, רק עם שינוי אחד, בצורתן האנושית יש להן שימלה לבנה יפיפיה.
עד גיל שמונה- עד גיל 8 הם בצבע ירוק. ממש כמו הבנים והבנות רק שלהם אין מין. המין שלהם נקבע בגיל שמונה בידיוק. הפלומה שלהם בצבע ירוק וסימוני הטיגריס בצבע ירוק כהה, בצורתם האנושית הפלומה, הזנב ואסימוני הטיגריס (ממש כמו אצל הבנים ואצל הבנות) אבל עם שינוי קל, בצורתם האנושית יש להם גם חומה לבנה ומכנס חום. כל מה שהם יעשו, יומרו ויאכלו ישפיע על בחירת המין שלהם בגיל 8.
ההבדלבין שיקויים ועירבובים-
שיקויים- עשויים מארבעה ויותר חומרים ונועדו ליותרמתקדמים.
עירבובים- נועדו למתחילים ופחות מתקדמים ועשויים ממקסימום שלושה-ארבעהמרכיבים.
------
שאלום יפים ויפות שליייייי
אז זה המקרא! כןכן!
מקווה שנהנתם מהקריאה...מצטערת שזה לא פרק. בקרוב יהיה פרק!
אגב, למקרא ששכתם. אם יש לכם רעיון מגניב לעיצוב כריכה ל(כנראה) החלק השני של הסיפור. שלחו לי הודעה בפרטי ואתן לכם כתובת אי-מייל לשלוח אליה את התמונה!
אל תשכחו להצביע ולהגיב!
YOU ARE READING
land of the elements-ארץ היסודות
Fantasyהסיפור מסופר על ילדה בשם לין. ילדה נורמלית מהשורה. לא מקובלת ולא מוכה. יום אחד היא מנשקת את החבר הכי טוב של החבר שלה, רוי. ומכאן הסיפור מתחיל. לאחר שנתיים לין מגלה שיש לה כוחות. שהחבר שלה, מיכאל, הוא בכלל מארץ אחרת, מיקום אחר. וגם היא וגם רוי. אך הא...